Entertainment alle pijlers

First Dates

12-04-2017 13:03 2860 berichten
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa, meegluren met blind dates in een restaurant! Vanavond weer. Ik vind het heerlijke tv. Wie kijkt er nog meer? Meningen?



Ik probeer telkens aan de eerste ontmoeting te zien of het gaat werken of niet. Dat blijft toch lastig. Soms lijkt er totaal geen klik te zijn maar vinden ze elkaar tijdens het eten toch opeens superleuk. Of andersom, zie je zo'n man denken: woh wat een lekker wijf! Maar tijdens het eten totaal afknappen op hoe dominant of gek ze is. Haha...



Ik vond dat jonge jochie uit Manchester zo schattig, die nu al twee keer heeft meegedaan. In de uitzending van vorige week had hij een date met het (ook) plat pratende make-up-meisje dat een universitaire studie aan het doen was. Hij schijnt een beetje een casanova te zijn maar ik vond dat zo vertederend dat hij zei dat hij niet zo slim is ("not the brightest bulb in the box" ofzo). En tegelijk is hij wel heel open en eerlijk, en lief naar de meisjes toe. Met ontzettend flauwe grapjes probeert hij het ijs te breken.

(Ik geloof dat hij ook prof voetballer was geweest maar door een ernstig ongeluk niet verder kon.) Ik kreeg spontaan moedergevoelens voor dat joch.



En het lesbische setje van een paar weken terug vond ik heel grappig en heel goed bij elkaar passen, maar ik kreeg ook het gevoel alsof die elkaar al lang kenden voor deze date.



Ik krijg soms wel het gevoel dat het acteurs zijn of op een andere manier heel erg geënsceneerd (maar dat maakt niet uit haha).



En ik ben er ook nog niet over uit in welke volgorde het nou gebeurt: het moment met zijn tweeën naast elkaar waarbij ze tegen de redactie moeten zeggen of ze elkaar nog een keer willen zien; versus het afscheid op straat bij de taxi's (of samen instappen). Wat gebeurt nou eerst?

Want je ziet ze samen dat restaurant uit lopen naar de taxi's, en dan nog aftastend met elkaar kijken of ze nummers uitwisselen of meteen door, nog samen wat gaan drinken... dus dan lijkt het of ze dat moment samen voor de redactie nog niet gehad hebben. Is dat instappen in een taxi dan alleen voor de show en gaan ze direct daarna de studio in? Of toch andersom? Wat denken jullie?



En vinden jullie het 'genoeg info' over hoe het de matches naderhand is vergaan?
You can never have too many hats, gloves and shoes
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
11-12-2018 20:49
ja ik keek maar ik moest net voor het einde weg. is het nog wat geworden tussen die 2 meisjes? ik vond het net zussen eigenlijk
Ze wilden elkaar nog zien als vrienden
Ik begin me laatste tijd wel steeds meer te ergeren aan al die kneuzen van mannen. Lijkt wel of het programma bewust 'controversiële' combinaties maakt ipv de perfecte match. Ik zou me echt belazerd voelen als ik die verpleegkundige met dat korte blonde haar was. Dit was voor haar gewoon tijdverspilling en puur bedoeld om genante situaties uit te lokken.
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
11-12-2018 22:34
Neen.
wat jammer.
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Zebra123 schreef:
11-12-2018 23:11
Ze wilden elkaar nog zien als vrienden
dank je!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Antoon69 schreef:
12-12-2018 01:42
Ik begin me laatste tijd wel steeds meer te ergeren aan al die kneuzen van mannen. Lijkt wel of het programma bewust 'controversiële' combinaties maakt ipv de perfecte match. Ik zou me echt belazerd voelen als ik die verpleegkundige met dat korte blonde haar was. Dit was voor haar gewoon tijdverspilling en puur bedoeld om genante situaties uit te lokken.
ik vond die man die aan haar gekoppeld werd ook wel een beetje eng. totaal niet aantrekkelijk. hij was er ook eerder al geweest
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik kreeg echt de rillingen van dat gelul over zijn leerdoelen en doelstellingen. Alsof hij in een cursus zat. Die IT nerd.
Hoe ie ook zei dat hij net uit huis was. Hij was 34! Past precies in het beeld dat ik van dat soort kneuzen heb. En hoe hij praatte ook zowel tegen Victor als in die stukjes. Alsof hij hardop n contactadvertentie voor zat te lezen.

Echt sneu voor die vrouw ja.
Antoon69 schreef:
12-12-2018 01:42
Ik begin me laatste tijd wel steeds meer te ergeren aan al die kneuzen van mannen. Lijkt wel of het programma bewust 'controversiële' combinaties maakt ipv de perfecte match.
Precies dit inderdaad. Het zijn wel heel erg vaak van die wereldvreemde simpele zielen. Verschrikkelijk.
Ik heb in de Nederlandse versie ook nog nooit een blijvende match voorbij zien komen. De Engelse versie levert veel vaker al bij de eerste date een klik op, die soms na een paar dates stopt naar ook wel genoeg die het leuk hebben samen door dat programma. Ik verdenk de Nederlandse versie er ook van om expres mismatches te koppelen zodat het leuke tv oplevert (denken ze) :facepalm: .
pussywillow schreef:
12-12-2018 08:55
Ik heb in de Nederlandse versie ook nog nooit een blijvende match voorbij zien komen. De Engelse versie levert veel vaker al bij de eerste date een klik op, die soms na een paar dates stopt naar ook wel genoeg die het leuk hebben samen door dat programma. Ik verdenk de Nederlandse versie er ook van om expres mismatches te koppelen zodat het leuke tv oplevert (denken ze) :facepalm: .
Je kan hier best wel gelijk in hebben ja.
Antoon69 schreef:
12-12-2018 01:42
Ik begin me laatste tijd wel steeds meer te ergeren aan al die kneuzen van mannen. Lijkt wel of het programma bewust 'controversiële' combinaties maakt ipv de perfecte match. Ik zou me echt belazerd voelen als ik die verpleegkundige met dat korte blonde haar was. Dit was voor haar gewoon tijdverspilling en puur bedoeld om genante situaties uit te lokken.
Ja, die man was zo'n voorbeeld waar je al van te voren weet dat hij 'ja' gaat zeggen en zij 'nee'.
Dat is inderdaad voor haar, en eigenlijk voor beiden, pure tijdsverspilling en gewoon bedoeld om gênante tv te maken.
Voor die man is het ook gewoon gemeen, want hij kan nu de zoveelste teleurstelling erbij zetten, al wist hij natuurlijk waar hij aan meedeed.
daenerys79 schreef:
12-12-2018 06:58
ik vond die man die aan haar gekoppeld werd ook wel een beetje eng. totaal niet aantrekkelijk. hij was er ook eerder al geweest
Nee, die man die er eerder was geweest had nu wel een match.
De man die aan de verpleegkundige werd gekoppeld was die met die slangen.
Alle reacties Link kopieren
pussywillow schreef:
12-12-2018 08:55
Ik heb in de Nederlandse versie ook nog nooit een blijvende match voorbij zien komen. De Engelse versie levert veel vaker al bij de eerste date een klik op, die soms na een paar dates stopt naar ook wel genoeg die het leuk hebben samen door dat programma. Ik verdenk de Nederlandse versie er ook van om expres mismatches te koppelen zodat het leuke tv oplevert (denken ze) :facepalm: .
Er is 1 stel dat ging samenwonen. Kevin en ???

Ik vind vooral dat men veel prijsgeeft bij de eerste date; die man van vorige week gaf meteen aan dat hij verslaafd was geweest aan alcohol en drugs.

En de 20-jarige Fleur weet al heeeeeeel lang dat ze dokter wil worden, ‘echt al vanaf m’n 15e’ :rofl:
hamaika schreef:
12-12-2018 07:50
Ik kreeg echt de rillingen van dat gelul over zijn leerdoelen en doelstellingen. Alsof hij in een cursus zat.
Ja, hij zei dat hij al het geleerde ging toepassen op de date, alsof het een project is.
Dina80 schreef:
12-12-2018 13:38
Ja, hij zei dat hij al het geleerde ging toepassen op de date, alsof het een project is.
Nou echt he, het leek wel op zo n huiswerkopdracht. :-D

Zie het al echt voor me hahahaha. Zo n docent die dan zegt 'oefen de komende week met je leerdoelen in een praktijksituatie en dan evalueren we volgende week in de sessie hoe het is gegaan en of er nog knelpunten zijn'

:rofl:
hamaika schreef:
12-12-2018 07:50
Ik kreeg echt de rillingen van dat gelul over zijn leerdoelen en doelstellingen. Alsof hij in een cursus zat. Die IT nerd.
Hoe ie ook zei dat hij net uit huis was. Hij was 34! Past precies in het beeld dat ik van dat soort kneuzen heb. En hoe hij praatte ook zowel tegen Victor als in die stukjes. Alsof hij hardop n contactadvertentie voor zat te lezen.

Echt sneu voor die vrouw ja.
Hoe oud was zij?
Ik vond haar veel ouder lijken.
Weet je, het zal me niet eens verbazen als het meedoen aan First dates echt een soort huiswerkopdracht of uitdaging is geweest vanuit zo'n cursus.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
12-12-2018 15:37
Hoe oud was zij?
Ik vond haar veel ouder lijken.
ik dacht 37
Alle reacties Link kopieren
Dina80 schreef:
12-12-2018 13:36
Nee, die man die er eerder was geweest had nu wel een match.
De man die aan de verpleegkundige werd gekoppeld was die met die slangen.
klopt, ik haal ze door elkaar. ik bedoel Sam die was met Nicole.
Die IT-er met die slangen was ook eng. maar die Sam vond ik ook echt niks.
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
12-12-2018 16:32
klopt, ik haal ze door elkaar. ik bedoel Sam die was met Nicole.
Die IT-er met die slangen was ook eng. maar die Sam vond ik ook echt niks.
Sam was die man die een bloem van het 'terras' plukte en aan zijn date gaf?
Dina80 schreef:
12-12-2018 15:38
Weet je, het zal me niet eens verbazen als het meedoen aan First dates echt een soort huiswerkopdracht of uitdaging is geweest vanuit zo'n cursus.
Mij ook niet nee. :)
hamaika schreef:
12-12-2018 16:39
Mij ook niet nee. :)
Ik vond het ook wel naïef dat hij min of meer dacht dat de slangen de reden waren dat hij nog nooit een relatie heeft gehad.
watdachtjehiervan schreef:
12-12-2018 15:37
Hoe oud was zij?
Ik vond haar veel ouder lijken.
Ze leek veel ouder ja, maar geen idee hoe oud precies.

Trouwens, ik zag voor het eerst mensen buiten op het terras zitten. :yes:
hamaika schreef:
12-12-2018 16:41
Trouwens, ik zag voor het eerst mensen buiten op het terras zitten. :yes:
Ik zag laatst iemand uit dat rolluik van dat bedrijf op de achtergrond komen. :-o
Dina80 schreef:
12-12-2018 16:47
Ik zag laatst iemand uit dat rolluik van dat bedrijf op de achtergrond komen. :-o
Oh echt? Wat grappig. :-D
Het valt ook op dat ze dit seizoen bijna altijd in de regen daar aankomen, is het hele seizoen in een dag opgenomen ofzo?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven