Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan deel 6

02-03-2021 19:36 3108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwste deel over Harry en Meghan.

Om dit topic te laten bestaan zijn er een aantal voorwaarden aan verbonden.

1. De koninklijke familie wordt niet gebashed. Daarbij behoren ook Harry, Meghan en Archie.
2. Er worden geen racistische uitlatingen gedaan.
3. Er wordt niet geshamed of geblamed.
4. Er worden geen rare vergelijkingen gemaakt met andere families.

Oftewel houdt het netjes.

Wordt er niet de voorwaarden gehouden dan zullen we het topic wederom sluiten of zelfs verwijderen en voorlopig geen nieuw deel meer toestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Hier vind je de voorgaande delen.

Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

Deel 4: Harry en Meghan Deel 4
entertainment/harry-en-meghan-deel-4/li ... start=3000

Deel 5: Harry en Meghan deel 5
entertainment/harry-en-meghan-deel-5/li ... 49?style=4

Dit topic gaat over Harry en Meghan en hun families, maar ook hun vrienden of naaste collega's mogen genoemd worden. Gewoon alles over H en M en hun omgeving.

Afbeelding
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Metallover schreef:
06-03-2021 09:50
knip
Meghan is beter dan jullie allemaal.

Hé wat grappig, ik heb voor precies dezelfde post een ban gekregen!
Men moet echt even beter opletten (niet persoonlijk hoor)

#bekind
mdh schreef:
06-03-2021 22:18
Fijn dat het topic heropend is, hopelijk zijn we snel weer compleet.

The Guardian denkt dat het interview een keerpunt zal vormen voor Harry en Meghan; een transitie van royalty naar de Hollywood elite.

Men vermoedt dat Harry en Meghan het interview gebruiken om een lange termijndoel te bereiken, een presidentskandidatuur voor Meghan wordt niet uitgesloten.

Zou toch wat zijn, een staatsbezoek van Meghan en Harry aan William en Kate...

https://www.theguardian.com/uk-news/202 ... -interview

We hebben er net 4 jaar eentje gehad die niet tegen kritiek kon.
Dat ging super, dus kan best.

:rofl:
mdh schreef:

The Guardian denkt dat het interview een keerpunt zal vormen voor Harry en Meghan; een transitie van royalty naar de Hollywood elite.

Men vermoedt dat Harry en Meghan het interview gebruiken om een lange termijndoel te bereiken, een presidentskandidatuur voor Meghan wordt niet uitgesloten.

Hahah, dat zou wel grappig zijn.
Denk niet dat ze dat ambieren. Denk meer dat ze zo'n rol als Michelle Obama ambieren: gerespecteerd en toonaangevend in het bevorderen van progressieve doeleindes als anti-racisme, anti-seksisme. beter onderwijs voor armere mensen etc etc.
Hetvrijewoord schreef:
06-03-2021 22:28
We hebben er net 4 jaar eentje gehad die niet tegen kritiek kon.
Dat ging super, dus kan best.

:rofl:
:biggrin:
De toekomst is niet meer wat het was
mdh schreef:
06-03-2021 22:42
:biggrin:

Ik heb een grappig plaatje van Oprah en Meghan maar ik durf niet... :'(
mdh schreef:

Nou nou,, dat lijkt me allemaal wat vergezocht, Meghan als presidentskandidaat. Waar halen ze dat überhaupt vandaan dat ze dat zou ambiëren?
Am Yisrael Chai!
Zonmuis schreef:
06-03-2021 22:35
Hahah, dat zou wel grappig zijn.
Denk niet dat ze dat ambieren. Denk meer dat ze zo'n rol als Michelle Obama ambieren: gerespecteerd en toonaangevend in het bevorderen van progressieve doeleindes als anti-racisme, anti-seksisme. beter onderwijs voor armere mensen etc etc.
Wat vooral tegen een dergelijke ambitie spreekt is dat er tijdens verkiezingen flink met modder zal worden gegooid en daar zullen Meghan en Harry toch genoeg van hebben.
Daarnaast is de Archewell Foundation voorlopig niet gebaat bij een politieke stellingname van H&M; tenslotte moeten er donaties binnenkomen voor het goede doel.
Ik vind de toonzetting in Amerikaanse nieuwsmedia echt heel anders dan in Engelse en ik vind het interessant waarom dat zo zou kunnen zijn: https://slate.com/human-interest/2021/0 ... MzuMVetJwA

Kan ook zijn omdat ik vooral linkse websites volg, natuurlijk.
fashionvictim schreef:
06-03-2021 22:49
Nou nou,, dat lijkt me allemaal wat vergezocht, Meghan als presidentskandidaat. Waar halen ze dat überhaupt vandaan dat ze dat zou ambiëren?
Her biographer Omid Scobie has previously claimed Meghan has set her sights on the White House telling True Royalty’s documentary Meghan for President?, “She has her eyes set on the U.S. presidency. Meghan is the embodiment of the American dream. One day we may see Meghan become president.”
https://www.vanityfair.com/style/2020/0 ... 3lEelM3Vmk.
cuculuscanorus schreef:
06-03-2021 22:51
Ik vind de toonzetting in Amerikaanse nieuwsmedia echt heel anders dan in Engelse en ik vind het interessant waarom dat zo zou kunnen zijn: https://slate.com/human-interest/2021/0 ... MzuMVetJwA

Goed om te lezen, dankjewel!
cuculuscanorus schreef:

Een stuk gezonder ook. Ook hier zie je weer terug komen dat het instituut niet zoveel zegt over de familie an sich.
Merys schreef:
06-03-2021 23:10
Een stuk gezonder ook. Ook hier zie je weer terug komen dat het instituut niet zoveel zegt over de familie an sich.
Het geeft een beetje dezelfde indruk als van sommige ministeries. Je hebt een minister en een staatssecretaris en je denk dat die de vrouwen/mannen zijn die het daar voor het zeggen hebben, maar in feite wordt alles in achterkamertjes bepaald door ambtenaren die daar al eeuwen alles bepalen.
cuculuscanorus schreef:
06-03-2021 23:16
Het geeft een beetje dezelfde indruk als van sommige ministeries. Je hebt een minister en een staatssecretaris en je denk dat die de vrouwen/mannen zijn die het daar voor het zeggen hebben, maar in feite wordt alles in achterkamertjes bepaald door ambtenaren die daar al eeuwen alles bepalen.

Dát denk ik dus ook. Een hoop gekonkel aan dat hof plus een monarch en kroonprins die (hoog) bejaard zijn. Het zou me verbazen als ze van alles op de hoogte zijn.
Merys schreef:
06-03-2021 23:21
Dát denk ik dus ook. Een hoop gekonkel aan dat hof plus een monarch en kroonprins die (hoog) bejaard zijn. Het zou me verbazen als ze van alles op de hoogte zijn.
Ik denk dat ze door hun vele verplichtingen weinig tijd hebben om eens grondig te gaan kijken wat zich er allemaal afspeelt.
cuculuscanorus schreef:
Ik vind de toonzetting in Amerikaanse nieuwsmedia echt heel anders dan in Engelse en ik vind het interessant waarom dat zo zou kunnen zijn:
Wel, zij is een Amerikaanse en er wordt veelal gedacht dat 1 van de redenen dat er problemen zijn ontstaan haar Amerikaansheid was.
Veel Amerikaanse dingen zijn toch anders dan in de Engelse cultuur, zowel in werkhouding, familiariteit, maar ook het idee dat een klassenmaatschappij belachelijk is (American Dream zou theoretisch voor iedereen mogelijk moeten zijn).
Stel dat een Nederlandse met een prins was getrouwd en zij zonder echt nare dingen te doen, steeds negatief in het Engelse nieuws gekomen zijn, dan zouden Nederlanders denk ik ook zo iets hebben van: "Wat denkt dat snobbistische zooitje wel niet? Run Maartje, Run!"
Team H&M!
mick87 schreef:
06-03-2021 22:05
Jessica Mulroney, de Canadese BFF van Meghan heeft vandaag een foto van haar en Meghan gedeeld op Insta als steunbetuiging aan Meghan.

Uiteraard, want dat is met Meghan besproken.
Hamer schreef:
06-03-2021 22:06
Fleur en Samarinde zijn weer opgesloten helaas.

Echt?? Te absurd voor woorden.
Dit gaat echt nergens over als je niet gewoon vrijuit kunt praten.
Lijkt verdomme wel een dictatuur hier.
Ik vraag me ook af wie steeds zit te staffen bij het minste of geringste.
Wat ben je dan een ontzettend sneu geval zeg. Get a life!
Proefpost. Ik ken Meghan en Harry niet en ze komen vervelend op mij over. Mag ik dat zeggen? Ja dat mag ik zeggen vind ik. Het is hier toch Viva en geen Vorsten of Blauw Bloed.

(werkelijke mening: volgens mij is het een prima stel dat nu eenmaal slecht in de koninklijke familie past, maar blijkbaar vindt Viva dat er gecanceld moet worden).
Metallover schreef:
07-03-2021 00:34
Dit, jezus christus te paard.
Piers Morgan zou hier een perma krijgen ;-D
Metallover schreef:
Ik lees het topic al een tijdje mee maar post nauwelijks. Terwijl ik het opzich wel interessant vind. Wat gebeurd er als er binnen een eeuwenoud instituut als de koninklijke familie als er opeens iemand komt vanuit een andere cultuur, met andere ideeën, showbusiness achtergrond, uitgesproken enzovoort. De poppetjes zelf interesseren me dan opzich weer minder, ben niet zo geneigd tot all good all bad tov 1 van de vele partijen. Geloof dat de waarheid altijd nog in het midden ligt.
Maarrrrr... Ik durf dat hier nauwelijks uit te spreken. Geen zin in een ban. En de gestelde regels worden ook niet nageleefd, zelfs (of vooral) niet door de mods. Want volgens mij mag werkelijk iedereen 'gebashed' (lees bekritiseerd) worden hier, behalve Meghan. De posts waarvoor mensen een ban krijgen komen vaak nog niet eens in de buurt van bashen.
Ik snap er ook niks van. Ik heb geen scheldwoorden of wat dan ook gezien. Als dit topic alleen een fanpage mag zijn, laat dan maar. Maar als ik iedere Borsato/Hazes/Sylvana/Baudet/Jackson/Trump bash zou moeten staffen, zou ik lamme vingers krijgen.
Vraag het de mods :idee:
Metallover schreef:
Volgens mij wordt er niet gestaft maar lezen de mods gewoon mee.
Am Yisrael Chai!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven