Entertainment alle pijlers

Films en series algemeen (geen spoilers!)

12-11-2019 12:40 2150 berichten
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.

Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?

Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
Peixe schreef:
22-06-2020 23:21
De aller aller allerlaatste Modern Family gekeken.
Na 11 seizoenen is het over.

:'(


(Op Fox en ook op Netflix)
11?

Ik dacht na 10. Vond het al zo'n kut laatste aflevering... :rofl:
Ik vind het wel knap dat jullie 11 seizoenen van Modern Family hebben volgehouden. Ik vind 1 aflevering al een opgave. ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
24-06-2020 17:16
Ik vind het wel knap dat jullie 11 seizoenen van Modern Family hebben volgehouden. Ik vind 1 aflevering al een opgave. ;-)
Dat vond ik vroeger ook en heb het jaren links laten liggen en vorig jaar of zo in een ruk alles gezien. Toen vond ik het gek genoeg wel leuk.
RikM schreef:
24-06-2020 17:16
Ik vind het wel knap dat jullie 11 seizoenen van Modern Family hebben volgehouden. Ik vind 1 aflevering al een opgave. ;-)
Het is ( oke.. ik vind) echt een van de leukere komische series. Zeker als je alle personages wat beter kent.
Luci_Morgenster schreef:
24-06-2020 17:14
11?

Ik dacht na 10. Vond het al zo'n kut laatste aflevering... :rofl:

Dan heb je nog 18 afleveringen tegoed :cheer2: En een bonus docu aflevering.
RikM schreef:
24-06-2020 17:16
Ik vind het wel knap dat jullie 11 seizoenen van Modern Family hebben volgehouden. Ik vind 1 aflevering al een opgave. ;-)

Ik heb alle afleveringen minimaal 2x gezien zelfs. Vind het een geniale serie.

Ik :heart: Phil Dunphy

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
23-06-2020 23:03
Cool!

Gaan jullie al weer naar de bioscoop eigenlijk? Is dat een beetje leuk nu of vooral een hoop gedoe?
Wel plannen in die richting,maar wacht nog heel even.Hier in Gr. zijn de bioscoopzalen recent ondergebracht in een gigantisch nieuw, multifunctioneel gebouw ,het Forum.Daar kun je je echt de hele dag vermaken,eten, een filmpje etc..Maar dat lijkt me leuker als alles weer gewoon open is.En ikzelf kan bepalen wanneer ik kom /ga :-]
Vraag blijft,why is the rum gone?
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is:
Sanditon, Op BBC FIRST, te bekijken en terug te kijken op Ziggo. Mooi kostuum drama, vrij naar een (onvoltooid) manuscript van Jane Austen.
Ik kijk momenteel de nieuwe HBO mini-serie 'I Know This Much Is True'. Met een geniale dubbelrol voor Mark Ruffalo. Op Ziggo xl.
Nemain• schreef:
23-06-2020 22:58
Volgens mij is 31 juli de release date.

Hij is weer uitgesteld. :-[

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/73367
RikM schreef:
26-06-2020 10:27
Hij is weer uitgesteld. :-[

https://www.filmtotaal.nl/nieuws/73367
Wat jammer.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
24-06-2020 17:16
Ik vind het wel knap dat jullie 11 seizoenen van Modern Family hebben volgehouden. Ik vind 1 aflevering al een opgave. ;-)
Haha echt he, me 2!

Ik kijk nu The Widow op Amazon Prime. Wel tof!
Ik ben Ozark wel echt aan het bingen nu trouwens. Het zijn afleveringen van een uur maar ik vlieg er doorheen. :popcorn:
RikM schreef:
26-06-2020 12:50
Ik ben Ozark wel echt aan het bingen nu trouwens. Het zijn afleveringen van een uur maar ik vlieg er doorheen. :popcorn:
Welk seizoen zit je? Ik ben in 2 blijven hangen.
Ik zit nog in het eerste seizoen. Wordt 'ie minder dan, in twee?
Ik vond van wel. Kon me niet meer boeien en teveel kluchterig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Nemain• schreef:
26-06-2020 13:07
Ik vond van wel. Kon me niet meer boeien en teveel kluchterig.
Ja vond ik ook. Heb het wel afgekeken maar met een half oog.

Ik zit vandaag seizoen 2 van Dead to me te bingen.
dolfje schreef:
27-06-2020 16:48
Ja vond ik ook. Heb het wel afgekeken maar met een half oog.

Ik zit vandaag seizoen 2 van Dead to me te bingen.
Ben ik ook in gestand. Ook zo ongeloofwaardig kluchterig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat wel maar vind het toch wel leuk. En ik heb een beetje een kater dus iets waar ik goed bij moet opletten bewaar ik voor een andere keer :P
Wild gezien. Scoort hoog 7,1.
Aparte film en vrouw alleen in de wildernis. Voor wie ooit wild heeft gekampeerd een leuke film.

Ik zag dat Modern Family opnieuw is begonnen. Gelukkig heb ik de eerste afleveringen gemist. Dan kijk ik die zeker niet.
Ik vond Al Bundy met een jonge vrouw en zoon wel leuk.
Maar als je de personages van aflevering 1 en het laatste seizoen ziet. :hihi:
Ja, ze moeten er wel een eind aan breien.
Familie Kruijs is een heel klein beetje hetzelfde.

Ik hoop dat er een tweede seizoen van Sanditon komt.
Of die BBC over Pemberly.

Downton Abbey kan je ook huren in bibliotheek. Mag je er een hele week of langer over doen.
Alle reacties Link kopieren Quote
Pumps_italiaans schreef:
28-06-2020 01:44


Ik zag dat Modern Family opnieuw is begonnen. Gelukkig heb ik de eerste afleveringen gemist. Dan kijk ik die zeker niet.
Ik vond Al Bundy met een jonge vrouw en zoon wel leuk.
Maar als je de personages van aflevering 1 en het laatste seizoen ziet. :hihi:
Ja, ze moeten er wel een eind aan breien.
Familie Kruijs is een heel klein beetje hetzelfde.

Maar de allereerste vond ik echt wel hilarisch!
Ik heb een heleboel gemist dus ik ben weer opnieuw begonnen. Maar het lijkt wel of Netflix maar 10 seizoenen heeft. Terwijl Comedycentral nu weer seizoen 11 toont?
Alle reacties Link kopieren Quote
Nemain• schreef:
26-06-2020 13:07
Ik vond van wel. Kon me niet meer boeien en teveel kluchterig.
Klopt, hier seizoen 2 nog afgekeken, maar seizoen 3 is er ook, en dat hoef ik niet meer te zien
Downton Abbey vanmorgen bij toeval de allereerste aflevering opnieuw gezien.
Geen straf.

Het is echt essentieel om bepaalde personages en het gekonkel beter te begrijpen.
Thomas die zich gepasseerd voelt. De afkeer van O'Brien begrijp ik dan minder.
Ze rookt en dat was in die tijd niet toegestaan voor vrouwen geloof ik.
Maar dat zou in een speciale topic moeten.
Sugar¹ schreef:
25-06-2020 09:16
Ik weet niet of het al voorbij gekomen is:
Sanditon, Op BBC FIRST, te bekijken en terug te kijken op Ziggo. Mooi kostuum drama, vrij naar een (onvoltooid) manuscript van Jane Austen.
Ook het hele seizoen is terug en vooruit te kijken geweest.
Het is een boek, maar daar kwam ik niet door heen.
De verhaallijnen in de serie zijn wel van Jane Austen.
Maar ieMANd aftrekken? Ik geloof niet dat zulke detail in de werk van Austen voorkomen.

Euh, gaat nu iedereen kijken? Ik vond het ongeloofwaardige details hebben.
Er zijn wel heel veel films uit de vorige eeuw die als basis problemen tussen nakomelingen van gemengde ouders hebben.
Maar dat is dan echt op basis van huidskleur.
Ik ken meer dan een twee-eiige tweelingen in kleuren (haar én huid) elkaar buiten sloten.
Is ook onderdeel van deze serie. Vergelijk het in de tijd met Deze film dus https://www.youtube.com/watch?v=HaanE7v6uJI
Bijvoorbeeld Imitation of life 1959. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan uitwerken. Ik ga niet spoilen, maar ik heb wel vragen, maar geen tijd voor een speciaal topic. Mr. Darcy werd door 60% van de Britse vrouwen ooit gekozen als ideale man. Die dook ook het water in. In het boek van Jane Austen is het een totaal andere man. In Sanditon komt een alles behalve ideale man het water uit.
Maar de cast is leuk en prettig om naar te kijken.
Dus via ON DEMAND is SANDITON het eerste seizoen terug te kijken (via series en dan BBCF1)


Onvoltooide romans heeft erg veel vervolgen en uitwerkingen gehad.
https://en.wikipedia.org/wiki/Sanditon# ... daptations
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 29-06-2020 01:07
Reden: Film titel 1959
22.87% gewijzigd
Heb Amazon Prime onlangs geactiveerd omdat ik Downton Abbey aan 't kijken was op tv, maar na seizoen 4 gingen ze verder met herhalingen vanaf 1. En Amazon bleek alle 6 seizoenen én de film te hebben! Echt de moeite waard!

En nu ik dat uit heb, ben ik verder gegaan met Jamestown (van de makers van Downton) Begin 17e eeuw worden er een aantal Britse vrouwen ingevaren en verkocht aan de kolonisten van Virginia. Sterke karakters wederom, mooie serie!

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven