Entertainment alle pijlers

Films en series algemeen (geen spoilers!)

12-11-2019 12:40 2150 berichten
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.

Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?

Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Nee jammer genoeg niet...is echt zo'n heerlijke serie om achter elkaar te bekijken. Ik ben er dus weer een paar aan het opsparen voor als ik volgende week weer in Spanje zit.
Alle reacties Link kopieren Quote
Lekker!
Alle reacties Link kopieren Quote
Account2 schreef:
20-01-2020 21:15
Oh station 19 vind ook zeker erg leuk! Net als het vroegere Private practise.
The Good dokter heb ik ooit de eerste aflevering gezien. Misschien toch maar eens weer een keer proberen
Ja The Good Doctor vind ik wel echt een aanrader hoor. Zeker als je Grey's ook leuk vindt. Het is wel echt feelgood leuk!
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
15-02-2020 20:41
Ja The Good Doctor vind ik wel echt een aanrader hoor. Zeker als je Grey's ook leuk vindt. Het is wel echt feelgood leuk!
Oké, ga ik daar in Spanje toch maar aan beginnen. Ik ben ook Code Black (op videoland) aan het kijken, maar dat vind ik toch ietwat te druk en chaotisch. Ik blijf het wel kijken.
Alle reacties Link kopieren Quote
Misschien vond ik "The good doctor"niet zo heel leuk omdat het nogal een stereotype "autist" is. En mijn zoon is ook licht autistisch, maar dan dus weer heel anders.
Daar moet ik dan maar even doorheen.
account2 wijzigde dit bericht op 16-02-2020 09:05
Reden: letter te weinig
0.25% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Op Videoland vind ik A million little things wel een aanrader. Seizoen 2 is al bezig met elke week een aflevering.

The good doctor vind ik leuk maar ik realiseer me dat hij wel best wel stereotiep wordt neergezet en dat er veel verschillende soorten autisme zijn.

Op Netflix kijken we Sex education, vind ik ook heel leuk.
Gisteren de laatste aflevering van Code Black gezien (op Videoland)
Helaas zijn er maar 3 seizoenen en worden er ook niet meer gemaakt.

Maar *zucht*


Afbeelding
Gisteren de eerste 3 afleveringen gezien van Why Women Kill (op Videoland)
Erg vermakelijk


https://www.imdb.com/title/tt9054904/

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesinBoots schreef:
24-02-2020 16:08
Gisteren de eerste 3 afleveringen gezien van Why Women Kill (op Videoland)
Erg vermakelijk


https://www.imdb.com/title/tt9054904/

Afbeelding
Bedankt voor de tip
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesinBoots schreef:
16-02-2020 12:40
Gisteren de laatste aflevering van Code Black gezien (op Videoland)
Helaas zijn er maar 3 seizoenen en worden er ook niet meer gemaakt.

Maar *zucht*


Afbeelding
IK volg die ook als ik niks meer heb om te kijken, ik vind het nogal chaotisch en de personages worden niet heel erg uitgediept.
Dubbel
anoniem_387962 wijzigde dit bericht op 24-02-2020 23:39
96.15% gewijzigd
Account2 schreef:
24-02-2020 23:32
IK volg die ook als ik niks meer heb om te kijken, ik vind het nogal chaotisch en de personages worden niet heel erg uitgediept.

Dat had je al eens gezegd ja.
Ik ben begonnen met Briarpatch op Ziggo. Erg raar en fijn.

Begin van de serie was later dan ze eerder aangaven en is onduidelijk welke dag de wekelijkse aflevering op ziggo te zien is.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik weet niet of ie ergens te zien is, of te streamen want ik heb heb hem aan boord bij Emirates gezien:

Mrs Lowry and son.

Met een magistrale Timothy Spall en Vanessa Redgrave.
Kippenvel.
Alles komt goed, alleen de rest niet
Alle reacties Link kopieren Quote
PoesinBoots schreef:
24-02-2020 23:38
Dat had je al eens gezegd ja.
Hahahaha...soms weet ik niet meer wat ik op welk topic roep. Ik kan wel eens in herhaling vallen. ;-)
Ik heb Mr. Mercedes inmiddels afgekeken. De laatste seizoenen waren een beetje verwarrend omdat het eigenlijk een mix is van meerdere boeken. Maar ergens toch wel de moeite om het even af te kijken.

Nu maar eens beginnen aan The Outsider, wat ook weer een soort crossover schijnt te zijn want er komt een personage in voor uit Mr. Mercedes.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk nu Meisje van Plezier (Videoland) en vind het verrassend leuk! :popcorn:
RikM schreef:
25-02-2020 09:49

Nu maar eens beginnen aan The Outsider, wat ook weer een soort crossover schijnt te zijn want er komt een personage in voor uit Mr. Mercedes.
Waar kijk je dat?
PoesinBoots schreef:
25-02-2020 10:51
Waar kijk je dat?

Ziggo XL (HBO)
Alle reacties Link kopieren Quote
_melon schreef:
25-02-2020 10:41
Ik kijk nu Meisje van Plezier (Videoland) en vind het verrassend leuk! :popcorn:
Die is zeker leuk, maar ik vind Angela Schijf dan ook een hele mooie vrouw en een goede actrice
Op RTL4 komt meisje van plezier op zondag. Volgende week komt afl 4.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tranen met tuiten bij mij net bij het tweede seizoen van A million little things.. voor wie het niet kent het staat op Videoland en ik vind het echt een aanrader.

Even in beide serietopics omdat ik het zo mooi vind.
RikM schreef:
25-02-2020 09:49
Ik heb Mr. Mercedes inmiddels afgekeken. De laatste seizoenen waren een beetje verwarrend omdat het eigenlijk een mix is van meerdere boeken. Maar ergens toch wel de moeite om het even af te kijken.

Nu maar eens beginnen aan The Outsider, wat ook weer een soort crossover schijnt te zijn want er komt een personage in voor uit Mr. Mercedes.
Dat heb ik even gemist of al verdrongen/vergeten dan.

Maar kan zeker, beiden Stephen King. ;-)
Luci_Morgenster schreef:
28-02-2020 17:33
Dat heb ik even gemist of al verdrongen/vergeten dan.

Maar kan zeker, beiden Stephen King. ;-)

Die Holly zit hier ook in schijnt, maar ze is wel ouder dus wordt gespeeld door een andere actrice. Ik heb het nog niet gezien.
Alle reacties Link kopieren Quote
Account2 schreef:
25-02-2020 17:50
Die is zeker leuk, maar ik vind Angela Schijf dan ook een hele mooie vrouw en een goede actrice
Ja vind ik ook!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven