Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

woensdag 6 juni 2018 om 10:44
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb
Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord
Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken

dinsdag 8 januari 2019 om 13:01
Unknown1985 schreef: ↑08-01-2019 12:32Ik vind Tiffy in zijn geheel irritant, ook niet echt realistisch dat iemand zich zo zou opstellen richting een vader die je nog maar één week kent

dinsdag 8 januari 2019 om 13:10
Mijn hemel, wat doet het forum irritant zeg.
Ik wilde Unknown1985 quoten en daaronder iets schrijven, maar na het quoten werd het bericht meteen geplaatst en kon ik het niet meer aanpassen.
Maar goed, ik ben het er dus helemaal mee eens dat juist dát irritant is aan Tiffy (en die naam vind ik ook vreselijk, maar daar kan ze niks aan doen dus dat zie ik door de vingers). Meteen al het hoogste woord elke keer, en Anton volledig analyseren.
Dat vind ik dan wel weer geinig, dat Anton zo strontchagrijnig is. Dan vind ik hem altijd leuk. Waarschijnlijk omdat ik me dan het meest in hem herken
Ik wilde Unknown1985 quoten en daaronder iets schrijven, maar na het quoten werd het bericht meteen geplaatst en kon ik het niet meer aanpassen.
Maar goed, ik ben het er dus helemaal mee eens dat juist dát irritant is aan Tiffy (en die naam vind ik ook vreselijk, maar daar kan ze niks aan doen dus dat zie ik door de vingers). Meteen al het hoogste woord elke keer, en Anton volledig analyseren.
Dat vind ik dan wel weer geinig, dat Anton zo strontchagrijnig is. Dan vind ik hem altijd leuk. Waarschijnlijk omdat ik me dan het meest in hem herken

dinsdag 8 januari 2019 om 13:13

dinsdag 8 januari 2019 om 19:50
Unknown1985 schreef: ↑08-01-2019 13:37Van mij mag Anton nog wel wat chagerijniger gaan reageren, is nog veel te aardig voor dat meisje![]()

Heerlijk, die verbeten kop.
En dan Linda die er dwars tegenin gaat.
Ik hou ervan.

dinsdag 8 januari 2019 om 20:04

woensdag 9 januari 2019 om 20:35
Ja, eerst hoopte ik nog dat er een nek onder zat. Maar helaas.Kwebbeltje91 schreef: ↑09-01-2019 20:08Zo hé. Ik heb een tijdje niet gekeken en nu zie ik dat Rik zijn kraag niet meer om heeft. Dat is even wennen.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.

woensdag 9 januari 2019 om 22:55
Kwebbeltje91 schreef: ↑09-01-2019 20:08Zo hé. Ik heb een tijdje niet gekeken en nu zie ik dat Rik zijn kraag niet meer om heeft. Dat is even wennen.
De kraag was ook van het ene op het andere moment weg.
Allemaal aanstellerij dus weer.
donderdag 10 januari 2019 om 15:24
eens!!!Sabeltandcavia schreef: ↑08-01-2019 20:04Ik ga een petitie starten: 'Bing in de bak'.
Liefst zo klein mogelijk. En of 'klein' dan slaat op de bak (zodat hij lekker claustrofobisch wordt) of op Bing zelf (omdat hij eerst met een wals is klein gemaakt), dat laat ik in het midden.
Don't cry, buy a bag and move on.

donderdag 10 januari 2019 om 22:49
Dit is een serieuze vraag?
Dan zal ik maar antwoord geven.
Omdat je het niet zeker weet, en inmiddels toch wel algemeen bekend is dat het internet wemelt van lui die niet deugen, en zich voordoen als totaal iemand anders dan ze daadwerkelijk zijn.
Dus ieder zinnig mens zou afspreken op een veilige plek, tussen de mensen.
Maar ja, daar zeg ik ook wat. Zoveel 'zinnige' mensen is Meerdijk niet rijk.