Entertainment alle pijlers

Heel Holland Bakt - wintereditie

28-11-2018 09:53 3005 berichten
Alle reacties Link kopieren
Joehoeee, vanaf 9 december begint HHB weer, de wintereditie deze keer. Om 20.20 uur op NPO 1.

Dit zijn de kandidaten: https://heelhollandbakt.omroepmax.nl/ka ... zoen-2018/

Veel kijk- en bakplezier! :cheer:
Alle reacties Link kopieren
Stromboli schreef:
01-02-2021 12:30
Vond ik ook. Ik vind haar ook helemaal niet zo vervelend moet ik zeggen.
Ik vind haar ook niet vervelend, Ellen ook niet trouwens.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Ik vind het vooral vrij saaie baksels, er zit geen enkele hoogvlieger tussen.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
01-02-2021 12:34
Ik vind haar ook niet vervelend, Ellen ook niet trouwens.

Ik vind Ellen voornamelijk wat klunzig, die zie ik nog wel een keer struikelen met haar taart in haar handen over een onzichtbaar pluisje :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Flashy schreef:
01-02-2021 12:31
Ik ben benieuwd of Eric volgende week dan de "vijfde" is.
Vanzelfsprekend
mevrouwiglesias schreef:
31-01-2021 22:33
Ja vind ik ook, maar op de een of andere manier heb ik het idee dat Robèrt altijd wel wat vindt om over te zeuren bij haar.
Ik kreeg het idee dat zowel Robèrt als Janny haar niet zo heel graag mogen.

Vond haar delfts blauwe taart erg mooi eruit zien, de beste qua looks van allemaal - maar ja, je kunt niet proeven, dus misschien was de smaak wel matig.
redbulletje schreef:
01-02-2021 12:41
Ik vind het vooral vrij saaie baksels, er zit geen enkele hoogvlieger tussen.
Dit dus, ik heb vorige week de serie bekeken met hoogtepunten uit vorige seizoen, en dan zie je echt mooie taarten voorbij komen, veel betere kwaliteit.

Dit is een seizoen met weinig echt fraais, en ook de bakkers vind ik mwoah.

Ellen niet zo sympathiek, Thijs vind ik een vervelende kwast, net een nat, slap washandje. Sabine truttig.

Alleen Elizabeth en Eric zijn leuk. Maar krijg de indruk dat Elizabeth steeds onzekerder wordt / niet echt lekker meedraait.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
01-02-2021 12:56
Ik vind Ellen voornamelijk wat klunzig, die zie ik nog wel een keer struikelen met haar taart in haar handen over een onzichtbaar pluisje :P
Dat maakt dan wel weer leuke TV.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren
Wat ik vooral jammer vind is dat er eigenlijk niets tudden zit waarvan ik denk 'ja dat ga ik thuis proberen' en dat had ik afgelopen jaren wel.

Alleen t gevulde brood lijkt me wel leuk om te doen.
Been there, done that, got the T-shirt.
rozemarijn123 schreef:
01-02-2021 12:58
Ik kreeg het idee dat zowel Robèrt als Janny haar niet zo heel graag mogen.

Vond haar delfts blauwe taart erg mooi eruit zien, de beste qua looks van allemaal - maar ja, je kunt niet proeven, dus misschien was de smaak wel matig.
Ik vond het net rollen wc-papier eerlijk gezegd, óók toepasselijk in coronatijd natuurlijk ;-D

De blauwe stempeltjes van Ellen vond ik 'n stuk echter overkomen (al was die taart dan weer scheefgezakt)
Apatura schreef:
01-02-2021 13:14
Wat ik vooral jammer vind is dat er eigenlijk niets tudden zit waarvan ik denk 'ja dat ga ik thuis proberen' en dat had ik afgelopen jaren wel.

Alleen t gevulde brood lijkt me wel leuk om te doen.
Ik maak zelf af en toe gevuld brood met kaas, pecan noten, tijm en rozemarijn. Heerlijk!
redbulletje schreef:
01-02-2021 13:17
Ik vond het net rollen wc-papier eerlijk gezegd, óók toepasselijk in coronatijd natuurlijk ;-D

De blauwe stempeltjes van Ellen vond ik 'n stuk echter overkomen (al was die taart dan weer scheefgezakt)
:-D

Ze hadden ook hamsteren als thema kunnen nemen :devil:

maar dat is alweer te gedateerd, denk ik, en te beladen voor zo'n feel good programma.

ik hoop wel echt dat andre nog een lang en gezond leven is beschoren, geniet het meest van hem en janny en robèrt.
Alle reacties Link kopieren
Zo'n fijne man Andre. Je zag gisteren goed dat hij toentertijd echt wel wat onder de leden had.

Ik vond het schilderwerk op de Delfts Blauwe taart van Elizabeth helemaal niet mooi of goed gelukt. Ik heb nog nooit 3D Delfts Blauwe versiering gezien. Die van Sabine was het beste gelukt.

Wel heb ik de indruk dat Janny en Robert het meest kritisch op Elizabeth zijn ondanks dat ze ook complimenten krijgt over gebruikte technieken etc.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Iedereen krijgt (terecht!) kritiek, ik zie dat niet zo bij Elisabeth hoor.

Ja, arme André, hopelijk knapt ie weer helemaal op en mogen we nog jaren van hem genieten. Hij is toch een icoon op de Nederlandse tv. De enige BN-er om wie ik een traantje zal laten als wegvalt.
Alle reacties Link kopieren
rozemarijn123 schreef:
01-02-2021 13:03
Thijs vind ik een vervelende kwast, net een nat, slap washandje.


Hahaha!
You don't have to fit into the format
Alle reacties Link kopieren
Toen André er de eerste twee opdrachten niet bij was, realiseerde ik me weer eens extra dat ik vooral voor hem kijk :heart:
You don't have to fit into the format
Zonder Andre is het programma lang niet zo leuk. Andre is de kers op de taart :flirting:
Alle reacties Link kopieren
Ja, André is geweldig. Vroeger vond ik hem niks, maar toen zag ik alleen maar de 'oppervlakkige' kant van hem.
Alle reacties Link kopieren
ik vond de knipoog naar Animal Crackers geinig.
Als kind vond ik dat hilarisch mar Jaap Aap op t einde dacht ik.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
:hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Daar is Andre weer :heart: :love:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
:hello:
ah 2 bakkers eruit vandaag
Alle reacties Link kopieren
Oh dat is lekker! Hopen dat ze mooi glimmend worden.
"I love not Man the less, but Nature more..."
friezinnetje2014 schreef:
07-02-2021 20:32
ah 2 bakkers eruit vandaag
Ja was te verwachten hoop Ellen en Sabine
Had Elisabeth nou al iets voorbereid van te voren, of hebben we dat niet gezien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven