Entertainment alle pijlers

First Dates

12-04-2017 13:03 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, meegluren met blind dates in een restaurant! Vanavond weer. Ik vind het heerlijke tv. Wie kijkt er nog meer? Meningen?



Ik probeer telkens aan de eerste ontmoeting te zien of het gaat werken of niet. Dat blijft toch lastig. Soms lijkt er totaal geen klik te zijn maar vinden ze elkaar tijdens het eten toch opeens superleuk. Of andersom, zie je zo'n man denken: woh wat een lekker wijf! Maar tijdens het eten totaal afknappen op hoe dominant of gek ze is. Haha...



Ik vond dat jonge jochie uit Manchester zo schattig, die nu al twee keer heeft meegedaan. In de uitzending van vorige week had hij een date met het (ook) plat pratende make-up-meisje dat een universitaire studie aan het doen was. Hij schijnt een beetje een casanova te zijn maar ik vond dat zo vertederend dat hij zei dat hij niet zo slim is ("not the brightest bulb in the box" ofzo). En tegelijk is hij wel heel open en eerlijk, en lief naar de meisjes toe. Met ontzettend flauwe grapjes probeert hij het ijs te breken.

(Ik geloof dat hij ook prof voetballer was geweest maar door een ernstig ongeluk niet verder kon.) Ik kreeg spontaan moedergevoelens voor dat joch.



En het lesbische setje van een paar weken terug vond ik heel grappig en heel goed bij elkaar passen, maar ik kreeg ook het gevoel alsof die elkaar al lang kenden voor deze date.



Ik krijg soms wel het gevoel dat het acteurs zijn of op een andere manier heel erg geënsceneerd (maar dat maakt niet uit haha).



En ik ben er ook nog niet over uit in welke volgorde het nou gebeurt: het moment met zijn tweeën naast elkaar waarbij ze tegen de redactie moeten zeggen of ze elkaar nog een keer willen zien; versus het afscheid op straat bij de taxi's (of samen instappen). Wat gebeurt nou eerst?

Want je ziet ze samen dat restaurant uit lopen naar de taxi's, en dan nog aftastend met elkaar kijken of ze nummers uitwisselen of meteen door, nog samen wat gaan drinken... dus dan lijkt het of ze dat moment samen voor de redactie nog niet gehad hebben. Is dat instappen in een taxi dan alleen voor de show en gaan ze direct daarna de studio in? Of toch andersom? Wat denken jullie?



En vinden jullie het 'genoeg info' over hoe het de matches naderhand is vergaan?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
Ohhhh Adam
Alle reacties Link kopieren
Het is er weer op!!!
En volgens mij komt het nu elke avond!

Weet iemand of het herhalingen zijn? Ik moet nog terugkijken, ik zag pas zonet dat het alweer op tv kwam.
Vivo per lei
Heerlijk om naar te kijken!
Je kunt het gewoon terug kijken DuploPanda op Uitzending gemist.
Alle reacties Link kopieren
Net de opgenomen aflevering van gisterenavond bekeken en er was 1 koppel, een studente uit Essex (met dito posh accent) en een jonge man. Die vrouw/meisje deed me zo aan een jongere zus van Miranda Hart denken.
Maar man man man...hoe ze zichzelf naar beneden haalde. Lijkt me sowieso niet handig op een eerste date. En helemaal niet op een blind date.
Everything you see I owe to spaghetti!
Ik vind het ook leuk. Vooral als ze zich ongemakkelijk voelen hoe mensen zich gaan gedragen.
Volgens mijn radiogids zijn het herhalingen, maar voor mij zijn ze nieuw!
Leuk sfeervol programma.
Oh fijn, ik ken deze herhalingen ook nog niet.

Wat zou er gebeuren als die telefoongesprekken op het toilet door het hele restaurant te horen zouden zijn :proud:
Alle reacties Link kopieren
OOOH Jeetje wat een heerlijk programma blijft het toch :flirting:

Ik ken de afleveringen ook nog niet!

Heb net de eerste (van afgelopen maandag) bekeken, en ga nu meteen die van dinsdag en woensdag bekijken. Haha veel te leuk dit :heart:
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
OMG die aflevering van gisteren! :flirting:

Ik zit echt helemaal mee te glunderen en te glimlachen achter de tv haha!

Die laatste date met de ober!!! :heart:
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
DuploPanda schreef:
07-07-2017 13:16
OMG die aflevering van gisteren! :flirting:

Ik zit echt helemaal mee te glunderen en te glimlachen achter de tv haha!

Die laatste date met de ober!!! :heart:
was echt leuk inderdaad, dat meisje met die obsessie voor getallen, je zag ze beiden gewoon verliefd worden, heeeeerlijk!
Dat harp spelende meisje vond ik een beetje weird.
Ze liep ook zo slecht, was daar nou helemaal geen aandacht voor bij die fantastische opvoeding?
Alle reacties Link kopieren
karin12345 schreef:
07-07-2017 16:07
Dat harp spelende meisje vond ik een beetje weird.
Ze liep ook zo slecht, was daar nou helemaal geen aandacht voor bij die fantastische opvoeding?
.
.
Om heel eerlijk te zijn vond ik het de aantrekkelijkste dame die er bij zat :)

Maar goed, ik heb wel vaker afwijkende meningen over dames.
Niet geschoten is altijd mis
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
07-07-2017 17:59
.
.
Om heel eerlijk te zijn vond ik het de aantrekkelijkste dame die er bij zat :)

Maar goed, ik heb wel vaker afwijkende meningen over dames.
Goh...niet een van die lesbiennes op leeftijd als aantrekkelijke optie? Waarom dat haar...??
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Bitje93 schreef:
07-07-2017 17:59
.
.
Om heel eerlijk te zijn vond ik het de aantrekkelijkste dame die er bij zat :)

Maar goed, ik heb wel vaker afwijkende meningen over dames.
Ja ik vond haar ook leuk!
Een raar loopje is me niet eens opgevallen.

Ben ik trouwens de enige die zich altijd afvraagt of ik ook met die persoon op first date zou willen? Dat denk ik altijd bij elke kandidaat, zo van, 'ja jij bent leuk' of 'nee jij bent het niet'.
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
Joepie er zijn weer allerlei afleveringen die ik nog niet gezien had! http://www.tvgids.nl/first-dates/programma/25440791/
Ik geloof zelfs dagelijks.
Wie interactieve tv heeft van XS4all: je kan tot een week terugkijken via hun uitzending gemist optie.

Wat ik wel grappig vind om te zien is dat er blijkbaar in Engeland geen standaard begroeting is en dat ze altijd klungelen... één kus op de wang? Twee kussen op de wangen? Wel een hug er achteraan of niet? Of alleen een hand? Schattig...
You can never have too many hats, gloves and shoes
@ Patsy Stone : je kunt met de interactieve TV van XS4ll ook de hele serie opnemen en op een ander gewenst tijdstip bekijken, maar dat wist je vast al.

Er zijn ook diverse First Date programma's in andere landen, Australie, Ierland, (op te zoeken op YouTube) maar ik vind de Engelse toch wel de leukste. Ook leuker dan de Nederlandse.

En ja, wat je zegt over de standaard begroeting in Engeland valt me ook in andere programma's op. Soms geven mensen die elkaar zakelijk ontmoeten niet eens een hánd, dat vind ik zo raar staan.
Alle reacties Link kopieren
Beter.Laat schreef:
10-07-2017 11:50
@ Patsy Stone : je kunt met de interactieve TV van XS4ll ook de hele serie opnemen en op een ander gewenst tijdstip bekijken, maar dat wist je vast al.
Ja fijn is dat ook! Daardoor was hij ook automatisch deze reeks weer gaan opnemen, anders had ik het gemist.
Dat van het terugkijken was meer als opmerking voor mensen die de afleveringen van vorige week hebben gemist.
Beter.Laat schreef:
10-07-2017 11:50
Er zijn ook diverse First Date programma's in andere landen, Australie, Ierland, (op te zoeken op YouTube) maar ik vind de Engelse toch wel de leukste. Ook leuker dan de Nederlandse.
Ja helemaal mee eens. Al zou ik best benieuwd zijn als er weer nieuwe Nederlandse worden gemaakt. Maar ik had altijd het idee dat het vooral mediageile mensen waren die meededen (puur om op tv te komen, "kijk mij eens hot zijn"), bij de Britse versie lijkt dat 'maar' voor de helft van de deelnemers te gelden.
Beter.Laat schreef:
10-07-2017 11:50
En ja, wat je zegt over de standaard begroeting in Engeland valt me ook in andere programma's op. Soms geven mensen die elkaar zakelijk ontmoeten niet eens een hánd, dat vind ik zo raar staan.
Ja, zo kil!
Ik heb in de afgelopen 20 jaren aardig wat internet/tinderdates gehad en dan maak ik het meteen duidelijk dat ik gewoon met drie zoenen wil begroeten hoor. Anders is het ook zo stijfjes en extra gespannen! En dan ziet ook iedereen om je heen overduidelijk dat het een eerste date is.
En wie weet doen de feromonen ook meteen hun werk als je even dichtbij komt, ik geloof daar wel in dat wij toch onbewust op basis van geur heel veel weten over iemand, in ieder geval of we die wel of niet aantrekkelijk vinden. We mogen dan wel denken van niet maar we blijven dieren.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Wat mij ooit is overkomen tijdens een sportieve vakantie in Ierland: De heer des huizes begroette me enthousiast met 'three kisses, the Dutch way', maar dat vond ik in dat geval @( @( niet echt leuk.....
Ik heb net de aflevering van vorige week maandag teruggekeken. De hipsters vond ik wel leuk samen. Jammer dat hij vrienden wilde zijn.

Heel schattig dat instagram dametje met die enorme hakken en die hele lange jongen. Dat wordt wel wat :-D .

Verschrikkelijk vond ik de yoga dame. Nog geen 5 minuten gesproken met haar date en ze kraakt hem al af waar hij bij zit. En dat is yogalerares! Wat een kapsones en totaal niet in staat om iemand te accepteren zoals hij of zij is. Echt een heel lelijk persoon van binnen :-[ . Hij had haar mooi op haar plek gezet met haar vooroordeel op basis van zijn uiterlijk.
Alle reacties Link kopieren
OMG die aflevering van gister!?

Bij die twee homo's, ik snap niet dat die ene man de ander zo afkraakte op zijn hakken? Want hij had zelf zo'n nichterig glitterjasje aan.
Ik vond die hakken wel vet, het deed me denken aan Prince!

En bij dat 'oudere' stel (Jo en Gus volgens mij), ik dacht dat dat wel wat zou worden maar niet dus. En toen Jo wegliep bij dat eindgesprekje :-o zoooo awkward!
Vivo per lei
Alle reacties Link kopieren
pussywillow schreef:
10-07-2017 22:12
Ik heb net de aflevering van vorige week maandag teruggekeken. De hipsters vond ik wel leuk samen. Jammer dat hij vrienden wilde zijn.

Heel schattig dat instagram dametje met die enorme hakken en die hele lange jongen. Dat wordt wel wat :-D .

Verschrikkelijk vond ik de yoga dame. Nog geen 5 minuten gesproken met haar date en ze kraakt hem al af waar hij bij zit. En dat is yogalerares! Wat een kapsones en totaal niet in staat om iemand te accepteren zoals hij of zij is. Echt een heel lelijk persoon van binnen :-[ . Hij had haar mooi op haar plek gezet met haar vooroordeel op basis van zijn uiterlijk.

Ja die yogadame! Jeetje!
Zij had hem bij voorbaat al afgedankt terwijl ik hem echt een fantastische kerel vond. En toen ging ze naar het toilet om even haar vriendin te bellen om haar beklag te doen over 'the worst date ever - he's totally not my type'!
Maar wat een held dat hij haar toen zo mooi op haar plek kon zetten! En zij kwam echt tot een zelfinzicht en ze heeft echt iets nieuws geleerd door de date. Uiteindelijk ging die date van 'zero to hero', wat een omslag, wat een einde :flirting:
Vivo per lei
pussywillow schreef:
10-07-2017 22:12
Ik heb net de aflevering van vorige week maandag teruggekeken. De hipsters vond ik wel leuk samen. Jammer dat hij vrienden wilde zijn.

Heel schattig dat instagram dametje met die enorme hakken en die hele lange jongen. Dat wordt wel wat :-D .

Verschrikkelijk vond ik de yoga dame. Nog geen 5 minuten gesproken met haar date en ze kraakt hem al af waar hij bij zit. En dat is yogalerares! Wat een kapsones en totaal niet in staat om iemand te accepteren zoals hij of zij is. Echt een heel lelijk persoon van binnen :-[ . Hij had haar mooi op haar plek gezet met haar vooroordeel op basis van zijn uiterlijk.
Hem vond ik echter super cool hoe hij haar heel netjes en rustig op dr plaats zette. Uiteindelijk was het gewoon een heel onzeker meisje. Hij doorzag dat meteen. Toch gun ik hem een leukere vrouw. Hij was echt een leuke vent.
DuploPanda schreef:
11-07-2017 09:52
OMG die aflevering van gister!?

Bij die twee homo's, ik snap niet dat die ene man de ander zo afkraakte op zijn hakken? Want hij had zelf zo'n nichterig glitterjasje aan.
Ik vond die hakken wel vet, het deed me denken aan Prince!

En bij dat 'oudere' stel (Jo en Gus volgens mij), ik dacht dat dat wel wat zou worden maar niet dus. En toen Jo wegliep bij dat eindgesprekje :-o zoooo awkward!
Ik vond haar echt leuk en jammer dat hij haar op basis van uiterlijk afwees. Maar ik denk dat ze toch niet bij elkaar pasten. Zij was net een tikje intelligenter had ik het idee. Wel een leuke vent maar geen match met haar. Snap wel dat ze wegliep. Ze was über teleurgesteld.
Alle reacties Link kopieren
Ow wat een leuk topic! Heerlijk programma, wij nemen ze op en kijken er dan een paar achter elkaar.

En soms druipt het ongemak ervan af inderdaad soms al vanaf de begroeting.
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
Saz schreef:
11-07-2017 10:49
Ik vond haar echt leuk en jammer dat hij haar op basis van uiterlijk afwees. Maar ik denk dat ze toch niet bij elkaar pasten. Zij was net een tikje intelligenter had ik het idee. Wel een leuke vent maar geen match met haar. Snap wel dat ze wegliep. Ze was über teleurgesteld.
Ik zag al wel aan zijn lichaamshouding dat hij haar echt niet aantrekkelijk vond. De teleurstelling was al op zijn gezicht te zien toen ze elkaar een hand gaven. Ik vond het heel flauw en kinderachtig dat zij weg liep. Ja, zij vond hem wel leuk maar als je er niet tegen kunt om af gewezen te worden dan moet je niet aan zo'n programma mee doen. De kans dat iemand je niet aantrekkelijk vind is er altijd en de ander mag dat ook eerlijk zeggen. Hij was niet bot of zo.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven