Entertainment alle pijlers

Films en series algemeen (geen spoilers!)

12-11-2019 12:40 2150 berichten
Er is al een Netflix topic, maar er zijn natuurlijk nog veel meer films en series te vinden.

Waar kijk jij momenteel naar, wat raad je anderen aan en waar kijk je naar uit?

Geen spoilers s.v.p., en geef ook even aan wáár je de film of serie kunt kijken.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 12-11-2019 13:49
Reden: Vraag van schrijver
11.18% gewijzigd
RikM schreef:
01-12-2019 13:27
Aan het eind van sommige afleveringen van Mr. Robot komen telefoonnummers in beeld van hulplijnen voor huiselijk geweld, zelfmoord, etc. Dat heb ik echt nog nooit gezien bij een televisieserie. 👍🏻
Wat goed.

Ik vind dat riedeltje op het journaal wel echt heel storend als er ook maar in een item gehint is naar depressie e/o zelfmoord. Moest ik even kwijt :P
anoniem_392256 wijzigde dit bericht op 01-12-2019 14:17
0.22% gewijzigd
Sudrì schreef:
01-12-2019 13:58
Wat goed.

Ik vind dat riedeltje op het journaal wel echt heel storend als er ook maar in een item gehint is naar depressie e/o zelfmoord. Moest ik bleven kwijt :P
Ik geloof dat in de media telkens andere hulplijnen en onderwerpen behandeld worden. Is rondom een bepaalde datum of weken.
Pumps_italiaans schreef:
01-12-2019 14:13
Ik geloof dat in de media telkens andere hulplijnen en onderwerpen behandeld worden. Is rondom een bepaalde datum of weken.
Daar heb ik het niet over.
Sudrì schreef:
01-12-2019 14:17
Daar heb ik het niet over.
Ik zal eens kijken, want dan is het me nog niet opgevallen.
Ik kijk het JOURNAAL trouwens altijd via ITV en Nooit via internet. Het kan verschil maken. Ik las het JOURNAAL.
anoniem_64f4bc1c8e92f wijzigde dit bericht op 01-12-2019 14:27
7.46% gewijzigd
Pumps_italiaans schreef:
01-12-2019 14:25
Ik zal eens kijken, want dan is het me nog niet opgevallen.
Ik kijk het trouwens altijd via IDTV en Nooit via internet. Het kan verschil maken.
Daar hebben ze inderdaad een heel ander journaal.
Sudrì schreef:
01-12-2019 14:26
Daar hebben ze inderdaad een heel ander journaal.
Ok, de berichten kruisten elkaar. :)
In de EDIT over CHAPPIE op een van de commerciële zenders uitgezonden.
Het is inderdaad van de makers van DISTRICT 9. Is vind de lage score niet terecht.
details lees stukje terug.
Geinig statistiekje voor als je een keer 8 minuten niets te doen hebt: de populairste tv-series sinds 1986.

https://www.youtube.com/watch?v=7DemM7UGmIg

Grappig om de opkomst van bijvoorbeeld Seinfeld, The Big Bang Theory en Game of Thrones te zien.
The Big Bang Theory is voor een tweede keer op herhaling op Veronica.
Ze zijn nu met seizoen 10 en ik zit te wachten totdat ze bij seizoen 11 zijn.
Samen met seizoen 12 nog niet gezien.
Veel afleveringen zijn saai, maar soms zitten er heerlijke afleveringen tussen.
Leuk is vooral dat het duidelijk onzin is. Zag zoveel fragmenten dat ik alsnog ben gaan volgen.

Maar de film CHAPPIE is op Veronica geweest. NIET op NET5.

Ik wil ook nog even wijzen op de herhaling van DWDD vandaag en gewone uitzending van afgelopen vrijdag. Daarin zitten twee vrolijke meiden te kleien.
Een broodje ham zal voor mij nooit meer hetzelfde zijn... NPO1 maandag 2 dec.

Op Comedy Central is seizoen van FRIENDS ook weer gestart bij nummer 1.
Ik heb me beperkt tot de allerlaatste aflevering.

GAME OF THRONES zit ik nog te wachten op seizoen 6 via RTL.
NPO2 zend ook vaak hele series uit als er een nieuw seizoen op komst is.

SEINFELD is gestopt omdat Seinfeld zelf het aanbod van 110 miljoen voor een volgend seizoen weigerde. :euro: Was niet genoeg of had al genoeg?
Nee, gezien en onthouden. Vrij recent gehoord.
Pumps_italiaans schreef:
02-12-2019 14:39
SEINFELD is gestopt omdat Seinfeld zelf het aanbod van 110 miljoen voor een volgend seizoen weigerde. :euro: Was niet genoeg of had al genoeg?

Het ging niet om geld. Hij vond het na 9 jaar mooi geweest. Negen jaar is ook lang hè, voor een serie die eigenlijk nergens over gaat.
RikM schreef:
01-12-2019 18:55
Geinig statistiekje voor als je een keer 8 minuten niets te doen hebt: de populairste tv-series sinds 1986.

https://www.youtube.com/watch?v=7DemM7UGmIg

Grappig om de opkomst van bijvoorbeeld Seinfeld, The Big Bang Theory en Game of Thrones te zien.
Zeker geinig :D
RikM schreef:
02-12-2019 15:06
Het ging niet om geld. Hij vond het na 9 jaar mooi geweest. Negen jaar is ook lang hè, voor een serie die eigenlijk nergens over gaat.
Ja, ik kijk hem liever niet in de herhaling. Andere jaren 70, 80 en 90 series zijn enkele afleveringen nog steeds leuk.
Leuk genoeg om die grappen te kopiëren en te gebruiken in nieuwe series.

Het geld voor Seinfeld was een grap over het bedrag.
Had hij niet ook die serie die Linda de Mol heeft vertaald naar een Nederlandse versie?
Everybocy loves Raymond. Die Amerikaanse series was wel leuk. NL vond ik minder.
Ik hoef geen antwoord, want nu was ik per ongeluk iets te lang op het forum.

EDIT: Nee dus. Maar is wel verklaring voor het wel leuk zijn. :blond:

Veel plezier met kijken.
NET5, Veronica of RTL7 heeft serie van films die geënt zijn op de drukke maand die net is begonnen.
Kijkt er hier iemand naar Gold Rush, op Discovery? Dat vind ik wel leuk vermaak om niet bij na te hoeven denken. Maar ik ben een van de weinigen geloof ik.
Niet allemaal tegelijk. :lol:
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kan niet kijken ik ben heel heel heel hard aan het werk op mijn werk :P
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
RikM schreef:
04-12-2019 13:40
Niet allemaal tegelijk. :lol:
Ik zie alleen tv zenders als die ander er is. Dus geen idee wat je bedoelt :D
Deze is ook interessant, maar is deels ook in films gebruikt.
Ik wil dit later nog terug vinden. Ik heb ergens een CD met originele muziek van het Motown-label die door diverse artiesten is gecoverd.
Deze is ook wel interessant https://www.youtube.com/watch?v=O9G6mVo_AbQ

En eumh
Op FOX is de War of the worlds begonnen met aflevering 1 (misschien nog met terug te kijken? Had ik beter de BBC one kunnen kijken.
Maar BRT1 zend de film met Tom Cruise uit komende week.
Cold Feet is op herhaling in NPO Extra.
Op de commerciële zenders SBS6, RTL en veronica, net5 worden old timers herhaald, maar ook enkele herhalingen van HBO uitgezonden.
Genoeg keuze.
Smurfs2 is op de Comedy en dat is een vast terugkeren kerstfilm aan het worden.
Als ik de laatste verfilming/animatie van Jungle book ergens zie dan ga ik die ook weer kijken. Die heb ik alleen in het Engels gezien.

Nou is genoeg om weer up te halen. :popcorn:
Ik heb de film Still Life gezien.
N.B. de film uit 2013, met Eddie Marsan in de hoofdrol.
Voor een tientje te koop bij bol.
Of te huur bij Amazon.

Mèn, wat een mooie film.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rik mijn vriend kijkt gold rush als er niks anders op de tv is (vaak dus :lol: ) om even te ontspannen. ik kijk ook wel eens mee maar zou het zelf nooit opzetten. je bent dus niet hun enige kijker ;-)
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ben Killing Eve seizoen 2 aan het bekijken. Ik vind het soms zo'n vreemde serie...maar toch boeit het me. Het was al weer een poos terug dat ik seizoen 1had gekeken. Dus ik moest weer even aan de karakters wennen. Wat ik wel grappig vond was dat er ook scenes in Amsterdam zijn. Met een bekende Nederlandse acteur.
Of is dit ook al spoileren?

Killing Eve: Videoland.
lizenlotte schreef:
04-12-2019 22:22
Rik mijn vriend kijkt gold rush als er niks anders op de tv is (vaak dus :lol: ) om even te ontspannen. ik kijk ook wel eens mee maar zou het zelf nooit opzetten. je bent dus niet hun enige kijker ;-)

Ah, dus ze hebben al een kijkcijfer van twee. ;-D
Ik kan me ook wel voorstellen dat dit meer een serie voor mannen is. Vrouwen gaan doorgaans niet voor hun lol zitten kijken naar lelijke kerels die een gat graven. :roll:
Account2 schreef:
05-12-2019 22:38
Ik ben Killing Eve seizoen 2 aan het bekijken. Ik vind het soms zo'n vreemde serie...maar toch boeit het me. Het was al weer een poos terug dat ik seizoen 1had gekeken. Dus ik moest weer even aan de karakters wennen. Wat ik wel grappig vond was dat er ook scenes in Amsterdam zijn. Met een bekende Nederlandse acteur.
Of is dit ook al spoileren?

Killing Eve: Videoland.

Ik ben na seizoen 2 afgehaakt, het werd me iets te gek. Heel onlogisch ook allemaal.
Nou heb ik even naar die revival van Mad About You gekeken, en dat is heel leuk gedaan (alsof ze nooit zijn weggeweest), maar poeh, wat heeft die Helen Hunt zich laten verbouwen zeg. Zo zonde. :(


Afbeelding
Trailer voor de nieuwe Ghostbusters film. Ziet er ouderwets leuk (en goed) uit!

https://www.youtube.com/watch?v=ahZFCF--uRY
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanmiddag tijdens het strijken ben ik met Virgin River begonnen op Netflix. Kijkt ook lekker weg.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven