Entertainment alle pijlers

Glennis Grace

09-08-2018 09:25 1085 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat vinden jullie van Glennis Grace?
Dat ze kan zingen is duidelijk. Maar dat ze in amerika zo lyrisch over haar zijn?! Ik snap het niet. Vind haar altijd zo ongelofelijk, overdreven schreeuwen. Iets minder hard en overdreven dan is er naat te luisteren. Misschien dat amerika daarom zo met haar weg loopt. Daar is ook veel overdreven.

Vraag me af of er meer mensen zo over denken?
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
09-08-2018 09:40
Ik zag eens een filmpje waarin ze op straat iemand stond uit te kafferen. Heel ordinair en viswijferig. Kwam niet heel sympathiek over.
Helaas heb ik mezelf ook weleens betrapt op viswijverig gedrag. Gelukkig is daar geen filmpje van, want niemand vind mij als zijlijn juicher interessant genoeg. Blijkbaar is zij dat wel en staat op utube.
Haar genre is niet de mijne, zal nooit een cd kopen of iets downloaden, stoer is ze wel.

Noem mij gek,daar hebbben we niet veel van in Nederland, alhoewel het EK wel bijzonder goed gaat! Ook stoer! Ik hou niet van zwemmen, fietsen of voetbal, maar kom op... leuk toch??
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
09-08-2018 09:37
Ja, dat vraag je je af he. Die Amerikanen kunnen natuurlijk ook googelen, dus ze kunnen zo zien dat ze in Nederland al veel heeft gedaan en bereikt.
Na Anouk is zij wel de beste zangeres van Nederland en inderdaad, Nederland is te klein voor haar talent.
Als bladeren van de reuzenwaterlelie, krioelend van de kikkerkolonies...
Alle reacties Link kopieren
comodor schreef:
09-08-2018 09:50


Noem mij gek,daar hebbben we niet veel van in Nederland, alhoewel het EK wel bijzonder goed gaat! Ook stoer! Ik hou niet van zwemmen, fietsen of voetbal, maar kom op... leuk toch??


Wij zijn een volkje van misgunners.
Hier wordt ze niet gepruimd, dus mag ze geen succes hebben in Amerika.
En heeft ze dat daarentegen wel, dan komt het omdat de Amerikanen geen smaak hebben.
Zielig.
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
09-08-2018 09:57
Wij zijn een volkje van misgunners.
Hier wordt ze niet gepruimd, dus mag ze geen succes hebben in Amerika.
En heeft ze dat daarentegen wel, dan komt het omdat de Amerikanen geen smaak hebben.
Zielig.

Ik ben het wel met je eens.
Het is best mogelijk dat haar stijl en persoonlijkheid gewoon niet geschikt is voor veel Nederlanders (of in ieder geval genoeg mensen om echt door te breken), dan is het toch alleen maar mooi dat ze het ergens anders probeert waar ze wel in de smaak valt?
Toch altijd een beetje gek dat je het als Nederlander het vooral eerst gemaakt moet hebben in Nederland, voor je überhaupt aan het buitenland moet gaan denken.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Ik vind het heel leuk voor haar dat ze het zo goed doet daar.
En als een Nederlandse erg goed is in iets ergens in een ander land dan ben ik toch een beetje trots.
Alle reacties Link kopieren
ik hoop ook heel erg dat het wat gaat worden, dat ze mag werken met mensen die goede nummers schrijven en er wat leuke pittige hits uitrollen... al dat nasale piepgeneuzel van die kindsterretjes die the states levert momenteel hangt me de keel uit. Doe mij maar een stoere volwassen vrouw met techniek die wel wat extra hulp kan gebruiken.
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Glennis is natuurlijk al jaaaaaaren de beste zangeres die Nederland rijk is en eigenlijk is het een grof schandaal dat ze na bijna 25 jaar in het vak nog steeds nauwelijks het amateurniveau ontstegen is.

Ik hoop voor haar dat ze AGT wint, ze verdient succes. Al was het maar omdat ze ondanks alle tegenslag en ondanks dat het haar in Nederland nooit gegund is toch altijd is blijven doorzetten. Menig ander had 15 jaar geleden de handdoek al in de ring gegooid.

Mijn vriendin zou het ook nooit worden maar ik ben van harte cheerleader voor Team Glennis :cheer2:
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
09-08-2018 10:54
Glennis is natuurlijk al jaaaaaaren de beste zangeres die Nederland rijk is en eigenlijk is het een grof schandaal dat ze na bijna 25 jaar in het vak nog steeds nauwelijks het amateurniveau ontstegen is.

Ik hoop voor haar dat ze AGT wint, ze verdient succes. Al was het maar omdat ze ondanks alle tegenslag en ondanks dat het haar in Nederland nooit gegund is toch altijd is blijven doorzetten. Menig ander had 15 jaar geleden de handdoek al in de ring gegooid.

Mijn vriendin zou het ook nooit worden maar ik ben van harte cheerleader voor Team Glennis :cheer2:

Wow, zo lang al?! Knap dat ze dan nog zo lang doorgaat. Nou ja, Nederland is denk ik ook vaak te klein om het echt te maken als zanger(es). Maar kun je een beetje leuk verdienen in het schnabbelcircuit?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
09-08-2018 10:54
Glennis is natuurlijk al jaaaaaaren de beste zangeres die Nederland rijk is en eigenlijk is het een grof schandaal dat ze na bijna 25 jaar in het vak nog steeds nauwelijks het amateurniveau ontstegen is.

Ik hoop voor haar dat ze AGT wint, ze verdient succes. Al was het maar omdat ze ondanks alle tegenslag en ondanks dat het haar in Nederland nooit gegund is toch altijd is blijven doorzetten. Menig ander had 15 jaar geleden de handdoek al in de ring gegooid.

Mijn vriendin zou het ook nooit worden maar ik ben van harte cheerleader voor Team Glennis :cheer2:
Nou dit! +1
Talentenjacht is voor mensen zonder ervaring...vind ik dan. Als ze echt zo fantastisch is dan had ze het zo wel gered.
Ik ze ga er voor. laat de azijn zeikers maar lekker zeuren.
Alle reacties Link kopieren
Dat ze een dijk van een stem heeft staat vast.
Haar grote manco is dat ze een kunstje doet en geen greintje gevoel in een nummer legt. En als je dat na 25 jaar nog niet geleerd hebt maar gewoon je kunstje blijft doen, dan komt het nooit meer goed hoor.
Het maakt eigenlijk niets uit wat ik van haar vindt, als er maar genoeg mensen haar muziek leuk vinden dan komt ze er wel. In de VS of in Nederland.
Ik vind het wél jammer dat er semi-professionals uit andere landen (of uit eigen land) meedoen aan talentenshows, dat zie je in Nederland wat mij betreft ook te vaak.
Glennis Grace heeft in Nederland de gunfactor niet, denk ik. Ik trek haar zangstijl totaal niet, maar ik ben totaal niet maatgevend.
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
09-08-2018 10:48
ik hoop ook heel erg dat het wat gaat worden, dat ze mag werken met mensen die goede nummers schrijven en er wat leuke pittige hits uitrollen... al dat nasale piepgeneuzel van die kindsterretjes die the states levert momenteel hangt me de keel uit. Doe mij maar een stoere volwassen vrouw met techniek die wel wat extra hulp kan gebruiken.
Nou precies.
Ze kan goed zingen, en ze past denk ik idd beter in Amerika. Ik houd niet zo van haar muziekstijl en haar lange en harde uithalen, maar daar aan de overkant zijn ze er blijkbaar wel voor te poren. Ze heeft inderdaad mensen nodig die goede nummers voor haar kunnen schrijven.
Het succes is haar wmb helemaal gegund.
.
Lijkt me heerlijk als ze daarheen verhuist.
Lucifer2018 schreef:
09-08-2018 23:04
Lijkt me heerlijk als ze daarheen verhuist.
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
carabosse schreef:
09-08-2018 09:55
Na Anouk is zij wel de beste zangeres van Nederland en inderdaad, Nederland is te klein voor haar talent.

Ik vind Anouk super leuk en trek Glennis maar met moeite, maar hier kan ik het toch niet mee eens zijn.
Technisch gezien is Glennis by far Anouk's meerdere. Ik vraag me zelfs af of er in NL uberhaupt een zangeres is die zich met haar kan meten.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Ze kan prachtig mooi zingen, maar ze heeft zoiets asociaals over zich, dat staat mij echt tegen. Ik denk niet dat ze hier nog een grote doorbraak zal krijgen, anders was dat al lang gebeurd. Maar wie weet wel in Amerika.
Ik ken haar persoonlijk (iets via een van mijn kinderen - en wonen in dezelfde stad) en ze is helemaal niet 'tof'. Het is echt een verschrikkelijke aandachtsjunk in het echt. Toen ze nog niet zo 'overbekend' was ging ze in een (vol) restaurant uit het niets zomaar heel hard zingen. Echt zo ontzettend genant. Ze is gewoon een vervelend mens.
Maar dat is persoonlijk.

Zingen kan ze wel. Alleen ben ik wel bang dat er in de US legio van dit soort dames rond lopen die echt nog veel beter kunnen zingen dan Glennis. heel veel kans geef ik haar niet echt.
Eens met Vivapimpelmees, ze doet een kunstje.
Ze heeft een fantastische stem maar het raakt niet.
Ze heeft op mijn werk tijdens een bedrijfsfeest opgetreden, totaal geen connectie met het publiek, ze draait haar ding af en weg was ze. Goede stem maar geen gevoel erin.
Alle reacties Link kopieren
Cameron7 schreef:
09-08-2018 09:35
Wat mij een klein beetje stoort is het feit dat Glennis een professionele zangeres is, Nederlandse, die meedoet aan een talentenshow in Amerika. Daar zouden m.i. alleen Amerikanen aan mee moeten doen.
Klinkt erg oneerlijk in mijn ogen. En Simon maar zeggen, je ziet er al uit als een ster, tja, ze is professioneel bezig, al jaren.
This niet helemaal fair ten opzichte van de concurrentie.
Verder gun ik haar het beste.
Waarom zou ze niet mogen meedoen omdat het in Amerika is????
Er zijn toch vaker wedstrijden en toernooien oid in het buitenland? Mogen daar dan alleen locals aan meedoen volgens jou?
Wat een onzin...
Alle reacties Link kopieren
dianaf schreef:
09-08-2018 09:40
Leuk voor haar dat ze dáár misschien wel doorbreekt. Nou ja, ik had zelf het idee dat ze hier niet echt doorgebroken is of zie ik dat verkeerd.
Dit dus.... iedereen heeft het erover dat Glennis in Nederland zo een enorme ster is....

Ik kan niet 1 liedje van haar noemen dat ik ken, laat staan dat het hier in de hitparades staat.

Of betekent optreden in kutjekrabbendam op do avond ook dat je een ster bent??
Glennis is niet doorgebroken omdat ze voornamelijk (bijna alleen) liedjes van ANDEREN kan zingen. Een soort karaoke maar dan zonder TV schermpje.

De liedjes van haarzelf zijn tekstueel en muzikaal enorm slecht. Geen eigen werk. Geen doorbraak. Simple as that.
Alle reacties Link kopieren
Bij the voice of Holland doen ook mensen uit alle windstreken mee en mensen die ook al zingen voor hun werk. Neem een Jenny Lena, achtergondzangeres bij Anouk. Niels Geusenbroek, was ook al jaren bezig en zo zijn er nog meer.

Glennis kan fantastisch zingen maar mijn smaak is het niet en ze lijkt mij ook niet aardig maar dat wil niet zeggen dat ik het haar niet gun. Ik hoop dat ze ver komt.
Banba schreef:
10-08-2018 03:15
Ik vind Anouk super leuk en trek Glennis maar met moeite, maar hier kan ik het toch niet mee eens zijn.
Technisch gezien is Glennis by far Anouk's meerdere. Ik vraag me zelfs af of er in NL uberhaupt een zangeres is die zich met haar kan meten.

Nou, ik heb Anouk een aantal keer live horen zingen en als ze er echt zin in heeft kan ze 200x meer dan haar popliedjes doen vermoeden.
Janis Joplin is er dan niks bij. En ze schrijft alles zelf. Allround talent. Al vind ik van een deel van de songs ook niks aan. ;-) Maar dat is smaak.


En Glennis heeft een nare nasale krijsstem, kan je best een kunstje doen maar zo fantastisch vind ik het niet. En de rest van Nederland ook niet. Haar grootste en enige hit is een cover. Verder kan ze weinig. En leuk persoon lijkt ze me ook niet. Maar dat is ook smaak denk ik.

Dus prachtig als ze in Amerika doorbreekt. :bye:
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 10-08-2018 10:51
12.69% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven