Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 8

27-12-2021 23:20 3071 berichten
Schrijf hier mee over wat (en niet met) de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van", op social media laten zien.

Let op: Dit is een roddeltopic. We praten over de leuke dingen, maar zijn ook kritisch op alles wat de familievloggers ons laten zien op hun social media kanalen.
Vind je dat niks, dan staat het je vrij zelf een ander topic te openen.

Wil je over mommy vloggers praten, dan kun je terecht in dit topic:
kinderen/mommy-influencers/list_messages/483549
Alle reacties Link kopieren
fanatic schreef:
28-12-2021 20:41
Fijn voor wendy dat het nu heerlijk opgeruimd is. En wat zal het een rust geven.
zelfs de gedoneerde kleding van de kleding beurs lag er nog ....
Heel fijn voor haar. Maar ze trekt hetzelf ook wel aan telkens. Die kleding komt van de kledingbeurs wat ze zelf organiseerde.
dozen vol met boeken voor in het bibliotheekkastje. Spelletjes voor in de kast. Kastje voor menstruatieproducten etc...
Heel leuk allemaal. Maar als ze niet zo goed tegen rommel kan en moeite met overzicht houden. Is het dan wel zo handig omzoveel naar haar toe te halen? Ik vind Wendy wel heel lief en een hart voor haar medemens. Maar denk dat ze daardoor zichzelf soms uit het oog verliest.
Ik kijk niet meer mee met Wendy en kan dus ook niet echt zinnig meeschrijven, maar ik heb nooit zo goed begrepen waarom ze niet samenwerkt met de voedselbank. Die hebben al de hele structuur op poten en de connecties, ook met andere initiatieven. Het is zonde om zelf het wiel uit te moeten vinden, als er al initiatieven zijn, waarbij je zo kunt inspringen.
Alle reacties Link kopieren
Alecta schreef:
28-12-2021 21:18
Ik kijk niet meer mee met Wendy en kan dus ook niet echt zinnig meeschrijven, maar ik heb nooit zo goed begrepen waarom ze niet samenwerkt met de voedselbank. Die hebben al de hele structuur op poten en de connecties, ook met andere initiatieven. Het is zonde om zelf het wiel uit te moeten vinden, als er al initiatieven zijn, waarbij je zo kunt inspringen.
Die gezinnen waar Wendy actief voor is. Vallen net buiten de steun van de voedselbank. En kunnen verder nergens terecht.
Het is dacht ik een organisatie waar haar schoonmoeder actief in is.
Pippo4321 schreef:
28-12-2021 21:29
Die gezinnen waar Wendy actief voor is. Vallen net buiten de steun van de voedselbank. En kunnen verder nergens terecht.
Het is dacht ik een organisatie waar haar schoonmoeder actief in is.
Ik weet niet of het overal zo is, maar hier heeft de voedselbank ook contact met andere initiatieven.

Maar misschien doet ze alles via die andere organisatie? Dat zou in elk geval al een hoop uitzoekwerk schelen.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het altijd hilarisch dat mensen die er zo’n zooi van hebben zeggen dat ze zo goed weg kunnen gooien en kunnen opruimen. Ook compleet geen verantwoordelijkheid nemen: heel veel gekregen…
Het lijkt of Wendy moeite heeft om haar leven in eigen hand te nemen. Ze begint ergens aan en zet niet door.
Als ze heel goed kon weggooien, was het niet zo'n zooi geweest.
Alle reacties Link kopieren
Vind het wel heel lief van Wendy dat ze zo sociaal betrokken is (in dit geval dan). De gedachte/het initiatief is goed, alleen lijkt ze het niet goed te kunnen organiseren.
Brokkel schreef:
29-12-2021 09:23
Als ze heel goed kon weggooien, was het niet zo'n zooi geweest.
Precies.
Alle reacties Link kopieren
Lekkere foto van Juniogggghh ook weer bij de Nagel kerkjes.
Hoe hij al snottebellend een ijsje eet, bah. Dat soort foto's delete ik juist direct :-D
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
29-12-2021 09:25
Vind het wel heel lief van Wendy dat ze zo sociaal betrokken is (in dit geval dan). De gedachte/het initiatief is goed, alleen lijkt ze het niet goed te kunnen organiseren.
Ja dat vind ik ook van Wendy. Ze is begaan met mensen die het minder hebben en helpt graag.
Maar het was wel beetje een chaos in haar huis geworden door zoveel spullen.
Ze vertelde geen overzicht meer te hebben. En ook haar hoofd werd rustiger nu het zo netjes opgeruimd is.
Gisteren zelfs de tassen met kleding allemaal op maat door haar zus gesorteerd.
Maar nu heeft ze al weer een nieuw plan een kleding beurs.
Heel leuk . Maar zo blijft ze in de zelfde cirkel van spullen verzamelen zitten.
pippo4321 wijzigde dit bericht op 29-12-2021 14:07
8.42% gewijzigd
Waarom nou weer iets organiseren. Breng.die.zooi.weg. Dan is de troep uit je huis, je hoeft niks te organiseren, behalve misschien gewoon een leuke middag voor die mensen. Koekjes bakken, limonade, zwembad open en klaar. Daar hou je geen troep aan over.
Alle reacties Link kopieren
Pippo4321 schreef:
29-12-2021 14:03
Ja dat vidn ik ook van Wendy. Ze is begaan met mensen die het minder hebben en helpt graag.
Maar het was wel beetjes chaos in haar huis geworden door zoveel spullen.
Gisteren zelfs de tassen met kleding allemaal op amat door haar zus gesorteerd.
Maar nu heeft ze al weer een nieuw plan een kleding beurs.
Heel leuk . Maar zo blijft ze in de zelfde cirkel van spullen verzamelen zitten.

Weer een nieuw project.. Weer meer zooi en dus nog meer chaos in haar hoofd. Ze kan echt beter iets buitenshuis gaan doen. Zoals bij die stichting. Dan blijven de spullen gewoon daar en heeft ze thuis rust in haar hoofd.
Wendy is zo impulsief. Denkt alleen op de korte termijn.
Alle reacties Link kopieren
Maartje81 schreef:
29-12-2021 14:07
Weer een nieuw project.. Weer meer zooi en dus nog meer chaos in haar hoofd. Ze kan echt beter iets buitenshuis gaan doen. Zoals bij die stichting. Dan blijven de spullen gewoon daar en heeft ze thuis rust in haar hoofd.
Dat denk ik dus ook. Of vrijwilliger in de zorg.
Snaky schreef:
29-12-2021 19:46
Dat denk ik dus ook. Of vrijwilliger in de zorg.
Nou laat haar daar in vredesnaam wegblijven!
Alle reacties Link kopieren
Restaurants dicht, dan komt de kok gewoon bij je thuis koken.
Wat heerlijk zo’n luxe diner thuis bij Wendy met vrienden.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha ik heb bij Wendy wel tien keer de story gekeken waarin een van de kippen een sliding maakt. Dat geluidje ook erbij hahaha.
Here am I in my little bubble
Jongens ik droom al dagen over chips. Wat denken jullie dat dat betekent?
Alle reacties Link kopieren
Omg wat is die Wendy wispelturig. Nu denkt ze weer vis en vlees nodig te hebben. Zij is echt niet in orde met dat van de hak op de tak springen. 2 jaar geen vlees gegeten. Ik eet al langer geen vlees dan zij oud is en nog nooit tekorten gehad. Denk dat ze te vaak te eenzijdig eet.
Tja het koken wat ze normaal gesproken doet is inderdaad ook niet heel gevarieerd. Patat of een bakplaat met zoete aardappel en oven groente.
Alle reacties Link kopieren
Goede voeding is zo ontzettend belangrijk.
Het grappige is dat je dan luistert naar de uitslag van alle testen en dat je dan totaal niet verbaasd bent hierover. Het is allemaal zo voorspelbaar..
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
30-12-2021 20:30
Jongens ik droom al dagen over chips. Wat denken jullie dat dat betekent?
Je hebt echt een gigantisch tekort aan ongezonde vetten. Aanrukken die balen met chips! :lol:
Expreszo* schreef:
30-12-2021 20:30
Jongens ik droom al dagen over chips. Wat denken jullie dat dat betekent?
Eigenlijk weet je het al lang, want je lichaam en geest vertellen je al tijden dat je chips nodig hebt. Die zoute, van de Lidl.
Alle reacties Link kopieren
Expreszo* schreef:
30-12-2021 20:30
Jongens ik droom al dagen over chips. Wat denken jullie dat dat betekent?
Je bent zwanger?
Nou nu is Wendy opeens voedsel coach geworden. Chips? Vochtbalans.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven