Entertainment alle pijlers

Harry en Meghan deel 6

02-03-2021 19:36 3108 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het nieuwste deel over Harry en Meghan.

Om dit topic te laten bestaan zijn er een aantal voorwaarden aan verbonden.

1. De koninklijke familie wordt niet gebashed. Daarbij behoren ook Harry, Meghan en Archie.
2. Er worden geen racistische uitlatingen gedaan.
3. Er wordt niet geshamed of geblamed.
4. Er worden geen rare vergelijkingen gemaakt met andere families.

Oftewel houdt het netjes.

Wordt er niet de voorwaarden gehouden dan zullen we het topic wederom sluiten of zelfs verwijderen en voorlopig geen nieuw deel meer toestaan.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.

Hier vind je de voorgaande delen.

Deel 1: Prins Harry en Meghan Markle gaan trouwen:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/396315

Deel 2: Harry en Meghan zijn getrouwd: entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/416653

Deel 3: Prins Harry en Meghan Markle zijn getrouwd:
entertainment/prins-harry-en-meghan-mar ... ges/455646

Deel 4: Harry en Meghan Deel 4
entertainment/harry-en-meghan-deel-4/li ... start=3000

Deel 5: Harry en Meghan deel 5
entertainment/harry-en-meghan-deel-5/li ... 49?style=4

Dit topic gaat over Harry en Meghan en hun families, maar ook hun vrienden of naaste collega's mogen genoemd worden. Gewoon alles over H en M en hun omgeving.

Afbeelding
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen. (Mr. Visser) (Blijfgewoonbianca)

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
07-03-2021 18:13
Wat een terechte afgang. Deze vier “kenners” worden nooit meer serieus genomen, hoop ik.
Notabene Dicky Arbiter, volgens mij de voormalig woordvoerder van de Koningin.
Are you kidding me?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
07-03-2021 19:28
Notabene Dicky Arbiter, volgens mij de voormalig woordvoerder van de Koningin.
Are you kidding me?
En Victoria is zijn dochter, de appel valt niet ver van de boom.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
https://www.thesun.co.uk/news/14256882/ ... tom-bower/

Moet je dit stuk eens lezen, echt, het hele toetsenbord is compleet in gif gedoopt.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
07-03-2021 19:34
En Victoria is zijn dochter, de appel valt niet ver van de boom.
:woa: wist ik niet eens. Nou inderdaad.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
07-03-2021 18:58
Ongelooflijk. Despicable, ik heb er geen ander woord voor. Dat die mensen 's nachts kunnen slapen.
Dit soort mensen slapen s'nachts prinsheerlijk. Totaal geen empathisch vermogen in hun lijf.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
07-03-2021 19:41
https://www.thesun.co.uk/news/14256882/ ... tom-bower/

Moet je dit stuk eens lezen, echt, het hele toetsenbord is compleet in gif gedoopt.
Staat ook nog eens vol leugens, zoals dat ze uit Suits geschreven zou zijn en toen een man ging zoeken. In werkelijkheid heeft ze zich uit de serie laten schrijven omdat ze met Harry een relatie had en dat uiteraard niet samen ging.

Of dit dan: MARCH 5: A final Oprah clip reveals Meghan has been plotting the interview for three years.
fashionvictim wijzigde dit bericht op 07-03-2021 20:00
10.14% gewijzigd
Am Yisrael Chai!
koreana schreef:
07-03-2021 19:41
https://www.thesun.co.uk/news/14256882/ ... tom-bower/

Moet je dit stuk eens lezen, echt, het hele toetsenbord is compleet in gif gedoopt.
Liever niet, ik word echt heel verdrietig van alles wat ik hier lees en hoor. Of we 100 jaar teruggaan in de tijd. :'(
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
07-03-2021 19:57
Staat ook nog eens vol leugens, zoals dat ze uit Suits geschreven zou zijn en toen een man ging zoeken. In werkelijkheid heeft ze zich uit de serie laten schrijven omdat ze met Harry een relatie had en dat uiteraard niet samen ging.
Exact. Ik wilde net hetzelfde schrijven. En ik volgde dat hele nieuws én die serie niet en zelfs mij valt het op.

Wel goed artikel om hyperbolen en andere stijlfiguren om de lezers te manipuleren te spotten. Hoe vet kan je het maken zeg. Maar goed, ik lees dat soort artikelen nooit, wellicht is elk zo’n artikel goed materiaal.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
07-03-2021 19:41
https://www.thesun.co.uk/news/14256882/ ... tom-bower/

Moet je dit stuk eens lezen, echt, het hele toetsenbord is compleet in gif gedoopt.
Misselijk geschreven stuk zeg!
Alle reacties Link kopieren
Tiana_76 schreef:
07-03-2021 19:58
Liever niet, ik word echt heel verdrietig van alles wat ik hier lees en hoor. Of we 100 jaar teruggaan in de tijd. :'(

Ik wil het ook niet lezen :|
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Moet je voor de gein alleen eens naar dit overzicht kijken. Dat is alleen van vandaag.

https://www.thesun.co.uk/who/meghan-markle/
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
In tegenstelling tot wat de Britse kranten verwachten, berichten Amerikaanse media dat Meghan alleen vriendelijke woorden zal spreken over haar schoonzus Kate.

https://www.google.nl/amp/s/pagesix.com ... rview/amp/
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
07-03-2021 20:12
Moet je voor de gein alleen eens naar dit overzicht kijken. Dat is alleen van vandaag.

https://www.thesun.co.uk/who/meghan-markle/
Ik keek gisteren op de website van dailymail en de eerste 7 artikelen onder het kopje nieuws gingen alleen over Meghan. En niet in positieve zin.
mdh schreef:
07-03-2021 20:14
In tegenstelling tot wat de Britse kranten verwachten, berichten Amerikaanse media dat Meghan alleen vriendelijke woorden zal spreken over haar schoonzus Kate.

https://www.google.nl/amp/s/pagesix.com ... rview/amp/

Dat lijkt mij ook, wat heeft ze te winnen met Kate onder de bus gooien? Ze komt/zij komen daarmee alleen maar onsympathiek over.
Ik vermoed dat het bij vaagheden en insinuaties blijft en dan vooral door Oprah gevoerd.

Ik lees morgen de 'highlights' wel.
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
07-03-2021 20:26
Dat lijkt mij ook, wat heeft ze te winnen met Kate onder de bus gooien? Ze komt/zij komen daarmee alleen maar onsympathiek over.
Ik vermoed dat het bij vaagheden en insinuaties blijft en dan vooral door Oprah gevoerd.

Ik lees morgen de 'highlights' wel.
Oprah doet dat ook alleen maar op een nette manier zodat zij er netjes mee om kunnen gaan.

Ik verwacht totaal geen dirt.
Het is te hopen dat Harry en William over een poosje eens goed met elkaar kunnen bespreken wat er mis is gegaan en waar ze elkaar weer kunnen vinden. Die twee hebben het nodige samen meegemaakt.
Van wat Harry zelf in het verleden heeft gezegd blijkt dat zijn broer hem altijd zeer heeft gesteund.

(ik ga er dan even vanuit dat het klopt dat die relatie inmiddels ernstig bekoeld is)
Alle reacties Link kopieren
Hetvrijewoord schreef:
07-03-2021 20:26
Dat lijkt mij ook, wat heeft ze te winnen met Kate onder de bus gooien? Ze komt/zij komen daarmee alleen maar onsympathiek over.
Ik vermoed dat het bij vaagheden en insinuaties blijft en dan vooral door Oprah gevoerd.

Ik lees morgen de 'highlights' wel.
Dat denk ik dus ook.
Ik denk dat ze redelijk liefdevol spreken over het koninklijk huis, maar negatief/ver over de Britse pers.

En met de opmerking dat de RF de leugens in stand houdt: ik denk dat ze vooral bedoelen dat de RF hier een rol in hadden kunnen spelen, namelijk leugens van de pers, maar vooral zwegen. Dat ze dat enorm betreuren.
Feitelijk gebeurde dat ook na het overlijden van Diana. De hele wereld huilde, was in rep en roer, en vanuit de RF kwam er NUL REACTIE. Pas toen kennelijk iemand de RF informeerde dat dat niet echt positief overkwam, deed de Queen van zich horen.
Dagen later.
En dan denk ik: er zitten zulke knappe koppen in dat gezelschap: allemaal universitair geschoold, experts in communicatie en niemand die zegt van: The Queen of Hearts, The Peoples' Princess is overleden, de moeder van twee jonge knulletjes en toekomstige Koning, hallo: zullen we reageren?

Toen die aanslag in Amersfoort kwam tijdens Koninginnedag: je kan kletsen van Beatrix wat je wilt, maar die kwam amper een uur later met een zeer bewogen, emotioneel bericht over wat er gebeurd was.

Ik weet nog dat een schip van Exxon Valdez een enorme milieuramp teweeg bracht toen het leegliep. Volgens mij wordt in communicatie en PR dit incident gebruikt om te laten zien dat als zich rond een organisatie een enorme ramp voltrekt, je binnen 24 uur moet reageren. Vooral met empathie en begrip en zorg willen verlenen, en dat de organisatie het gaat uitzoeken. Maar vooral: erkennen, sympathie tonen en dat binnen 24 uur.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Mevrouw75 schreef:
07-03-2021 20:28
Oprah doet dat ook alleen maar op een nette manier zodat zij er netjes mee om kunnen gaan.

Ik verwacht totaal geen dirt.
Oprah doet ook nooit smerige interviews, dus ik snap niet zo goed waar dat idee vandaan komt bij andere posters hier. Oprah is juist altijd heel invoelend (al zal dat wellicht niet altijd oprecht zijn), beleefd en geen pittbull ofzo. Je gaat naar Oprah omdat je dan zeker weet dat je veel publiciteit krijgt en omdat ze jou de ruimte geeft je verhaal vrijwel geheel zo te brengen als jij dat wilt.
Alle reacties Link kopieren
cuculuscanorus schreef:
07-03-2021 20:43
Oprah doet ook nooit smerige interviews, dus ik snap niet zo goed waar dat idee vandaan komt bij andere posters hier. Oprah is juist altijd heel invoelend (al zal dat wellicht niet altijd oprecht zijn), beleefd en geen pittbull ofzo. Je gaat naar Oprah omdat je dan zeker weet dat je veel publiciteit krijgt en omdat ze jou de ruimte geeft je verhaal vrijwel geheel zo te brengen als jij dat wilt.

https://www.ad.nl/show/waarom-sterren-g ... ~a73d78ed/

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 08-03-2021 20:33
Reden: Copyright
89.57% gewijzigd
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Ik heb niet het volledige stuk gelezen maar een bepaalde groep Amerikanen is gek op de sterren die komen vertellen dat ze ook maar gewoon mens zijn en zich weer herpakt hebben na verslavingen, eetstoornissen, losse handjes of wat al niet meer zij.

Eigenlijk worden die sterren meer bewonderd dan degen die gewoon altijd lekker degelijk en uit de problemen zijn gebleven. :mrgreen:
Er is niet veel veranderd sinds de oude Grieken. Mensen willen een tragedie en catharsis
Alle reacties Link kopieren
De reden waarom Anne een betere troonopvolger zou zijn dan Charles.


https://www.youtube.com/watch?v=Quhl3QhU7o0
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
mdh schreef:
07-03-2021 18:13
Wat een terechte afgang. Deze vier “kenners” worden nooit meer serieus genomen, hoop ik.
En sommige mensen hebben dus dit soort types geloofd en zijn helemaal meegegaan met de bash Meghan kudde.
Alle reacties Link kopieren
Heb nog niks van het interview gezien maar net even wat stukjes aan het lezen.

Dit vind ik zo verdomd leuk:
https://www.cosmopolitan.com/entertainm ... ing-oprah/
Alle reacties Link kopieren
Als je nog niks over het interview wil lezen, scrol dan even langs mijn link;

https://www.reddit.com/r/PublicFreakout ... her_child/

wat afschuwelijk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven