Entertainment alle pijlers

Films en series algemeen (geen spoilers!)

12-11-2019 12:40 2150 berichten
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.

Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?

Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
LīlyRose schreef:
24-02-2021 23:39
Ik vind haar echt irritant. Wel afgekeken en seizoen 3 vond ik beter dan 2.
Ik ben pas bij 1, vandaar dat ik twijfel of ik door ga kijken
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
24-02-2021 23:50
Ik ben pas bij 1, vandaar dat ik twijfel of ik door ga kijken
Ik vond het wel onderhoudend.
Ik heb net Tell Me Your Secrets ontdekt, een nieuwe 10-delige dramaserie (Amazon Original) met Lily Rabe in één van de hoofdrollen.

Het is een prachtige verfilming en een intense spannend verhaal dat je op het puntje van je stoel houdt. Het volgt drie personages, elk met een mysterieus en verontrustend verleden: Emma is een vrouw die ooit in de ogen van een gevaarlijke moordenaar keek, John is een voormalig seriemoordenaar die wanhopig op zoek is naar verlossing, en Mary is een rouwende moeder geobsedeerd door het vinden van haar vermiste dochter. Terwijl elk van hen tot het uiterste wordt gedreven, wordt de waarheid over hun verleden en motieven steeds duisterder, waardoor de scheidslijn tussen slachtoffer en dader vervaagt.
Alle reacties Link kopieren Quote
lollypopje schreef:
24-02-2021 23:50
Ik ben pas bij 1, vandaar dat ik twijfel of ik door ga kijken
Wij twijfelen ook nog, wil eigenlijk wel weten hoe het afloopt maar ik vind haar ook irritant.
Alle reacties Link kopieren Quote
dolfje schreef:
25-02-2021 08:35
Wij twijfelen ook nog, wil eigenlijk wel weten hoe het afloopt maar ik vind haar ook irritant.
En als je dat na 3 seizoenen blijkbaar nog niet weet.

Ik denk dat ik afhaak
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
aikidoka schreef:
22-02-2021 20:30
Iemand hier ook The Expanse gekeken op Prime? Steengoeie sci-fi.......................
Ook geloofwaardig qua technologie. Aanrader!
Heel groot liefhebber hier van (goede) sci-fi,Aikidoka :cheer:
Kende deze serie niet,maar ga hem opzoeken op Ziggo.Hopelijk hebben ze'm,thnx iig :high5:
Vraag blijft,why is the rum gone?
Alle reacties Link kopieren Quote
margauxlux schreef:
25-02-2021 07:26
Ik heb net Tell Me Your Secrets ontdekt, een nieuwe 10-delige dramaserie (Amazon Original) met Lily Rabe in één van de hoofdrollen.

Het is een prachtige verfilming en een intense spannend verhaal dat je op het puntje van je stoel houdt. Het volgt drie personages, elk met een mysterieus en verontrustend verleden: Emma is een vrouw die ooit in de ogen van een gevaarlijke moordenaar keek, John is een voormalig seriemoordenaar die wanhopig op zoek is naar verlossing, en Mary is een rouwende moeder geobsedeerd door het vinden van haar vermiste dochter. Terwijl elk van hen tot het uiterste wordt gedreven, wordt de waarheid over hun verleden en motieven steeds duisterder, waardoor de scheidslijn tussen slachtoffer en dader vervaagt.
Klinkt goed, maar ik kan hem gek genoeg niet vinden op Prime
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
25-02-2021 17:21
Klinkt goed, maar ik kan hem gek genoeg niet vinden op Prime
Ik ook niet.
Alle reacties Link kopieren Quote
lollypopje schreef:
25-02-2021 08:48
En als je dat na 3 seizoenen blijkbaar nog niet weet.

Ik denk dat ik afhaak
Hm.. Ik denk er nog over na :P
dolfje schreef:
25-02-2021 17:50
Hm.. Ik denk er nog over na :P
Het is onderhoudend, geen hoogstandje. Seizoen 2 vond ik slecht, seizoen 3 weer beter.
Wandavision vind ik heerlijk, Big Sky nog een beetje verwarrend.
Absentia zet ik op mijn lijstje. Vandaag keek ik Soul met mijn jongste. Was mooi gemaakt.
Alle reacties Link kopieren Quote
LīlyRose schreef:
25-02-2021 17:53
Het is onderhoudend, geen hoogstandje. Seizoen 2 vond ik slecht, seizoen 3 weer beter.
Niet alles hoeft hoogstaand te zijn maar het boeit ons gewoon niet.
dolfje schreef:
25-02-2021 18:47
Niet alles hoeft hoogstaand te zijn maar het boeit ons gewoon niet.
Waarom twijfel je dan om te stoppen :hihi:
Alle reacties Link kopieren Quote
LīlyRose schreef:
25-02-2021 19:27
Waarom twijfel je dan om te stoppen :hihi:
Omdat ik blijf hopen dat het beter wordt. :facepalm:
dolfje schreef:
25-02-2021 21:48
Omdat ik blijf hopen dat het beter wordt. :facepalm:
Seizoen 3 wordt beter dan 2 :proud:
Alle reacties Link kopieren Quote
Cookielover schreef:
23-02-2021 15:30
Hoewel ik Carice en Halina echt heel irritant vind ben ik de eerste aflevering gaan kijken. Weet nog niet of ik verder wil kijken, maar waarschijnlijk doe ik dat wel ;)

De recensenten zijn niet unaniem: AD gaf 2 sterren, Trouw 3 en Volkskrant 4.
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Ik ben zelf wel hooked. Ik vind wel dat ze de verhaallijnen iets te lang uitrekken. Heb er nu 7 afleveringen opzitten en het is voor mij wel duidelijk welke kant het opgaat.
Ik heb inmiddels ontdekt hoe het komt dat Britse tv-series er zo vreemd uitzien bij mij; het komt door m'n tv. :rofl:

Mijn tv heeft dynamisch contrast en een paar andere foefjes om de beeldkwaliteit te verbeteren, en omdat Britse series zelf al een vrij hoog contrast hebben, wordt dat een beetje te veel van het goede zeg maar.
Ik heb wat met de instellingen zitten kloten en nu ziet het er beter uit.

Ben nu The Fall aan het bingen. Wat een goede serie!
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
27-02-2021 17:25
Ik heb inmiddels ontdekt hoe het komt dat Britse tv-series er zo vreemd uitzien bij mij; het komt door m'n tv. :rofl:

Mijn tv heeft dynamisch contrast en een paar andere foefjes om de beeldkwaliteit te verbeteren, en omdat Britse series zelf al een vrij hoog contrast hebben, wordt dat een beetje te veel van het goede zeg maar.
Ik heb wat met de instellingen zitten kloten en nu ziet het er beter uit.

Ben nu The Fall aan het bingen. Wat een goede serie!
Kun je eindelijk ontdekken wat je al die jaren hebt gemist door je tv ;)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben beniéuwd Rik of je nu ineens fan van Britse series wordt :P
RikM schreef:
27-02-2021 17:25
Ik heb inmiddels ontdekt hoe het komt dat Britse tv-series er zo vreemd uitzien bij mij; het komt door m'n tv. :rofl:

Mijn tv heeft dynamisch contrast en een paar andere foefjes om de beeldkwaliteit te verbeteren, en omdat Britse series zelf al een vrij hoog contrast hebben, wordt dat een beetje te veel van het goede zeg maar.
Ik heb wat met de instellingen zitten kloten en nu ziet het er beter uit.

Ben nu The Fall aan het bingen. Wat een goede serie!
:rofl:
Veel plezier!
Ik weet eigenlijk niet of ik nog Britse series heb overgeslagen (behalve dan die kostuumdrama's en dergelijke maar dat is niets voor mij). Welke raden jullie aan?
Luther heb ik nog niet gezien, bedenk ik me net. Die maar eens op m'n lijstje zetten.
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
27-02-2021 20:23
Luther heb ik nog niet gezien, bedenk ik me net. Die maar eens op m'n lijstje zetten.
Die zeker kijken.

Broadchurch?
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren Quote
Daveotion schreef:
26-02-2021 10:47
Ik ben benieuwd wat je ervan vindt.
Ik ben zelf wel hooked. Ik vind wel dat ze de verhaallijnen iets te lang uitrekken. Heb er nu 7 afleveringen opzitten en het is voor mij wel duidelijk welke kant het opgaat.
Ah, dan ben je verder dan ik :P

Ik ga zo aflevering 3 kijken. Vond de eerste twee soms wel saai, maar misschien moet ik dan niet eerst naar Flikken Maastricht kijken :$
Alle reacties Link kopieren Quote
RikM schreef:
27-02-2021 20:20
Ik weet eigenlijk niet of ik nog Britse series heb overgeslagen (behalve dan die kostuumdrama's en dergelijke maar dat is niets voor mij). Welke raden jullie aan?
Happy valley maar die staat geloof ik niet op Netflix.

Liar.
The loch (loch ness)
River.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven