Entertainment alle pijlers

Glennis Grace

09-08-2018 09:25 1085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van Glennis Grace?
Dat ze kan zingen is duidelijk. Maar dat ze in amerika zo lyrisch over haar zijn?! Ik snap het niet. Vind haar altijd zo ongelofelijk, overdreven schreeuwen. Iets minder hard en overdreven dan is er naat te luisteren. Misschien dat amerika daarom zo met haar weg loopt. Daar is ook veel overdreven.

Vraag me af of er meer mensen zo over denken?
Alle reacties Link kopieren
Ze is tof.
Ze kan prachtig zingen, maar verder ben ik het volledig met je eens.
Alle reacties Link kopieren
Ben het helemaal met je eens.
Ze kan echt wel zingen, maar om daar nou zo overdreven enthousiast over te zijn.. Hoop voor haar dat ze het daar gaat maken, maar we zullen zien!
Alle reacties Link kopieren
Als Glennis Grace echt succes krijgt in Amerika, dan zal het aan haar reet roesten wat Nederland van haar vindt.
Ik hoop voor dat ze daar een mooie carriere tegemoet kan zien, hier wordt ze toch alleen maar massaal afgebrand.
Ze kan mooi zingen, maar waarom je dan zo’n mooi nummer als Nothing compares to you zo gruwelijk moet verkrachten. Ze mag van mij 80% ingetogener zingen, en dan is het nog over the top.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind haar ook een schreeuwerd en kan slecht naar haar luisteren. Ik gun het haar wel want ze werkt er keihard voor.
De huisvrouwen-act die ze opvoert, met dat gezeur over het kind en de slechte outfits, trek ik ook slecht.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop voor mezelf dat ze het daar gaat maken.

Ik vind haar onsympathiek.
Dat overdreven geschreeuw daar houden ze in Amerika van. Lekker over de top.
Ze zingt fantastisch, ik hoor wel altijd een hees, brommerig geluid als ze inademt.
Ze doet het erg goed in die show, Amerikanen houden van over the top en dat past ook wel bij haar.
Alle reacties Link kopieren
Doorgestoken kaart.
Als bladeren van de reuzenwaterlelie, krioelend van de kikkerkolonies...
Alle reacties Link kopieren
In Nederland ben je al snel onsympathiek als je succes hebt als vrouw.
Ik hoop dat ze het ver schopt daar, want dan is ze wellicht opeens wel leuk.

Lef hoor!Ik heb dat lef niet. Ik ben een zijlijn juicher.
Alle reacties Link kopieren
Wat mij een klein beetje stoort is het feit dat Glennis een professionele zangeres is, Nederlandse, die meedoet aan een talentenshow in Amerika. Daar zouden m.i. alleen Amerikanen aan mee moeten doen.
Klinkt erg oneerlijk in mijn ogen. En Simon maar zeggen, je ziet er al uit als een ster, tja, ze is professioneel bezig, al jaren.
This niet helemaal fair ten opzichte van de concurrentie.
Verder gun ik haar het beste.
carabosse schreef:
09-08-2018 09:34
Doorgestoken kaart.
Ja, dat vraag je je af he. Die Amerikanen kunnen natuurlijk ook googelen, dus ze kunnen zo zien dat ze in Nederland al veel heeft gedaan en bereikt.
Alle reacties Link kopieren
Geen idee waarom: maar ik heb Glennis altijd al een irritante vrouw gevonden. De looks heeft ze en de stem ook. Maar toch zap ik snel weg als ik haar weer eens op televisie zie. Wellicht dat over the top dat ze opvoert of zo. Geen idee.

Maar ik hoop wel dat ze ver komt in AGT. En gun haar wel succes. Ik denk dat ze ook beter bij Amerika past dan hier in Nederland.
Alle reacties Link kopieren
Cameron7 schreef:
09-08-2018 09:35
Wat mij een klein beetje stoort is het feit dat Glennis een professionele zangeres is, Nederlandse, die meedoet aan een talentenshow in Amerika. Daar zouden m.i. alleen Amerikanen aan mee moeten doen.
Klinkt erg oneerlijk in mijn ogen. En Simon maar zeggen, je ziet er al uit als een ster, tja, ze is professioneel bezig, al jaren.
This niet helemaal fair ten opzichte van de concurrentie.
Verder gun ik haar het beste.
Ik snap dat ook niet, maar het mag blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
Leuk voor haar dat ze dáár misschien wel doorbreekt. Nou ja, ik had zelf het idee dat ze hier niet echt doorgebroken is of zie ik dat verkeerd.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik zag eens een filmpje waarin ze op straat iemand stond uit te kafferen. Heel ordinair en viswijferig. Kwam niet heel sympathiek over.
Ze heeft een geweldige stembeheersing en kracht erin maar haar stemkleur spreekt me niet aan. Als Amerikanen er lyrisch op zijn, good for her.
Glennis gaat ver komen, en dat gun ik haar van harte. Hoewel....misschien is het wel helemaal niet zo leuk om ster in de states te zijn...
Lillybit schreef:
09-08-2018 09:40
Ik zag eens een filmpje waarin ze op straat iemand stond uit te kafferen. Heel ordinair en viswijferig. Kwam niet heel sympathiek over.
Ze schijnt niet de makkelijkste te zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het ook vreemd dat een Nederlandse gevraagd wordt om mee te doen met AMERICA got's talent.

Ze gaf aan gevraagd te zijn op basis van Youtube filmpjes dus ze wisten bij dat programma al dat ze iemand vroegen die in Nederland al een carrière heeft.
Ik ben verder niet echt fan van haar manier van zingen maar gun het haar wel.
Alle reacties Link kopieren
Het is geen Whitney
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Gun het haar ook zeker wel. Maar wat mick87 zegt, heb ik ook. Vind haar gewoon irritant. En denk dat ze beter past in Amerika.
Alle reacties Link kopieren
Nu heb ik het idee dat talentenjachten steeds meer professionals trekt. Dat vind ik ook van The Voice NL. Toch vaak mensen met ervaring in het circuit.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven