Flatteuze/onflatteuze celebs fototopic
donderdag 2 juli 2026 om 08:19
Ze startte in 2016 de #nomakeup-beweging. Vind het raar dat je dan later een make-up lijn introduceert eigenlijkvivapimpelmees schreef: ↑02-07-2026 07:03Wat een misvatting toch steeds over Alicia Keys. Ze heeft al jaren een eigen make up lijn, Keys Soulcare.
https://www.womenshealthmag.nl/nieuws/1 ... r-dan-ooit
donderdag 2 juli 2026 om 09:52
SweetFirefly schreef: ↑10-06-2026 14:59Jennifer Aniston en Reese Witherspoon. Time has been gentle to them.
![]()
Ik heb juist het idee dat ik in een wassenbeeldenmuseum sta, vooral bij Aniston.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
maandag 6 juli 2026 om 12:23
Foto's van de gasten van Taylor en Travis, op weg naar Madison Square Garden. Het zijn geen geposeerde foto's dus niet alles is scherp.
Ik begin met 'De Zakdoek' die iedere gast als cadeautje meekreeg. Erg leuk.

Dakota Johnson, vrij eenvoudige jurk, beetje boobtape had de bovenkant wat mooier passend gemaakt.

Zoe Kravitz, leuke jurk, niet heel glamourous of zomers, maar wel een mooi stofje.

Camilla Cabello pakte flink uit met haar vlammend rode robe.

Gigi Hadid, mooie jurk en goed haar en mooie make up.

Ed Sheeran en Cherry Seaborn, zomerse kleuren, ik ben alleen niet zo weg van hun kleding.

Hugh Grant en zijn vrouw Anna Elisabet Eberstein. Hij wordt op een mooie manier grijs.

Selena Gomez en Benny Blanco. Hij draagt een gilet, chic, maar volgens mij hoort het van origine niet bij zijn pak, ander stofje/kleur.

Machine Gun Kelly bleef lekker zichzelf.

Sombr ook.

Bradley Cooper.

Ethan Hawke, ik hou niet van dat achterover gekamde glibberhaar.

Jessica Alba en Danny Ramirez.

De vader van Travis Kelce, Ed.

Tom Hanks en Paul McCatney. Deze laatste trad ook op en zong "I wanna hold your hand" voor het bruidspaar.

Dita von Teese en Fergie kwamen saampjes.
Ik begin met 'De Zakdoek' die iedere gast als cadeautje meekreeg. Erg leuk.

Dakota Johnson, vrij eenvoudige jurk, beetje boobtape had de bovenkant wat mooier passend gemaakt.

Zoe Kravitz, leuke jurk, niet heel glamourous of zomers, maar wel een mooi stofje.

Camilla Cabello pakte flink uit met haar vlammend rode robe.

Gigi Hadid, mooie jurk en goed haar en mooie make up.

Ed Sheeran en Cherry Seaborn, zomerse kleuren, ik ben alleen niet zo weg van hun kleding.

Hugh Grant en zijn vrouw Anna Elisabet Eberstein. Hij wordt op een mooie manier grijs.

Selena Gomez en Benny Blanco. Hij draagt een gilet, chic, maar volgens mij hoort het van origine niet bij zijn pak, ander stofje/kleur.

Machine Gun Kelly bleef lekker zichzelf.

Sombr ook.

Bradley Cooper.

Ethan Hawke, ik hou niet van dat achterover gekamde glibberhaar.

Jessica Alba en Danny Ramirez.

De vader van Travis Kelce, Ed.

Tom Hanks en Paul McCatney. Deze laatste trad ook op en zong "I wanna hold your hand" voor het bruidspaar.

Dita von Teese en Fergie kwamen saampjes.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
maandag 6 juli 2026 om 12:34
dinsdag 7 juli 2026 om 14:28
Celebtime!
Hollywoodroyalty: Robert Pattinson, Lupita Nyong'o, Tom Holland, Anne Hathaway, Matt Damom, Charlize Theron en Zendaya op de rode loper voor hun film The Odyssey.

Cardi B. in een opvallend tenue.

Madonna, geen rimpeltje te zien, hè.

Anne Hathaway ging voor een romantische look. Maar zo zien we de baby bump niet helaas.

Hier dan weer wel.

Zendaya, prachtig, heel stijlvol vind ik dit.

En nog een keertje, elegant in alle eenvoud.

Shakira, haar gezicht oogt voller, of ligt het aan mij.

Keanu Reeves, ik zie hem liever zonder baard.

Ah, Dwayne. Een GVR.

Katy Perry verstopte haar rokje.

Jamie Foxx had een hoed van Pharrell geleend.
Hollywoodroyalty: Robert Pattinson, Lupita Nyong'o, Tom Holland, Anne Hathaway, Matt Damom, Charlize Theron en Zendaya op de rode loper voor hun film The Odyssey.

Cardi B. in een opvallend tenue.

Madonna, geen rimpeltje te zien, hè.

Anne Hathaway ging voor een romantische look. Maar zo zien we de baby bump niet helaas.

Hier dan weer wel.

Zendaya, prachtig, heel stijlvol vind ik dit.

En nog een keertje, elegant in alle eenvoud.

Shakira, haar gezicht oogt voller, of ligt het aan mij.

Keanu Reeves, ik zie hem liever zonder baard.

Ah, Dwayne. Een GVR.

Katy Perry verstopte haar rokje.

Jamie Foxx had een hoed van Pharrell geleend.
Egels kunnen momenteel moeilijk aan water komen. Help ze door een schoteltje met water op een beschut plekje neer te zetten, liefst met wat speciaal egelvoer (te koop in dierenwinkels). Voor insecten op een hogere plek een schoteltje water met steentjes.
dinsdag 7 juli 2026 om 22:25
Mooi hoor, geïnspireerd op de Romeinse oudheid (uit de haute couturelijn van Schiaparelli) net als haar kapsel.madamecannibale schreef: ↑07-07-2026 21:48Nog een keer Zendaya als een soort standbeeld uit de Griekse oudheid.
![]()
Zij is nog prachtig in een vuilniszak denk ik.
joppie wijzigde dit bericht op 07-07-2026 22:26
Reden: Foutje
Reden: Foutje
0.09% gewijzigd
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
woensdag 8 juli 2026 om 09:18
donderdag 9 juli 2026 om 18:55
madamecannibale schreef: ↑07-07-2026 21:48Nog een keer Zendaya als een soort standbeeld uit de Griekse oudheid.
![]()
Sluit niet mooi aan bovenaan. Vind haar borsten ook niet mooi uitkomen zo. Had volgens mij allemaal veel beter gekund.
donderdag 9 juli 2026 om 19:17
donderdag 9 juli 2026 om 23:00
Dat zijn haar borsten niet hè. Het bovenstuk is een soort harnas gemaakt van geglazuurde siliconen.
De jurk was eerder op de dag gebruikt in Parijs tijdens de coutureweek en een paar uur later droeg Zendaya het in Londen.
Je moet de waarheid niet verwarren met de mening van de meerderheid. Loesje
vrijdag 10 juli 2026 om 22:08
Lijkt wel een pyamabroek. En dan die bordeelsluipers eronder
vrijdag 10 juli 2026 om 23:40
Tis net een typetje van Wim de Bie (voor de oudjes onder ons).SweetFirefly schreef: ↑10-07-2026 22:08Lijkt wel een pyamabroek. En dan die bordeelsluipers eronder.
vrijdag 17 juli 2026 om 11:09
Dat is toch gewoon de Jeroen Pauw look? Lekker casual. Er ontbreekt dan alleen nog zo'n sjaaltje.SweetFirefly schreef: ↑10-07-2026 22:08Lijkt wel een pyamabroek. En dan die bordeelsluipers eronder.
If none of us is prepared to die for freedom, then all of us will die under tyranny.
vrijdag 17 juli 2026 om 11:15
vrijdag 17 juli 2026 om 11:59
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in