Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

zaterdag 5 januari 2019 om 11:44
Zoë is niet knap, ze is gewoon een lekker wijfAbsolutelyFabulous schreef: ↑30-12-2018 17:04Stikjoers!
De twee dames die ik prachtig vind, Aysen en Maxime, vind ik juist het leukste. Marieke vind ik ook erg mooi en niet bijzonder irritant.
Maar op Kimberly en Zoey ben ik inderdaad stikjaloers![]()

zaterdag 5 januari 2019 om 23:25
Ik ben niet zo'n clubjesmens, maar deze lijkt me best wel leuk

zondag 6 januari 2019 om 22:08
AbsolutelyFabulous schreef: ↑06-01-2019 21:37Maar de lol van dit topic is er wel een beetje af als we geen gruwelijke manieren waarop Lucas en Tiffy om het leven kunnen komen meer neerpennen.

dinsdag 8 januari 2019 om 09:17
Ik ben toch teleurgesteld in wit:
De Beer heeft Rik en Zoe meegenomen naar zijn bunkertje ergens. Daar overhandigde hij een bomvest en zei dat ze zelf moesten bepalen wie m aan ging trekken. Rik heeft m toen aangedaan. Ze kregen ook nog een oortje in zodat de Beer tegen ze kon praten. Aangezien de Beer het bomvest met een druk op de telefoon kan laten afgaan, heeft hij Rik en Zoe opdracht gegeven om naar de Rozenboom te gaan en vooral normaal te reageren. Aysen en Bing moesten komen en dan zou hij gaan "knallen". Ik vond het zo slecht geacteerd, kreeg er kromme tenen van.
De Beer heeft Rik en Zoe meegenomen naar zijn bunkertje ergens. Daar overhandigde hij een bomvest en zei dat ze zelf moesten bepalen wie m aan ging trekken. Rik heeft m toen aangedaan. Ze kregen ook nog een oortje in zodat de Beer tegen ze kon praten. Aangezien de Beer het bomvest met een druk op de telefoon kan laten afgaan, heeft hij Rik en Zoe opdracht gegeven om naar de Rozenboom te gaan en vooral normaal te reageren. Aysen en Bing moesten komen en dan zou hij gaan "knallen". Ik vond het zo slecht geacteerd, kreeg er kromme tenen van.

dinsdag 8 januari 2019 om 12:08
AbsolutelyFabulous schreef: ↑07-01-2019 23:10Ik vind Bing echt stom. Stom jaloers aanstellerig naar mannetje.
Een originele galbak.
Hopelijk valt hij zo hard door de mand dat ze hem met een plamuurmes van de grond moeten schrapen.

dinsdag 8 januari 2019 om 12:35
Gtst is niet realistisch. Maar inderdaad, de schrijvers zijn zich aan het overtreffen.Unknown1985 schreef: ↑08-01-2019 12:32Ik vind Tiffy in zijn geheel irritant, ook niet echt realistisch dat iemand zich zo zou opstellen richting een vader die je nog maar één week kent

dinsdag 8 januari 2019 om 12:45
Ik ben bang van wel maar nu hebben jullie het aangewezen en nu kan je er gewoon niet meer omheen.AbsolutelyFabulous schreef: ↑08-01-2019 12:43Jaja, zou je dat ook vinden als ze niet zo ongelofelijk knap was?![]()

dinsdag 8 januari 2019 om 12:47
ik vind haar niet bepaald knap.AbsolutelyFabulous schreef: ↑08-01-2019 12:43Jaja, zou je dat ook vinden als ze niet zo ongelofelijk knap was?![]()