Entertainment alle pijlers

Flatteuze & onflatteuze celebs & wannabe-celebs

16-05-2016 21:34 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic is zowat vol, dus hier weer verder!







Met alvast veel dank voor alle plaatjes plakkers van de Queen of the funny faces!
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
En wat heeft Shelly Sterk een buitenproportioneel groot hoofd op deze foto. Weet ook nog steeds niet waar ik haar van moet kennen, ken haar alleen van ER.
Such fun!1
De jurk van Holly Brood is van Claes Iversen, normaal vind ik zijn jurken wel mooi, deze niet zo. Nicolette Kluijver pakt altijd uit voor dit gala, altijd goed. Veel vrouwen die er altijd werk van maken waren er niet dat was jammer, Linda de Mol, Chantal Janzen, Eva Jinek, Angela Schijf en Nicolette van Dam bijvoorbeeld.

Ik vond de jurk van Jennifer Hofman het mooist. Ik hou niet zo van kant, glitters en pailletten en zo kun je er ook mooi uitzien. Aan de achterkant zat ook nog die geplisseerde rand. De jurk is van Ronald van der Kemp die met overgebleven materiaal heel mooie couture maakt. Victoria Koblenko draagt ook vaak iets van hem.
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Waar komen ineens die brede plastic riemen vandaan.
Ik vind dat echt niet mooi.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Bobby-Pin schreef:
12-10-2018 19:47
Nou!
Slechte foto van d'r.
Op het filmpje ( Linda.nl ) ziet ze er meer dan prima uit.

Katja dus.
Alle reacties Link kopieren
wat een gedrochten weer alleen Tooske en Fenna zien er leuk uit
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Keuken1987 schreef:
13-10-2018 12:05
Waar komen ineens die brede plastic riemen vandaan.
Ik vind dat echt niet mooi.
'80's trend.
Ik vind het bij sommigen wel mooi; bijvoorbeeld bij een broekpak of een jumpsuit.
Alle reacties Link kopieren
Die jurk van Patty lijkt net zelfgemaakt tijdens een naaicursus voor beginners
Alle reacties Link kopieren
MarindaH schreef:
13-10-2018 08:40
En wat heeft Shelly Sterk een buitenproportioneel groot hoofd op deze foto. Weet ook nog steeds niet waar ik haar van moet kennen, ken haar alleen van ER.
Die heeft ook een groot hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Het koninklijk paar op werkbezoek. Maximá twijfelde om over de lengte van de rok en heeft het maar zo opgelost.

Afbeelding

Sowieso een kleurrijke vertoning, ook door het pak van Willem-Alexander.
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

Alle reacties Link kopieren
Is misschien een nieuwe trend, bij deze jurk vind ik het iets flatteuzer.

Afbeelding

Nog meer foto's van hun facebookpagina.

Afbeelding

Afbeelding

Willem op de koffie.
Afbeelding

Afbeelding
Voortaan hier oostenwind en alle ruimte aan bodemloze putten van pure slechtheid. Juli 2020

https://www.lindanieuws.nl/wp-content/u ... 3x1024.jpg

Grappig. Katja heeft op haar instagram ook een foto van deze avond/ outfit geplaatst . Vergeleken met deze foto ziet ze er op insta waanzinnig knap uit.

Even roddelen maar het lijkt me ook best een druk voor haar om voor haar jongere partner zelf ook jong en hip te blijven .
Freek lijkt mij echt nog zo’n jonge hond en benadrukt steeds maar weer hoe mooi hij Katja vindt. Dat lijkt mij best een ding als je dan zelf midden 40 bent .

Maar goed. Ik blijf fan van haar ❤️
Alle reacties Link kopieren
https://www.rtlboulevard.nl/boulevard/a ... rins-friso

Mabel wisse Smit en Linda de Mol.
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken.
Alle reacties Link kopieren
Naast Linda vind ik Mabel ineens een hele mooie vrouw.
Such fun!1
MarindaH schreef:
25-10-2018 17:50
Naast Linda vind ik Mabel ineens een hele mooie vrouw.
Eens, veel frisser. Ik vond Linda ooit ook zo fris en blijf het eeuwig zonde vinden dat ze Monique van de Ven achterna is gegaan qua plastisch chirurgie.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
25-10-2018 20:19
Eens, veel frisser. Ik vond Linda ooit ook zo fris en blijf het eeuwig zonde vinden dat ze Monique van de Ven achterna is gegaan qua plastisch chirurgie.
Inderdaad! Wat zonde. Ik wist niet wat ik zag op de cover. Rare dikke wangen, alsof ze kiespijn heeft aan 2 kanten. Lijkt ook wel alsof haar neus is platgeslagen, het stukje tussen de wenkbrauwen
Always look on the bright side of life
Wat is onze Maxima toch een prachtvrouw!
Flowerspowers schreef:
26-10-2018 09:12
Inderdaad! Wat zonde. Ik wist niet wat ik zag op de cover. Rare dikke wangen, alsof ze kiespijn heeft aan 2 kanten. Lijkt ook wel alsof haar neus is platgeslagen, het stukje tussen de wenkbrauwen
Vraag me bij al die verspookte gezichten oprecht af of zij dat dan zelf ook zonde vinden of dat ze vinden er echt mooier op te zijn geworden.
https://i.pinimg.com/originals/53/d5/3a ... aedb71.jpg

Zelfs zij en ze was ooit echt de mooiste vrouw op aarde. Catherine Zeta Jones.
Alle reacties Link kopieren
Flowerspowers schreef:
26-10-2018 09:12
Inderdaad! Wat zonde. Ik wist niet wat ik zag op de cover. Rare dikke wangen, alsof ze kiespijn heeft aan 2 kanten. Lijkt ook wel alsof haar neus is platgeslagen, het stukje tussen de wenkbrauwen
Dat komt toch door de botox? Dat 'zakt' tussen de wenkbrauwen. Ik heb best een fronsrimpel daar en soms denk ik: ik zou wel botox willen proberen, maar die leeuwenkop houdt me tegen, dat vind ik nog lelijker dan mijn rimpel.
Alle reacties Link kopieren
Oh, ik ga iets heel gemeens zeggen over Linda op die foto (ze lijkt me nl sympathiek en slim) maar op die foto doet ze me een beetje denken aan de plaaggeest van Bassie en Adriaan. Die lach icm (te?) bolle wangen? Mabel staat er mooi op al vermoed ik wel dat zij echte rimpels heeft (zie je op de eerste foto) die weggepoetst zijn. Nog steeds mooie dames met mooie intenties, laat ik dat benadrukken, jammer dat voor vrouwen -meer dan bij mannen- er kennelijk de noodzaak is om de leeftijd uit te wissen.
If you can't make it good, at least make it look good. (Bill Gates)
Wat een gedrocht heeft Melania aan :rofl:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
11-11-2018 16:31
Wat een gedrocht heeft Melania aan :rofl:

Afbeelding
Ik vind het hartstikke mooi.
:rofl:

Afbeelding
minnimouse schreef:
11-11-2018 16:32
Ik vind het hartstikke mooi.

Echt? Ze lijkt wel een tientonner.
Zouden dit nou goede genen of goede artsen zijn?

Afbeelding

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven