Entertainment alle pijlers

Films en series algemeen (geen spoilers!)

12-11-2019 12:40 2150 berichten
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.

Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?

Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Nou dat was toch wel te verwachten. Zoveel mensen die ook een proefmaand Videoland nemen om The handmaids tale te kunnen kijken.

Wij hebben eindelijk Joker gezien. Door de publiciteit die ik erover gezien heb had ik hem veel heftiger verwacht eigenlijk. Vond hem wel goed en Joaquin doet het echt fantastisch.
Ik kom nog een geinig weetje tegen over Game of Thrones:

Cersei Lannister zou eigenlijk gespeeld worden door Gillian Anderson (Scully uit The X-Files). Zij kreeg de rol aangeboden maar sloeg 'm af. Toen ging de rol naar Lena Headey.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ja dat heb ik ook ooit gelezen. Kan me Gillian Anderson in die rol ook niet zo voorstellen.
Haha, een of andere mafklapper heeft gevisualiseerd hoe Yoda eruit zou zien als hij een menselijke (blanke) huid had gehad.

Je moet zelf maar bepalen of je het wilt zien of niet. Dit zijn van die beelden die je eigenlijk niet had willen zien maar je kunt niet meer terug. :-[

https://twitter.com/OllyWrites/status/1 ... 7302131715
Alle reacties Link kopieren Quote
joker is dus niet zo heel gewelddadig dolfje? ik twijfelde vanwege de publiciteit om hem te gaan zien nl maar ben wel nieuwschierig naar de film an sich..
ik kijk nu mr mercedes en dat is voor mij op het randje qua geweld, en the handmaidstale sla ik over omdat ik heb gehoord dat er explicite sexuele gewelddadige scenes in zitten. (geen idee of dat zo is, dat is me verteld) kan ik joker dan gerust gaan kijken of beter niet?
Als je Mr Mercedes kunt hebben dan kun je Joker zeker hebben. Zo heel veel geweld zit er niet in.
Alle reacties Link kopieren Quote
dank je Rik :-) maar waarover maken ze dan zo'n heisa?? ik las dat gordon is weggelopen omdat het te heftig was voor hem. nou is hij natuurlijk ook wel een beetje een aansteller, maar toch..
Alle reacties Link kopieren Quote
lizenlotte schreef:
09-01-2020 15:32
dank je Rik :-) maar waarover maken ze dan zo'n heisa?? ik las dat gordon is weggelopen omdat het te heftig was voor hem. nou is hij natuurlijk ook wel een beetje een aansteller, maar toch..
Hij is gewoon een aansteller, niks maar toch :P

Maar door die berichten had ik echt veel en veel heftiger verwacht.
Joker is niet zozeer heftig vanwege het geweld maar vanwege het ongemakkelijke sfeertje. Je kijkt mee met iemand die geestesziek is, en dat is niet altijd makkelijk om te zien.
Alle reacties Link kopieren Quote
ah ok, daar kan ik wat mee. dank je!
ik zou trouwens zweren dat ik een tijdje terug gelezen had dat het nieuwe seizoen van the blacklist deze maand op videoland zou komen, maar nu vind ik daar niks over terug.. :-? wel zag ik dat de vorige seizoenen 31 december van videoland zijn afgehaald. :-( weet iemand hier meer over?
Years and Years op NPO, van nu tot aan 2038 en dan door de ogen van 1 familie.
Wat er aan techniek, politiek en privacy nu al mis ( in het echt) en dan 18 jaar in toe toekomst, hoe dat verder gaat.
Ik vond het helaas best geloofwaardig en eng dichtbij/realistisch overkomen.

Kijken waard vind ik.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb gister New Amsterdam af gekeken, wat een heftig einde!! Ik wilde er nooit aan omdat het toch niet aan Greys tippen. Maar ik begon het toch wel goed te vinden. Wil nu meer!
Account2 schreef:
14-01-2020 09:31
Ik heb gister New Amsterdam af gekeken, Ik wilde er nooit aan omdat het toch niet aan Greys tippen. Maar ik begon het toch wel goed te vinden. Wil nu meer!

Afgekeken? Waar keek je die dan?

Er is net een nieuw seizoen begonnen voor zover ik weet.
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 14-01-2020 10:35
4.45% gewijzigd
.
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 14-01-2020 10:36
Reden: dubbel
99.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
ik denk dat ze seizoen 1 gekeken heeft op videoland? als dat klopt dan kan ik haar iig verblijden met het nieuws dat seizoen 2 idd pas net begonnen is op net 5 :)
Alle reacties Link kopieren Quote
Heel ander type serie maar kijkt er iemand The Circle op Netflix?
Heel hersenloos maar ik ben toch een beetje verslaafd :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
lizenlotte schreef:
14-01-2020 15:46
ik denk dat ze seizoen 1 gekeken heeft op videoland? als dat klopt dan kan ik haar iig verblijden met het nieuws dat seizoen 2 idd pas net begonnen is op net 5 :)
Ja precies, op videoland. Oh seizoen 2 weer begonnen. Moet ik nog even geduld hebben. Zit momenteel in Spanje en nog geen wifi... ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
oeh lekker, geniet van het mooie weer dan daar want hier is het om te janken.. new amsterdam kun je dan beter kijken als je weer terug bent. neem aan dat die ook wel op videoland komt binnenkort.
Alle reacties Link kopieren Quote
Het weer is zeker beter dan in Nederland, dank je wel. Ik hoop ook dat hij snel op videoland komt. Kan ik hem weer thuis downloaden voor als ik weer naar hier ga,
Ik heb ook unreal gedownload maar daar kjan ik niet veel afl. van achter elkaar kijken. Zoń neagtive sfeer. Maar ik blijf het toch kijken...hoop niet dat het in het echt zo gaat.
Ik vind het tweede seizoen van Mr Mercedes niet zo geweldig beginnen eigenlijk. Nogal vergezocht allemaal. Blijft dat zo?
Alle reacties Link kopieren Quote
OP videoland het juweeltje : A Million little things ontdekt. Het stomme is dat ik de pilot ooit eens heb gezien, waarom ik het dan niet verderheb gevolgd is me een raadsel. Maar ik vind het erg goed!
Alle reacties Link kopieren Quote
Account2 schreef:
19-01-2020 23:18
OP videoland het juweeltje : A Million little things ontdekt. Het stomme is dat ik de pilot ooit eens heb gezien, waarom ik het dan niet verderheb gevolgd is me een raadsel. Maar ik vind het erg goed!
Ja die vind ik ook leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
17-01-2020 17:31
Ik vind het tweede seizoen van Mr Mercedes niet zo geweldig beginnen eigenlijk. Nogal vergezocht allemaal. Blijft dat zo?
Ja het is best vaag.
Seizoen 3 zijn we nu in bezig en vind ik een stuk saaier in elk geval.
dolfje schreef:
20-01-2020 07:57
Ja het is best vaag.
Seizoen 3 zijn we nu in bezig en vind ik een stuk saaier in elk geval.

Hmm, maar even kijken hoe het gaat dan. Misschien dat ik afhaak.

Ik zag dat er nog een Stephen King-serie is, The Outsider. Dat ziet er ook wel veelbelovend uit. Is op HBO/Ziggo XL, als het goed is.

https://www.nrc.nl/nieuws/2020/01/16/ni ... n-a3987096
Alle reacties Link kopieren Quote
Afgelopen week de serie American crime gekeken op Videoland . Aanrader.
Op Ziggo is Sharp objects ook een goede serie.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven