Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Goede tijden, slechte tijden
Bing krijgt van Amir een beeb

Goede tijden, slechte tijden
Laura leeft maar voort en voort
Goede tijden, slechte tijden
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ik doe alleen nog maar aan SOMO. Sensation of missing out.
...
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
12-06-2019 20:37
Ik vond het een stom huis.
nou ja, toch knap dat je zoiets kunt kopen in meerdijk voor 3 ton....
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik vind Sjors maar een uitbuiter met haar overal logeren als ze 3 ton heeft.
Alle reacties Link kopieren
beetjegek schreef:
12-06-2019 19:55
Menen jullie dat nou? Het is echt een enorme creep! Terwijl ik dol ben op mediterrane types.


Ik vind hem ook meer dan eng.
You don't have to fit into the format
daenerys79 schreef:
12-06-2019 21:14
nou ja, toch knap dat je zoiets kunt kopen in meerdijk voor 3 ton....
Ze wilde toch samen kopen?
Daarom had ze 3 ton aan Amir gegeven. Als ze er zelf dan ook 3 ton bij doet, moet je toch een behoorlijk huis kunnen kopen.

Verder kan ik weinig zeggen over het huis, het enige wat je zag was een kookeiland en een blouse van Sjors.

Van fomo heb ik trouwens geen last, daar heb ik jullie voor :idee:
Alle reacties Link kopieren
Moccachino schreef:
13-06-2019 02:20
Ze wilde toch samen kopen?
Daarom had ze 3 ton aan Amir gegeven. Als ze er zelf dan ook 3 ton bij doet, moet je toch een behoorlijk huis kunnen kopen.

Verder kan ik weinig zeggen over het huis, het enige wat je zag was een kookeiland en een blouse van Sjors.

Van fomo heb ik trouwens geen last, daar heb ik jullie voor :idee:
nee Amir kon geen hypotheek krijgen. daarom gaf ze hem geld. zodat hij een huis kon kopen voor hen. tenminste zo heb ik het begrepen. wat jij zegt zou ook nog kunnen. Dat Sjors maar 3 ton van Martine heeft geërfd lijkt me ook weer weinig...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Ze gingen een jaren '30 huis bezichtigen, dus ik verheugde me op een erker, een voortuin met hortensia's en binnen een kamer en suite en hoge plafonds. Ik werd teleurgesteld :|
Ik vind hier dingen van.
Ook al debiel dat zij hem geld moet geven met een smoes zodat hij een huis voor hen kan kopen. Koop gewoon zelf een huis, doosch. Amir mag trouwens sms wel weg met dat vierkante hoofd.
Alle reacties Link kopieren
Vief74 schreef:
13-06-2019 10:51
Ook al debiel dat zij hem geld moet geven met een smoes zodat hij een huis voor hen kan kopen. Koop gewoon zelf een huis, doosch.

Dan gaat dat ei weer jammeren en zitten mokken in zijn omgebouwde garagebox.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Vief74 schreef:
13-06-2019 10:51
Ook al debiel dat zij hem geld moet geven met een smoes zodat hij een huis voor hen kan kopen. Koop gewoon zelf een huis, doosch. Amir mag trouwens sms wel weg met dat vierkante hoofd.
ja ik snap dat ook niet, die Amir wil toch integreren? nou hier in NL koopt gewoon degene met het geld het huis! Deal with it!
Don't cry, buy a bag and move on.
Oh nee ik was te laat thuis en heb mijn kennis figurant die de kijker nooit teleurstelt gemist :(
Alle reacties Link kopieren
AbsoFabso schreef:
13-06-2019 20:52
Oh nee ik was te laat thuis en heb mijn kennis figurant die de kijker nooit teleurstelt gemist :(
Haha wie was het?? Terugkijken!

Ik vind die Nabil ook een griezel, ik weet niet waarom maar iets aan hem staat me tegen. Ik hoop wel dat Zoë hem leuk gaat vinden en naar Dubai verhuisd met hem, ik vind haar zo'n aansteller bleh
Aan de foto die hij op fb heeft gepost te zien, een mannetje van Ludo.
Alle reacties Link kopieren
AbsoFabso schreef:
13-06-2019 21:11
Aan de foto die hij op fb heeft gepost te zien, een mannetje van Ludo.


Alle fans weer uitzinnig?
You don't have to fit into the format
Zeg.. Al die verhaallijnen komen dus samen in de cliffhanger? Dat is toch al over 2 weken ofzo?
Alle reacties Link kopieren
5 juli.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Wat nog wel het meest ongeloofwaardig was, was dat Amir (of wie dan ook) geyl zou kunnen worden van die Burdablouse van Sjors.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Sabeltandcavia schreef:
13-06-2019 22:45
Wat nog wel het meest ongeloofwaardig was, was dat Amir (of wie dan ook) geyl zou kunnen worden van die Burdablouse van Sjors.
:rofl: :HA:
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik kan het echt amper meer volgen, wat een puberaal gedoe zeg. En dan die verhaallijnen die opeens op tv komen en blijkbaar al eerder elders zijn begonnen. Dat maakt het er ook niet leuker op.

En Sjors moet echt een andere styliste krijgen, net als Jojo, Kimberley en Nina trouwens.
Alle reacties Link kopieren
lise1985 schreef:
14-06-2019 11:14
Ik kan het echt amper meer volgen, wat een puberaal gedoe zeg. En dan die verhaallijnen die opeens op tv komen en blijkbaar al eerder elders zijn begonnen. Dat maakt het er ook niet leuker op.

En Sjors moet echt een andere styliste krijgen, net als Jojo, Kimberley en Nina trouwens.

Eens met alles.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Ahhhhhh Nabil
Ik dacht dat ie Labiel heette 😂😂
Alle reacties Link kopieren
zal wel een saaie clif worden, op het moment is er echt niets spannend. vond ik vorig jaar dan toch beter gedaan
Don't cry, buy a bag and move on.
Droom19 schreef:
14-06-2019 20:12
Ahhhhhh Nabil
Ik dacht dat ie Labiel heette 😂😂
Erger me ook rot aan de verkeerde uitspraak van de naam Nabil ;-D
Alle reacties Link kopieren
*spoiler*

Deze Meerdijkers overleven de zomercliff

https://www.tvgids.nl/nieuws/soap/deze- ... -van-2019/
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
Lotte35 schreef:
13-06-2019 22:33
5 juli.
Nou dan mogen ze wel opschieten. Er is echt geen een verhaallijn waar ik genoeg in zit/iets van begrijp om me die cliff ook maar iets te boeien eerlijk gezegd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven