Entertainment alle pijlers

First Dates

12-04-2017 13:03 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, meegluren met blind dates in een restaurant! Vanavond weer. Ik vind het heerlijke tv. Wie kijkt er nog meer? Meningen?



Ik probeer telkens aan de eerste ontmoeting te zien of het gaat werken of niet. Dat blijft toch lastig. Soms lijkt er totaal geen klik te zijn maar vinden ze elkaar tijdens het eten toch opeens superleuk. Of andersom, zie je zo'n man denken: woh wat een lekker wijf! Maar tijdens het eten totaal afknappen op hoe dominant of gek ze is. Haha...



Ik vond dat jonge jochie uit Manchester zo schattig, die nu al twee keer heeft meegedaan. In de uitzending van vorige week had hij een date met het (ook) plat pratende make-up-meisje dat een universitaire studie aan het doen was. Hij schijnt een beetje een casanova te zijn maar ik vond dat zo vertederend dat hij zei dat hij niet zo slim is ("not the brightest bulb in the box" ofzo). En tegelijk is hij wel heel open en eerlijk, en lief naar de meisjes toe. Met ontzettend flauwe grapjes probeert hij het ijs te breken.

(Ik geloof dat hij ook prof voetballer was geweest maar door een ernstig ongeluk niet verder kon.) Ik kreeg spontaan moedergevoelens voor dat joch.



En het lesbische setje van een paar weken terug vond ik heel grappig en heel goed bij elkaar passen, maar ik kreeg ook het gevoel alsof die elkaar al lang kenden voor deze date.



Ik krijg soms wel het gevoel dat het acteurs zijn of op een andere manier heel erg geënsceneerd (maar dat maakt niet uit haha).



En ik ben er ook nog niet over uit in welke volgorde het nou gebeurt: het moment met zijn tweeën naast elkaar waarbij ze tegen de redactie moeten zeggen of ze elkaar nog een keer willen zien; versus het afscheid op straat bij de taxi's (of samen instappen). Wat gebeurt nou eerst?

Want je ziet ze samen dat restaurant uit lopen naar de taxi's, en dan nog aftastend met elkaar kijken of ze nummers uitwisselen of meteen door, nog samen wat gaan drinken... dus dan lijkt het of ze dat moment samen voor de redactie nog niet gehad hebben. Is dat instappen in een taxi dan alleen voor de show en gaan ze direct daarna de studio in? Of toch andersom? Wat denken jullie?



En vinden jullie het 'genoeg info' over hoe het de matches naderhand is vergaan?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
CarrieM schreef:
10-12-2018 20:09
Hahaha die jongen met zijn uitgestreken kop en aangeleerde maniertjes die doet alsof hij super spontaan is. :bonk:
ik vind hem idd alles behalve spontaan
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Yasna schreef:
10-12-2018 19:47
Op wat voor manier bedoel je dat?
Sorry het forum werkt niet echt mee. Ik bedoel het op de manier wat Het Groepje ook al schreef, zij is erg serieus.
Maar beide leuk!
daenerys79 schreef:
10-12-2018 20:13
ik vind hem idd alles behalve spontaan
Nou he ik dacht eerder autistisch
Alle reacties Link kopieren
wat leuk van Pepijn en zijn date!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
10-12-2018 20:14
Nou he ik dacht eerder autistisch
Nee joh. Gewoon heel zenuwachtig, net uit de kast gekomen en onzeker.


Dat is wat ik zie bij hem.
Als ik niet reageer op wat jullie schrijven; tegen de tijd dat ik eindelijk weer op de juiste pagina ben, is het volgende TV-programma al afgelopen.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
10-12-2018 20:27
Als ik niet reageer op wat jullie schrijven; tegen de tijd dat ik eindelijk weer op de juiste pagina ben, is het volgende TV-programma al afgelopen.


Haha, hier hetzelfde. :'-(
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
10-12-2018 20:27
Als ik niet reageer op wat jullie schrijven; tegen de tijd dat ik eindelijk weer op de juiste pagina ben, is het volgende TV-programma al afgelopen.


Haha, hier hetzelfde. :'-(
Het valt wel op dat de mannen bijna altijd 'ja' zeggen.
Als een man 'nee' zegt valt dat wel op, dan denk ik: 'Hee, een keer de man die 'nee' zegt.'
Het valt ook wel erg regelmatig op dat de man aan alle kanten ja uitstraalt, maar als de vrouw dan nee zegt wil hij ook opeens niet of zegt hij 'hetzelfde hier'.
hamaika schreef:
11-12-2018 07:36
Het valt ook wel erg regelmatig op dat de man aan alle kanten ja uitstraalt, maar als de vrouw dan nee zegt wil hij ook opeens niet of zegt hij 'hetzelfde hier'.
Dit vooral ja
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand nog wanneer die (nederlandse) aflevering was van die creepy man met die dame die aan het einde van de date dronken leek?

(Ik had volgens mij net een aanvaring met hem in het vliegtuig. Wil even checken of hij het daadwerkelijk was of een onfortuinlijke dubbelganger)

EDIT:
Gevonden. Het was Menno. 99,9% zeker.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Tijdschriftenverslindster schreef:
07-12-2018 20:05

Van dat blonde meisje erg onaardig en zelfs hooghartig om zo te reageren dat haar date nog nooit buiten Europa is geweest.
Ja precies. Ze had t hoog in de bol. Maar in 1e instantie wel te dom om het pinguin-verhaal effe te geloven.


En die jongen uit hengelo.. 12 broers en zussen! En dat zij dan zegt Je ouders hebben niet stil gezeten. En ook ff checken of ie al sex met zn toenmalige vriendin had. Hoppeteej 😁
.
koekie1980 wijzigde dit bericht op 11-12-2018 12:29
0.19% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
LammeTak schreef:
07-12-2018 21:34
Ik verwachtte dat die brave degelijke jongen helemaal in shock zou zijn van dat 'tyfus kut', maar nee. :proud:
Had ook niet gedacht dat zij hem nog een keer zou willen zien. Wel leuk!
Ja mooi. Maar vond het wel eng dat hij haar hand zo vastpakt 🤔 beetje creepy.

En een date die daarna zsm naar een game hal wil... die mag bij mij alsnog gaan hoor!
S7rin schreef:
11-12-2018 10:22
Weet iemand nog wanneer die (nederlandse) aflevering was van die creepy man met die dame die aan het einde van de date dronken leek?

(Ik had volgens mij net een aanvaring met hem in het vliegtuig. Wil even checken of hij het daadwerkelijk was of een onfortuinlijke dubbelganger)

EDIT:
Gevonden. Het was Menno. 99,9% zeker.
Oehh juicy!
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
11-12-2018 11:48
Oehh juicy!
OK, omdat ik mijn frustratie nog een beetje kwijt moet :proud: :

Ik stap vanmorgen in het vliegtuig waar ik plaats D (aan het gangpad) heb gereserveerd. Als ik bij mijn rij aan kom, zijn stoel D, E en F al bezet. Op mijn plek zit de man die op Menno lijkt.

Ik: "Sorry, dit zijn stoelen D, E en F. En ik heb D. Kan het zijn dat iemand verkeerd zit?"
Geen reactie
Ik tegen "Menno": "Sorry, ik heb stoel D. U zit volgens mij op mijn plek."
"Menno": "Ik heb E."
Ik: "Dat is die stoel in het midden."
"Menno": "Daar zit al iemand."
Ik: "Wat moet ik dan doen? Ik kan toch moeilijk hier blijven staan."

De mevrouw op stoel E spreekt de jongen op stoel F aan. Die blijkt een rij te ver naar achteren te zitten. Allen staan op zodat hij naar de juiste rij kan. De mevrouw die op F hoort gaat nu op F zitten.

"Menno" blijft staan en zegt: "Zo. Nu kan je in het midden zitten."
Ik: "Nee. Ik heb speciaal stoel D geboekt zodat ik aan het gangpad kan zitten. U zit op stoel E".

"Menno" vindt mij duidelijk irritant.
Ik: "Sorry, dat is het concept van plaatsen reserveren."
"Menno": "Voor meer plek had je een stoel met extra beenruimte tegen extra kosten moeten boeken."

(Ik denk: Ja, dat had jíj natuurlijk zelf ook kunnen doen als het zo belangrijk voor je is. Maar zeg het niet hardop. Het gaat mij ook niet om de beenruimte. Ik wil gewoon zo ver mogelijk bij het raam vandaan zitten, zodat ik er niet continu aan herinnerd wordt dat ik 10km hoog in de lucht zit.)

"Menno" gaat uiteindelijk toch op zijn stoel in het midden zitten en probeert zijn riem vast te maken. Merkt alleen niet dat dit niet lukt omdat hij twee dezelfde sluitingen heeft, waarvan één van mijn stoel.

Ik: "Ik durf het bíjna niet meer te zeggen: maar dat is mijn riem..."

Toen is hij heel erg boos geworden en riep dat ik het ook op een normale manier kon vragen.

Uiteindelijk bleek ik de jongen die in eerste instantie verkeerd zat te kennen. Hij kon na aankomst bevestigen dat ik nergens een onvriendelijke toon heb aangeslagen, want ondertussen heb ik de hele vlucht lopen twijfelen wat ik dan verkeerd zou kunnen hebben gezegd.

(Disclaimer: er is dus 0.01% kans dat hij het niet was, in dat geval biedt ik Menno mijn oprechte excuses aan.)
s7rin wijzigde dit bericht op 11-12-2018 12:40
6.64% gewijzigd
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Haha S7rin... ik ben stomverbaasd dat er 2 types ala Menno zouden bestaan. Ik vind het maar n creep... een soort van jonge verschijning van Lurch van de Addams Family 😂😂😂
hamaika schreef:
11-12-2018 07:36
Het valt ook wel erg regelmatig op dat de man aan alle kanten ja uitstraalt, maar als de vrouw dan nee zegt wil hij ook opeens niet of zegt hij 'hetzelfde hier'.
Daarom zouden ze eigenlijk standaard de man als eerste moeten vragen of hij nog een tweede date wil.
S7rin schreef:
11-12-2018 12:17
OK, omdat ik mijn frustratie nog een beetje kwijt moet :proud: :

Ik stap vanmorgen in het vliegtuig waar ik plaats D (aan het gangpad) heb gereserveerd. Als ik bij mijn rij aan kom, zijn stoel D, E en F al bezet. Op mijn plek zit de man die op Menno lijkt.

Ik: "Sorry, dit zijn stoelen D, E en F. En ik heb D. Kan het zijn dat iemand verkeerd zit?"
Geen reactie
Ik tegen "Menno": "Sorry, ik heb stoel D. U zit volgens mij op mijn plek."
"Menno": "Ik heb E."
Ik: "Dat is die stoel in het midden."
"Menno": "Daar zit al iemand."
Ik: "Wat moet ik dan doen? Ik kan toch moeilijk hier blijven staan."

De mevrouw op stoel E spreekt de jongen op stoel F aan. Die blijkt een rij te ver naar achteren te zitten. Allen staan op zodat hij naar de juiste rij kan. De mevrouw die op F hoort gaat nu op F zitten.

"Menno" blijft staan en zegt: "Zo. Nu kan je in het midden zitten."
Ik: "Nee. Ik heb speciaal stoel D geboekt zodat ik aan het gangpad kan zitten. U zit op stoel E".

"Menno" vindt mij duidelijk irritant.
Ik: "Sorry, dat is het concept van plaatsen reserveren."
"Menno": "Voor meer plek had je een stoel met extra beenruimte tegen extra kosten moeten boeken."

(Ik denk: Ja, dat had jíj natuurlijk zelf ook kunnen doen als het zo belangrijk voor je is. Maar zeg het niet hardop. Het gaat mij ook niet om de beenruimte. Ik wil gewoon zo ver mogelijk bij het raam vandaan zitten, zodat ik er niet continu aan herinnerd wordt dat ik 10km hoog in de lucht zit.)

"Menno" gaat uiteindelijk toch op zijn stoel in het midden zitten en probeert zijn riem vast te maken. Merkt alleen niet dat dit niet lukt omdat hij twee dezelfde sluitingen heeft, waarvan één van mijn stoel.

Ik: "Ik durf het bíjna niet meer te zeggen: maar dat is mijn riem..."

Toen is hij heel erg boos geworden en riep dat ik het ook op een normale manier kon vragen.

Uiteindelijk bleek ik de jongen die in eerste instantie verkeerd zat te kennen. Hij kon na aankomst bevestigen dat ik nergens een onvriendelijke toon heb aangeslagen, want ondertussen heb ik de hele vlucht lopen twijfelen wat ik dan verkeerd zou kunnen hebben gezegd.

(Disclaimer: er is dus 0.01% kans dat hij het niet was, in dat geval biedt ik Menno mijn oprechte excuses aan.)
Wat een verhaal! :rofl: :popcorn: Geen wonder dat dat stuk verdriet vrijgezel is.
Ik vind het lijken alsof de deelnemers steeds 'alternatiever' worden.
Misschien willen 'gewone' mensen niet meer meedoen.
Over gisteren nog, als ik die Floor was (Brabantse met dan donkere haar) had ik die Wageningse biotechnologie student niet zo snel laten gaan. Hij was 'te lief' maar dat was denk ik vooral zijn manier om met een onzekere situatie om te gaan. Hij had verder toch best veel dingen die voor hem spraken vond ik. Ik zou na zo'n eerste ontmoeting niet direct zo sterk naar mijn onderbuik luisteren als ik haar was. Naar mate je ouder wordt wordt het vaak steeds moeilijker om nog zo iemand te ontmoeten die nog vrijgezel is.
Ik vind dat ze sowieso best snel iemand om 'kleine' redenen afwijzen. Er zijn maar weinig mensen waarbij het daadwerkelijk tot een tweede date komt.
Alle reacties Link kopieren
Kijkt er iemand?

Nicole ziet er niet uit als 31, zou haar 40 schatten! Ze passen misschien wel bij elkaar.
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
11-12-2018 20:17
Kijkt er iemand?

Nicole ziet er niet uit als 31, zou haar 40 schatten! Ze passen misschien wel bij elkaar.
ja ik keek maar ik moest net voor het einde weg. is het nog wat geworden tussen die 2 meisjes? ik vond het net zussen eigenlijk
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
11-12-2018 20:49
ja ik keek maar ik moest net voor het einde weg. is het nog wat geworden tussen die 2 meisjes?
Neen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven