Mommy influencers

30-10-2021 21:44 766 berichten
Een topic om alle mommy influencers te bespreken. Of ze nou bloggen, vloggen of de godganse dag hun story’s vol lullen. Hier is de plek om ze allemaal te bespreken, over ze te roddelen en tips te delen.

Alle besproken momfluencers :
Lotte/lotje @mamalotje
Kyra @kyraelgersma
Lieke @lieke_vm
Elise @elisemilou
Elise B @eliseboers
Jasmijn @jasmijnvangent
Erin @miniliefde
Debbie @theletherfamily
Diesna @diesnaloomans
Sientje @drielingmoedersientje
Lois @loiskruidenier
anoniem_654a848267687 wijzigde dit bericht op 01-11-2021 11:50
35.35% gewijzigd
Veel plezier in dit topic!
:applause:
:cheers:
Alle reacties Link kopieren
Jeeeejjjj leuk!!
Alle reacties Link kopieren
Wat is een mommy-dingest??
"Ah! Tu vois que ce n'est pas drôle!!"
Alle reacties Link kopieren
Aan welke mommy vloggers dacht je zelf TO? Trap af zou ik zeggen :)
Alle reacties Link kopieren
Ja leuk! Mag deze naar kopje Entertainment?
Alle reacties Link kopieren
Mensen die zichzelf mommy noemen....
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Yay, momfluencers! De ergste soort die er is, imho.
Alle reacties Link kopieren
Bij entertainment staat toch al een topic over familievloggers?
Alle reacties Link kopieren
PaterPen schreef:
30-10-2021 22:06
Yay, momfluencers! De ergste soort die er is, imho.
Nou dit.
Hoe kan het dat zoveel mensen ontevreden zijn over hun lijf en zo weinig mensen tevreden zijn over hun verstand? - EB
Alle reacties Link kopieren
MrsDuck schreef:
30-10-2021 22:16
Bij entertainment staat toch al een topic over familievloggers?
Daar worden geen mommyvloggers besproken.
Alle reacties Link kopieren
Ja klopt. 🤣 maar ze weten daar zelfs het verschil niet eens. Praten daar ook over mommyvloggers maar als een nieuw lid er over begint of een nieuwe vlogger probeert in te brengen is het niet goed. Het moet daar duidelijk gaan over Annemarie en Wendy. Af en toe een debbie. Miniliefde komt ook een keer voorbij. Maar sommige zijn geen eens een familie vlogger. het is gewoon lachwekkend. Annemarie is geen familievlogger maar een influencer. Wendy is gewoon een ik praat en film over mijn dag wat ik doe etc etc. En dan moet iemand anders een nieuwe forum openen.
vanderheultjes4 schreef:
30-10-2021 22:22
Ja klopt. 🤣 maar ze weten daar zelfs het verschil niet eens. Praten daar ook over mommyvloggers maar als een nieuw lid er over begint of een nieuwe vlogger probeert in te brengen is het niet goed. Het moet daar duidelijk gaan over Annemarie en Wendy. Af en toe een debbie. Miniliefde komt ook een keer voorbij. Maar sommige zijn geen eens een familie vlogger. het is gewoon lachwekkend. Annemarie is geen familievlogger maar een influencer. Wendy is gewoon een ik praat en film over mijn dag wat ik doe etc etc. En dan moet iemand anders een nieuwe forum openen.

Ik weet niet precies waarom je dit allemaal schrijft. Maar wat leuk dat er nu een topic is, waar je wel mag schrijven, als zus van Wendy zijnde.

Ik hoop dat je het zuiver kunt houden en hier over de mommyvloggers kunt hebben.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het heerlijk om mee te kunnen leven met alle mommy vloggers en alle vreselijke struggles waar ze tegen aan lopen op een dag.
🤪
Alle reacties Link kopieren
Brokkel schreef:
30-10-2021 22:26
Ik weet niet precies waarom je dit allemaal schrijft. Maar wat leuk dat er nu een topic is, waar je wel mag schrijven, als zus van Wendy zijnde.

Ik hoop dat je het zuiver kunt houden en hier over de mommyvloggers kunt hebben.
Ik heb het altijd netjes gehouden. Jullie wilden mij er niet in hebben omdat ik het zusje van ben. En als er iets niet duidelijk was of verkeerd geïnterpreteerd, ik jullie dan vertelde wat wel klopte. Maar dat mocht niet, want wat jullie lezen moet dan opeens waar zijn of jullie maakte je eigen draai er aan.


Maar leuk een nieuwe topic, ben erg benieuwd 😊
Alle reacties Link kopieren
Sushi schreef:
30-10-2021 22:31
Ik vind het heerlijk om mee te kunnen leven met alle mommy vloggers en alle vreselijke struggles waar ze tegen aan lopen op een dag.
🤪
Haha heb ik ook!
vanderheultjes4 schreef:
30-10-2021 22:32
Ik heb het altijd netjes gehouden. Jullie wilden mij er niet in hebben omdat ik het zusje van ben. En als er iets niet duidelijk was of verkeerd geïnterpreteerd, ik jullie dan vertelde wat wel klopte. Maar dat mocht niet, want wat jullie lezen moet dan opeens waar zijn of jullie maakte je eigen draai er aan.


Maar leuk een nieuwe topic, ben erg benieuwd 😊
Excuse me? Daar gaan de forummers helemaal niet over. Om daar de forummers op aan te spreken of zelfs te zeggen dat 'wij' je niet in het topic wilden hebben, vind ik echt te ver gaan. De moderators bepalen de regels en de moderators hebben je een ban gegeven.
Alle reacties Link kopieren
Sushi schreef:
30-10-2021 22:31
Ik vind het heerlijk om mee te kunnen leven met alle mommy vloggers en alle vreselijke struggles waar ze tegen aan lopen op een dag.
🤪
Poeh ja want wat een zwaar leven hebben zij. De hele dag met zo’n telefoon in je hand. Ik volg er maar een enkeling, de meeste trek ik gewoon niet.
Alle reacties Link kopieren
Top dit. In het andere topic werden me de regels ook wat onduidelijk!
Alle reacties Link kopieren
Leuk! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
xxkaill vind ik dus heel leuk om te volgen. Heerlijke kinderen, ze is op een grappige manier eerlijk en ze doet zich niet mooier voor dan ze is. Haar wenkbrauwen zijn opvallend, dat vindt je mooi of afschuwelijk.
Kletskoek schreef:
30-10-2021 22:53
xxkaill vind ik dus heel leuk om te volgen. Heerlijke kinderen, ze is op een grappige manier eerlijk en ze doet zich niet mooier voor dan ze is. Haar wenkbrauwen zijn opvallend, dat vindt je mooi of afschuwelijk.
Opvallend inderdaad :rofl: Not my cup of brows.
Voor wie gek is op babyfoto's: Lieke_vm heeft een baby gekregen. :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven