Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Goede tijden, slechte tijden
Bing krijgt van Amir een beeb

Goede tijden, slechte tijden
Laura leeft maar voort en voort
Goede tijden, slechte tijden
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk een paar dagen niet, en doe ik het weer wel ... zie ik klaagbak Loes met haar bevroren hamstertronie :facepalm:

Adem in ...
Adem uit ...

Ik waardeer een slechterik in een serie echt wel, maar het acteerwerk is gewoon zo slecht en ongeloofwaardig.

En waarom heeft Bing niet door dat Nina zich weer niet zo lekker voelt nu Loes er weer is?
KoffieDoosje schreef:
12-06-2018 23:47
En waarom heeft Bing niet door dat Nina zich weer niet zo lekker voelt nu Loes er weer is?
Omdat de tijd in gtst veel langer duurt, voor ons is loes net een paar dagen weg voor gtst termijn is dat bijna een jaar.
Sophiever schreef:
12-06-2018 23:50
Omdat de tijd in gtst veel langer duurt, voor ons is loes net een paar dagen weg voor gtst termijn is dat bijna een jaar.
In dit geval was ook in de serie al duidelijk dat Loes heel snel weer terug zou zijn. De tijd loopt toch wel redelijk synchroon met IRL tijd.
lise1985 schreef:
12-06-2018 23:57
In dit geval was ook in de serie al duidelijk dat Loes heel snel weer terug zou zijn. De tijd loopt toch wel redelijk synchroon met IRL tijd.
Dan nog, een paar dagen geleden heeft ze Amirs bijdrage tot zich genomen en nu zou ze al zwanger zijn inclusief klachten.
Sophiever schreef:
13-06-2018 00:19
Dan nog, een paar dagen geleden heeft ze Amirs bijdrage tot zich genomen en nu zou ze al zwanger zijn inclusief klachten.
Dat is mannelijke onwetendheid. Ik vind die actie van Loes wel hilarisch (helaas wel voorspelbaar). En al even voorspelbaar dat Bing nu definitief niet meer zwanger is ;-)
lise1985 schreef:
12-06-2018 23:57
In dit geval was ook in de serie al duidelijk dat Loes heel snel weer terug zou zijn. De tijd loopt toch wel redelijk synchroon met IRL tijd.
Behalve dan dat de kinderen elke aflevering weer 5 jaar ouder zijn... :bonk:
Alle reacties Link kopieren
BaronTrump schreef:
13-06-2018 04:34
Behalve dan dat de kinderen elke aflevering weer 5 jaar ouder zijn... :bonk:
En dat ze geen weekenden en zomervakantie hebben. Maar gelukkig werkt er bijna niemand dus ze kunnen dat best missen.
Ik vind hier dingen van.
Loes schrijft 'n afscheidsbrief aan Sjors, van Lana, en gaat nu Lana laten verdwijnen..?
BaronTrump schreef:
14-06-2018 20:47
Loes schrijft 'n afscheidsbrief aan Sjors, van Lana, en gaat nu Lana laten verdwijnen..?
Ja.
Goh, die Amir is boos dat Sjors niet heeft verteld over haar huwelijk met Tim.. Wat zou ik hem graag willen vertellen hoe vaak ze is vreemdgegaan en dat ze zelfs niet eens wist van wie ze zwanger was..

Verder :frusty:
GinnyJones schreef:
14-06-2018 21:04
Goh, die Amir is boos dat Sjors niet heeft verteld over haar huwelijk met Tim.. Wat zou ik hem graag willen vertellen hoe vaak ze is vreemdgegaan en dat ze zelfs niet eens wist van wie ze zwanger was..

Verder :frusty:
;-D
GinnyJones schreef:
14-06-2018 21:04
Goh, die Amir is boos dat Sjors niet heeft verteld over haar huwelijk met Tim.. Wat zou ik hem graag willen vertellen hoe vaak ze is vreemdgegaan en dat ze zelfs niet eens wist van wie ze zwanger was..

Verder :frusty:
Amir zeurt. Wanneer had ze dat moeten vertellen?
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
07-06-2018 23:15
Ik denk dat Aysen emotioneel in de knoop komt omdat Nuran hoogzwanger terug komt en dat een kind haar niet gegund is. En ik denk dat Loes op de trouwdag( de schrijvers zijn niet zo origineel) een aanslag pleegt op Aysen omdat Aysen te dicht bij de waarheid komt.
Sterk staaltje denkwerk, m'n complimenten....
Castor1975 schreef:
14-06-2018 21:53
Sterk staaltje denkwerk, m'n complimenten....
Dank u.
Maarrrrr, zou Lana het overleven of niet?
GinnyJones schreef:
15-06-2018 09:16
Maarrrrr, zou Lana het overleven of niet?
Ja joh, die laten ze echt niet dood gaan. Wordt vast weer kantje boord zoals de vorige 1000 moordpogingen.. :rolling:
BaronTrump schreef:
15-06-2018 11:25
Ja joh, die laten ze echt niet dood gaan. Wordt vast weer kantje boord zoals de vorige 1000 moordpogingen.. :rolling:
Nou ja, ze hebben toch al een strop laten zien? En Lana is een aantal dagen vermist, zoiets is niet een geval van kantje boord.
Sophiever schreef:
15-06-2018 11:44
Nou ja, ze hebben toch al een strop laten zien? En Lana is een aantal dagen vermist, zoiets is niet een geval van kantje boord.
Ah, kijk. Dit heb ik allemaal niet mee gekregen :$
Ik dacht heel slim te bedenken dat Lana zou verdwijnen, staat het gewoon al vast... :-$
BaronTrump schreef:
15-06-2018 12:40
Ah, kijk. Dit heb ik allemaal niet mee gekregen :$
Ik dacht heel slim te bedenken dat Lana zou verdwijnen, staat het gewoon al vast... :-$
Maar t zou alsnog kunnen dat Loes Lana niet bij de strop krijgt want het is in een soort bos en misschien lopen er mensen e dat ze Lana verstopt in een verlaten huis of caravan.
Dat kan, maar aan de andere kant kunnen ze haar dood ook gebruiken voor de verhaallijn tussen Sjors en Amir, immers beide iemand verloren, drama, verdriet, huilende seks (of seks om te huilen)..

Ik vind Lana wel grappig met Q, van mij mag ze blijven leven.
Alle reacties Link kopieren
Het zal wel weer dat ouwe afgezaagde coma worden met bijbehorende verlamming.
Ik vind hier dingen van.
Bij Q is Lana heel erg leuk.
Sabeltandcavia schreef:
15-06-2018 13:01
Het zal wel weer dat ouwe afgezaagde coma worden met bijbehorende verlamming.
Ik vrees dat je nog wel eens gelijk zou kunnen hebben, zeker wbt coma, dan kan ze Loes immers niet verlinken.
Kwebbeltje91 schreef:
12-06-2018 20:54
Loes doet me denken aan Lorena.
Ze is nu in de vaste cast toch?
Nee hoor en ik denk dat haar rol ook wel over is na de cliffhanger.
-Niki- schreef:
12-06-2018 21:11
Loes is weer lekker bezig zeg, en weer super geloofwaardig als Nina ook echt meteen alweer zwanger is
Alweer? Lola gaat onderhand al naar de kleuterschool toch?
Ze denkt dat ze zwanger is....o nee ze is toch echt zwanger

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven