Entertainment alle pijlers

Helemaal het einde (deel 2)

11-08-2017 11:35 2775 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier kletsen we verder over de families Pos, van Wichen & van Kooij!
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
11-08-2017 16:07
Familie Pos was helemaal geen traditioneel gezin. Ze werkten allebei. Ilona ging na haar werk altijd naar de traiteur.

Zei ik dat dan?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Chico was bij de kapper geweest :heart:
Leuker dan dat stel die de dieren in een storm zonder eten en drinken achterlaten. Kun je nog zo lekker zen lullen, voor mij ben je dan gewoon een aso.
LunchLover schreef:
11-08-2017 16:08
Zei ik dat dan?
Nee, sorry ik las het verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
south schreef:
11-08-2017 16:08
Ik heb ook maar 1 fles besteld hoor. Ik drink zo ongeveer nooit, tenzij de drank echt lekker is. Ik laat het je weten!

Ik ook alleen met oud en nieuw :proud:
Wanneer zou het binnen komen?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
sakamanga schreef:
11-08-2017 16:08
Chico was bij de kapper geweest :heart:
Leuker dan dat stel die de dieren in een storm zonder eten en drinken achterlaten. Kun je nog zo lekker zen lullen, voor mij ben je dan gewoon een aso.
Daar stoorde ik me ook zo aan.
Zijn die bubbels te bestellen via internet? Ik drink graag Champagne maar wel Brut.
Alle reacties Link kopieren
sakamanga schreef:
11-08-2017 16:08
Chico was bij de kapper geweest :heart:
Leuker dan dat stel die de dieren in een storm zonder eten en drinken achterlaten. Kun je nog zo lekker zen lullen, voor mij ben je dan gewoon een aso.
Daar heb ik mij ook aan gestoord, maar goed, ik ben geen fan van een te nette familie met een vader die vrouw onvriendelijke opmerkingen maakt die altijd even moet sneren over andere gezinnen. Mijn mening hé..
Ik vind vader Pos wel humor hebben.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
11-08-2017 16:15
Ik vind vader Pos wel humor hebben.
Hij is gewoon een flapdrol.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij zijn Jeroen en co. niks meer of minder dan parasieten. Onder het mom van vriendschap en kadootjes op je pad, gebruiken ze mensen om er zelf beter van te worden.
7102 schreef:
11-08-2017 16:16
Hij is gewoon een flapdrol.
Nee, ik vind hem leuk, ook om te zien vind ik hem een lekker ding. Snap niet dat hij zo'n vrouw als Ilona heeft zo'n truttig ding.
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
11-08-2017 16:13
Zijn die bubbels te bestellen via internet? Ik drink graag Champagne maar wel Brut.

Ja alleen online te krijgen bij wijnvoordeel.nl geloof ik.
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
LunchLover schreef:
11-08-2017 16:19
Ja alleen online te krijgen bij wijnvoordeel.nl geloof ik.
Oke dank je wel.
Alle reacties Link kopieren
Wat leuk dat hier een topic over is!

Ik vond de familie pos in het begin zo verchrikkelijk, nu lijken zij de enige die het gaan redden daar.

De yoga familie vind ik vooral profiteren van de goedheid van anderen, zonder de anderen hadden ze nergens gekomen.

De andere familie vond ik in het begin het leukst, valt mij zo tegen dat ze 100 ideeen hebben en nog geen enkel idee hebben uitgevoerd.
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Een kat kan zich gelukkig redelijk redden in de bush bush. Dat scheelt. Het was wel sneu, maar kan dan wel begrijpen waarom ze die keuze maken omdat het beest in het dorp ws meer risico loopt.
Heb net gekeken. Helemaal niet duur! 7,99 euro per fles bij afname van 6 flessen.
Alle reacties Link kopieren
En dat yoga-boek van Jeroen :facepalm:

Nee, de uitgever was reuze enthousiast! Het moet alleen helemaal herschreven worden met persoonlijke details.

Op die manier kan de uitgever gebruik maken van hetzelfde merchandising concept als de Pos wijn.
en me vriend die wilt ook nog wat zegge
Snap die kritiek op niet werkende Posman ook totaal niet. Net of Astrid en die vrouw van malle yogi zoveel uitvoeren. Astrid knikt voornamelijk en hoe heet ze doet het schrijfwerk maar geeft met alle liefde de eer aan Big Ego Yogi. Wat ongeëmancipeerd van sommige Viva vrouwen om kritiek te hebben op een vrouw als kostwinner :-o .
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat Pa Pos ook wel degelijk zijn aandeel qua werk heeft. Maar een trip van Ilona naar een of ander kantoor ziet er leuker uit op tv dan Stephan schrijvend aan zijn buro.
Alle reacties Link kopieren
Fijn, een nieuw topic! Volgens mij krijgen we nog een "vierde familie" te zien binnenkort.....de mensen die in het huis van de familie Pos op la Sirena gaan wonen!
Alle reacties Link kopieren
Blondie456 schreef:
11-08-2017 16:33
Heb net gekeken. Helemaal niet duur! 7,99 euro per fles bij afname van 6 flessen.
Ik vraag mij dan echt weer af wat ze daar zelf dan aan verdienen
If you can dream it, you can do it.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook heel erg benieuwd naar de mensen die in het huis van de familie Pos gaan wonen! Ze zullen daar toch niet full-time gaan wonen? Zelfs de Van Kooitjes die er zo lyrisch over waren, lukt dat niet.
:daisy:
Alle reacties Link kopieren
Wie oh wie, zou daar willen verblijven? Ik ben nieuwsgierig!

Ik zelf zal er best een paar dagen willen zitten. Lijkt me heerlijk in zo'n omgeving, echt helemaal weg. Maar dan ook hoogstens een paar dagen, ik denk als je daar vier dagen zit, dat je het dan wel hebt gehad en de winkels etc. mist.
mel.nl schreef:
11-08-2017 19:46
Ik vraag mij dan echt weer af wat ze daar zelf dan aan verdienen
Ik denk een euro er fles. Dus reken maar uit 2 containers vol. Is een leuk bedrag hoor, doen de meeste 2 jaar over omdat te verdienen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven