Entertainment alle pijlers

Gezeik in Meerdijk (hét GTST-topic)

06-06-2018 10:44 3045 berichten
Goede tijden, slechte tijden
Loes helpt engnek Jan om zeep
Bing krijgt van Amir een beeb

Laura leeft maar voort en voort
Tijd dat zij eens wooooooordt vermoord

Wil ik echt dat Laura het loodje legt?
Welnee, maar het moest rijmen en tja, ze ís natuurlijk wel stok- en stokoud inmiddels.
In dit topic schrijven we over GTST.
We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken :)
Sophiever schreef:
03-07-2019 23:29
Dit heeft niets met humor te maken.
Wat dan, ziek en gestoord? Eng dat er op ironische wijze beschreven wordt hoe fictieve karakters om zeep moeten worden geholpen? Bang dat een van de dames de acteur die Lucas speelt straks echt voor de trein duwt? Kom op zeg :)
anoniem_64c15d5253ef6 wijzigde dit bericht op 04-07-2019 10:01
0.89% gewijzigd
LeLe schreef:
04-07-2019 09:57
Oh wauw,,, Bestaat hier een topic over? Zijn dit dan minderjarigen die meeschrijven of gewoon ook domme volwassenen (met een beperking?). Mijn hemel, wat een niveau zeg. Hoe kun je je in godsnaam in zoiets inleven met zulk slecht acteerspel? Please tell me, I want to know.

Misschien een idee om eerst wat te lezen hier, want dat heb je duidelijk nog niet gedaan :lightbulb:
LeLe schreef:
04-07-2019 09:57
Oh wauw,,, Bestaat hier een topic over? Zijn dit dan minderjarigen die meeschrijven of gewoon ook domme volwassenen (met een beperking?). Mijn hemel, wat een niveau zeg. Hoe kun je je in godsnaam in zoiets inleven met zulk slecht acteerspel? Please tell me, I want to know.
Nog eentje die de ironie van dit topic mist
Alle reacties Link kopieren
Openingspost: "We ergeren ons te pletter, maar blijven uiteraard WEL kijken "

Dat zegt voor mij genoeg, hoef ik het topic niet voor te lezen. Erg slecht voor je hersenen om hiermee bezig te zijn. Je kan ook eens een docu kijken of een boek lezen. Daar leer je nog wat van.
AbsoFabso schreef:
04-07-2019 10:02

Afbeelding
LeLe schreef:
04-07-2019 10:05

Dat zegt voor mij genoeg, hoef ik het topic niet voor te lezen. Erg slecht voor je hersenen om hiermee bezig te zijn. Je kan ook eens een docu kijken of een boek lezen. Daar leer je nog wat van.
tja misschien doen ze dat ook wel gewoon
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
LeLe schreef:
04-07-2019 10:05

:popcorn: :rofl:
waar komen jullie ineens vandaan (ook sophiever)? dat je eigenlijk de moeite neemt voor een reactie vind ik op zijn minst bijzonder.
Don't cry, buy a bag and move on.
Rellen in het GTST topic!
:HA:
AbsoFabso schreef:
04-07-2019 10:02
Nou inderdaad 😁
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
daenerys79 schreef:
04-07-2019 10:27
:popcorn: :rofl:
waar komen jullie ineens vandaan (ook sophiever)? dat je eigenlijk de moeite neemt voor een reactie vind ik op zijn minst bijzonder.

Ik zag hem staan boven in de lijst in actieve topics en mijn mond viel open van verbazing, Ik vraag me echt oprecht af waarom volwassen mensen naar deze onzin kijken. Ik was eens in een instelling voor verstandelijk gehandicapten en daar stond de tv steevast om 20.00 op rtl4. Kijk, dat begrijp ik nog... En van kinderen en jongeren ook nog wel. Maar VOLWASSEN vrouwen van 30/40 plus?? Even serieus...
charlottew88 schreef:
04-07-2019 11:11
Nou inderdaad 😁
De Ironie zit 'm vooral in dat volwassen mensen met deze onzin bezig zijn, zij het serieus of niet serieus. Jullie bevestigen het beeld wat alom bestaat over het vivaforum: Domme-huisvrouw-thuisblijfmoeder-achtige dingen...

https://www.geenstijl.nl/3208281/vrouw_ ... ik_vertel/
https://omg.tpo.nl/2014/08/05/ondertuss ... iva-forum/
https://www.youtube.com/watch?v=zB7JR_1IDSM
https://www.youtube.com/watch?v=gZ_x-Vz5Yt8

En ga zo maar door...
mamsvan schreef:
04-07-2019 10:19
tja misschien doen ze dat ook wel gewoon

Nou dan roep ik iedereen hier in het forum op om even te vertellen wanneer ze voor het laatst een interessant en leerzaam boek hebben gelezen of een docu hebben gekeken. Graag met titel, een korte samenvatting en een uitleg waarom ze het zo interessant vonden. Geen copy-past uiteraard, want die zijn zo te herleiden..
charlottew88 schreef:
04-07-2019 11:11
Nou inderdaad 😁

Even off-topic, charlotje, maar heb je gehoord dat jouw avatar niet meer in de jury van Dance Dance Dance zit?
Is dat waardeloos of is dat waardeloos :'(
LeLe schreef:
04-07-2019 11:35
Nou dan roep ik iedereen hier in het forum op om even te vertellen wanneer ze voor het laatst een interessant en leerzaam boek hebben gelezen of een docu hebben gekeken. Graag met titel, een korte samenvatting en een uitleg waarom ze het zo interessant vonden. Geen copy-past uiteraard, want die zijn zo te herleiden..
ben de hele dag al op hoog niveau bezig dus soms wat hersenloze tv is heel lekker ontspannend.
LeLe schreef:
04-07-2019 11:23
Ik zag hem staan boven in de lijst in actieve topics en mijn mond viel open van verbazing, Ik vraag me echt oprecht af waarom volwassen mensen naar deze onzin kijken. Ik was eens in een instelling voor verstandelijk gehandicapten en daar stond de tv steevast om 20.00 op rtl4. Kijk, dat begrijp ik nog... En van kinderen en jongeren ook nog wel. Maar VOLWASSEN vrouwen van 30/40 plus?? Even serieus...
Tja, aan het hoeveelste seizoen is love island/ex on the beach etc bezig? hoeveel realityshows had Barbie? Hoe lang loopt Utopia al? Hoe lang liep As the world turns wel niet in USA?

Blijkbaar is er een markt voor hè...
LeLe schreef:
04-07-2019 11:35
Ga neuken ofzo juh, of is dat ook maar dom vermaak
daenerys79 schreef:
04-07-2019 13:49
Tja, aan het hoeveelste seizoen is love island/ex on the beach etc bezig? hoeveel realityshows had Barbie? Hoe lang loopt Utopia al? Hoe lang liep As the world turns wel niet in USA?

Blijkbaar is er een markt voor hè...

Er zijn inderdaad een hele hoop domme en oppervlakkige mensen, dat klopt. Dat soort realityshows vind ik ook erg dom, maar dat is tenminste nog (een soort van) echt. Maar het toppunt vind ik toch wel gtst. Geen b-acteurs, maar echt c en d-niveau. Zo slecht geacteerd, zo voorspelbaar, zo dom, zo onvoorstelbaar achterlijk. Sorry hoor, echt onbegrijpelijk dat je hier met een volgroeide geest naar kijkt.

En dan onder het mom van "wij vinden dit ook heel erg slecht hahaha, maar we kijken er toch naar haha" hier hele topics over volschrijven. Je kan ook wat anders met je tijd doen.
LeLe schreef:
04-07-2019 14:15
Er zijn inderdaad een hele hoop domme en oppervlakkige mensen, dat klopt. Dat soort realityshows vind ik ook erg dom, maar dat is tenminste nog (een soort van) echt. Maar het toppunt vind ik toch wel gtst. Geen b-acteurs, maar echt c en d-niveau. Zo slecht geacteerd, zo voorspelbaar, zo dom, zo onvoorstelbaar achterlijk. Sorry hoor, echt onbegrijpelijk dat je hier met een volgroeide geest naar kijkt.

En dan onder het mom van "wij vinden dit ook heel erg slecht hahaha, maar we kijken er toch naar haha" hier hele topics over volschrijven. Je kan ook wat anders met je tijd doen.
jij ook....
Mag ik meerellen? Net gtst hier! :popcorn:
daenerys79 schreef:
04-07-2019 15:16
jij ook....

Het is echt oprechte interesse hoor en ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag: Waarom kijken volgroeide vrouwen naar het domste tv-programma ooit met zulk slecht acteerspel waar een normaal mens zich toch niet in kan inleven?

Een stukje ontspanning na je werk in de vorm van Netflix, realityshows oid begrijp ik nog wel, ook al heb ik daar over het algemeen ook niks mee, maar dit?

Dus wie heeft er antwoord op mijn meest prangende vraag van vandaag. Of vinden jullie dat er goed genoeg wordt geacteerd om je er in in te leven? Ben zo benieuwd :)
LeLe schreef:
04-07-2019 14:15

Hoe vaak kijk je dan? Omdat je dus wel weet hoe het blijkbaar in elkaar steekt?
En je wil er ook graag over schrijven en verlangt naar een reactie van ons dus blijkbaar heeft het geheel toch wel je interesse?

Ik kijk al vanaf de allereerste aflevering en toen was ik 8. Inmiddels ben ik 35 en kijk het nog steeds, ja soms vraag ik mezelf ook wel even af waarom maar het is vrij onschuldig vermaak. En dat je dit kijkt betekend niet dat je dus dom bent of nooit een mooie documentaire bekijkt, goede boeken leest of lezingen volgt.

Ik vind je eigenlijk vrij bekrompen, zonde!
Liefhebben
is meer
lief
dan hebben
LeLe schreef:
04-07-2019 15:52
Het is echt oprechte interesse hoor en ik heb nog steeds geen antwoord op mijn vraag: Waarom kijken volgroeide vrouwen naar het domste tv-programma ooit met zulk slecht acteerspel waar een normaal mens zich toch niet in kan inleven?

Een stukje ontspanning na je werk in de vorm van Netflix, realityshows oid begrijp ik nog wel, ook al heb ik daar over het algemeen ook niks mee, maar dit?

Dus wie heeft er antwoord op mijn meest prangende vraag van vandaag. Of vinden jullie dat er goed genoeg wordt geacteerd om je er in in te leven? Ben zo benieuwd :)
maar wat brengt het antwoord jou? hoe verrijkt dat jouw leven? wat heb jij eraan?

Ik kijk om hier te kunnen trashen :yes:
of uit gewoonte, jeugdsentiment, omdat mijn moeder fan was en zij nu niet meer kan kijken en ik dan wat te vertellen heb als ik naar haar nisje met haar urn ga, weet ik veel.
maar wat maakt het jou uit?
dat is toch hetzelfde als mensen die bijvoorbeeld legpuzzels maken als hobby, (en ik wil echt niemand beledigen) ik heb daar niks mee, moet er niet aan denken maar dat moeten zij toch weten! ze doen er niemand kwaad mee dus laat ze lekker.
daenerys79 schreef:
04-07-2019 16:37
omdat mijn moeder fan was en zij nu niet meer kan kijken en ik dan wat te vertellen heb als ik naar haar nisje met haar urn ga, weet ik veel.

Dit is by far het liefste wat ik deze week heb gelezen :heart: :redrose:
AbsoFabso schreef:
04-07-2019 10:00
Wat dan, ziek en gestoord? Eng dat er op ironische wijze beschreven wordt hoe fictieve karakters om zeep moeten worden geholpen? Bang dat een van de dames de acteur die Lucas speelt straks echt voor de trein duwt? Kom op zeg :)
Dit soort van getreiter ken ik in elk geval alleen van vmbo meiden die bij de psycholoog thuishoren die denken dat tokkie gedrag een vorm van humor is.
daenerys79 schreef:
04-07-2019 16:37
maar wat brengt het antwoord jou? hoe verrijkt dat jouw leven? wat heb jij eraan?

Ik kijk om hier te kunnen trashen :yes:
of uit gewoonte, jeugdsentiment
, omdat mijn moeder fan was en zij nu niet meer kan kijken en ik dan wat te vertellen heb als ik naar haar nisje met haar urn ga, weet ik veel.
maar wat maakt het jou uit?
dat is toch hetzelfde als mensen die bijvoorbeeld legpuzzels maken als hobby, (en ik wil echt niemand beledigen) ik heb daar niks mee, moet er niet aan denken maar dat moeten zij toch weten! ze doen er niemand kwaad mee dus laat ze lekker.
Ik ook want het acteerwerk is verschrikkelijk slecht maar toch kijk ik. Ik houd van trashen ik kijk ook zodat ik mee kan kletsen en lachen om de humor hier.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven