Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Goede tijden, slechte tijden
Bing krijgt van Amir een beeb

Goede tijden, slechte tijden
Laura leeft maar voort en voort
Goede tijden, slechte tijden
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
You don't have to fit into the format
meekay schreef:
18-06-2019 10:09
Nou dan mogen ze wel opschieten. Er is echt geen een verhaallijn waar ik genoeg in zit/iets van begrijp om me die cliff ook maar iets te boeien eerlijk gezegd.
Ik denk dat Billy wraak gaat nemen op Ludo?
meekay schreef:
18-06-2019 10:09
Nou dan mogen ze wel opschieten. Er is echt geen een verhaallijn waar ik genoeg in zit/iets van begrijp om me die cliff ook maar iets te boeien eerlijk gezegd.

Saaier dan die van Sjors die op een boot beviel van Lana zal het niet worden hoop ik.
Alle reacties Link kopieren
ik voorspel;
Rik en Daan maken het goed

Zoë vertrekt met Nabil naar Dubaï

Ludo is al ontvoert, en Janine is natuurlijk de enige die achter hem aangaat, dus daar zal wel weer wat gebeuren.

Lana zal wel weer wat aanrichten in de winkel van Nina.

Shanti was in verwachting van een 2-ling en heeft er maar 1 verloren dus ze is nog steeds zwanger

Niet spannend dus
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik gok dat er met Aysen wat gaat gebeuren.
Ik voorspel dat Ludo ontvoerd is door Billie of dat vage vrouw die er was bij de veiling.

En dat Shanti Max ontvoerd.
Alle reacties Link kopieren
Kwebbeltje91 schreef:
18-06-2019 10:54
Ik gok dat er met Aysen wat gaat gebeuren.
oh ja, tijdens de poging tot bevrijden van Ludo
Don't cry, buy a bag and move on.
daenerys79 schreef:
18-06-2019 14:28
oh ja, tijdens de poging tot bevrijden van Ludo
Ja.
Alle reacties Link kopieren
kom op zeg, Rik de topfitte sportinstructeur krijgt dat autootje niet van z’n plek?
Nou ja, misschien maar goed ook dan volgens Anton.
Haha, die Zoë.... :hihi:
Don't cry, buy a bag and move on.
Het lijkt wel of het acteren ook steeds dramatischer wordt? Wat een ellende.
Wat een bizar ongeluk weer zeg.

En de audio van het zogenaamde gehuil van Louise klopte ook van geen kant.
En dat gedrag van Sjors! 'Gaat u hier met uw gezin wonen'? Waar bemoei je je mee kuttekop?
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk gelukkig niet meer zo vaak, maar als je kijkt en je ziet hoe Daan met een oorverdovende crash wordt aangereden door een auto die misschien met 5 km/per uur aankachelt ... en je vervolgens een auto ZONDER schade ziet, geen spatje bloed en dan nog het baggerslechte acteerwerk ...

:rofl: :hihi: :rofl: :hihi:
Vief74 schreef:
19-06-2019 11:40
En dat gedrag van Sjors! 'Gaat u hier met uw gezin wonen'? Waar bemoei je je mee kuttekop?
:mrgreen: Inderdaad, helemaal haar zaken niet. Eerder vond ze het ook geen probleem om van al haar geld een huis te kopen en sleepte ze Lana van de ene naar de andere logeerbed. Dus nu haar muil houden lijkt me meer op zijn plaats.
Alle reacties Link kopieren
Vief74 schreef:
19-06-2019 11:40
En dat gedrag van Sjors! 'Gaat u hier met uw gezin wonen'? Waar bemoei je je mee kuttekop?
nou idd, tenenkrommend. moet je je voorstellen dat je dat echt doet...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
19-06-2019 15:35
nou idd, tenenkrommend. moet je je voorstellen dat je dat echt doet...
Ik vind dit nog minder tenenkrommend dan puberale seks hebben op de bank van een huis dat je aan het bezichtigen bent. Dat is toch vet raar en mega ongepast?
Kapot slechte aflevering vandaag.
Alle reacties Link kopieren
Cinderella00 schreef:
20-06-2019 21:02
Kapot slechte aflevering vandaag.


Het was inderdaad meer dan verschrikkelijk.
Kan die Valentijn alsjeblieft heel snel weer opzouten?
Wat een gezeik zeg.
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Met al die jonkies begint het net zo'n tweede Spangas te lijken. Echt heel jammer! Die valentijn acteert zoooo slecht... En altijd die puber acties om iemand online te zetten. Ook zo uitgemolken.
Alle reacties Link kopieren
Wat was nou uiteindelijk dat hele goede rond Valentijn? Eerst was het allemaal moeilijk geheimzinnig en mocht niemand weten dat hij daar was, en nu is meneer doodleuk een openbare prank channel begonnen waarin hij zelfs zijn adres vrijgeeft aan vrienden. Waar was al dat geheimzinnig doen dan goed voor?? Wat voegt hij überhaupt toe?
meekay schreef:
21-06-2019 09:50
Wat was nou uiteindelijk dat hele goede rond Valentijn? Eerst was het allemaal moeilijk geheimzinnig en mocht niemand weten dat hij daar was, en nu is meneer doodleuk een openbare prank channel begonnen waarin hij zelfs zijn adres vrijgeeft aan vrienden. Waar was al dat geheimzinnig doen dan goed voor?? Wat voegt hij überhaupt toe?
Charlie mocht eerst niet weten dat hij in Meerdijk was, dus moest hij zich verborgen houden voor Janine en Ludo. Dat is hem niet gelukt, dus heeft hij een smoes verzonnen dat hij in Meerdijk gaat studeren en nu mag hij blijven van Charlie. Dat hij gaat studeren is uiteraard een leugen, maar hij heeft er wel geld mee losgekregen bij Ludo.
Alle reacties Link kopieren
meekay schreef:
21-06-2019 09:50
Wat voegt hij überhaupt toe?


Lise, je bent vergeten deze vraag te beantwoorden :)
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
meekay schreef:
20-06-2019 10:22
Ik vind dit nog minder tenenkrommend dan puberale seks hebben op de bank van een huis dat je aan het bezichtigen bent. Dat is toch vet raar en mega ongepast?
ja joh, dat die makelaar hen ook alleen laat in dat huis. dat is echt een no go. ik zou haar ontslaan als ik zij mijn makelaar was geweest.
Don't cry, buy a bag and move on.
Lotte35 schreef:
21-06-2019 10:49
Lise, je bent vergeten deze vraag te beantwoorden :)
Die eer laat ik graag aan anderen over, ik heb nogal veel azijn gedronken vandaag dus ik sta er wat zuur in ;-)
Redballoon schreef:
20-06-2019 21:48
Met al die jonkies begint het net zo'n tweede Spangas te lijken. Echt heel jammer! Die valentijn acteert zoooo slecht... En altijd die puber acties om iemand online te zetten. Ook zo uitgemolken.
Haha ik zag gisteren nog 10 seconden Jojo aan het zingen/vloggen..
Ik dacht echt serieus dat het Spangas was :rofl: Totdat ik dacht: Oh nee het is half 9.
Alle reacties Link kopieren
Ik las vandaag ergens dat RTL heeft gemerkt dat veel mensen momenteel afknappen op GTST vanwege het hoge spangas-gehalte en de puberale verhaallijnen. Ik hoop dat ze dit commentaar een kee4 serieus nemen. Meer volwassen mensen erin en al die kleuters eruit pffffff...

Wie zou er op de foto van de cliffhanger op de grond liggen? Diegene heeft wel tuttige kleren aan dus geen Aysen (dit is geen spoiler toch, is overal al voorbij gekomen).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven