Entertainment alle pijlers

Filmster Liv Ullman

13-12-2018 05:11 9 berichten
Wie kent de uit de jaren zeventig bekende Zweedse actrice Liv Ullman nog?
Ik had ooit gelezen dat ze een dochter had die ook fotomodel of actrice is. Wie kent de naam van haar dochter?
Alle reacties Link kopieren
Ja, ik 'ken' haar omdat mensen zeiden dat ik op haar lijk. Na een keer googelen kom ik bij een pagina van Linn Ullmann, die eigenlijk Karin Beate Ullmann heet. Ze is schrijfster. Haar vader (Ingmar Bergman) had meerdere kinderen, wellicht zit daar het fotomodel/de actrice tussen.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook gewoon Googlen. Ze heeft zoals gezegd een dochter, Linn Ullman, die schrijfster is. Waarschijnlijk heb je het verkeerd onthouden. Maakt mij wel nieuwsgierig naar waarom je dit wilt weten.
pamelacourson wijzigde dit bericht op 13-12-2018 10:24
0.51% gewijzigd
Cynthia opent toch wel vaker dit soort topics?
Alle reacties Link kopieren
Liv Ullmann is geen dochter van Ingmar Bergman, hij was de vader van haar dochter en de regisseur met wie ze het meest (en het succesvolst) werkte. De meeste films maakte ze in de jaren 70: Scènes uit een huwelijk en Herfstsonaten en later zelfs in Een brug te ver. Ook heeft ze een aantal films geregisseerd en houdt ze zich ook bezig met het schrijven van filmscenario's, zoals het Poppenhuis van Ibsen.
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
Alle reacties Link kopieren
Sri-is-back-now schreef:
13-12-2018 09:31
Liv Ullmann is geen dochter van Ingmar Bergman,
Dat zegt toch ook niemand? Ik denk dat je niet goed gelezen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Misschien heb ik idd wat te snel gereageerd, ik werd getriggerd door de naam Liv Ullmann, een van mijn favoriete actrices.
If we winter this one out, we can summer anywhere - Seamus Healey.
pamelacourson schreef:
13-12-2018 07:01
Je kan ook gewoon Googlen. Ze heeft zoals gezegd een dochter, Linn Ullman, die schrijfster is. Waarschijnlijk heb je het verkeerd onthouden. Maakt mij wel nieuwsgierig naar waarom je dit wilt weten.
Nee, het is niet Linn Ullman die ik bedoel.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft ze niet nog een dochter. Weet je zeker dat je het niet gedroomd hebt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven