Entertainment alle pijlers

Het geheime dagboek van Hendrik Groen (incl. spoilers)

06-11-2019 04:00 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
[...]

Wie praat mee over de m.i. beste Nederlandse serie in jaren, met prachtige rollen van Hendrik (Kees Hulst), Andre van Duin, Carry Tefsen e.v.a.

Love omanido en de generatie die NL weer opbouwde.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 06-11-2019 09:53
26.36% gewijzigd
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
the_Wicked_Witch schreef:
06-11-2019 08:04
Ik kan er eerlijk gezegd niet zo mee zitten wat jij vindt. Ik had het nog niet gezien (want gisteravond pas uitgezonden).
Huh, die aflevering is toch maandagavond al geweest. Dat is dus eergisteren en daarmee spoiler je toch niet?
lurkert schreef:
06-11-2019 10:04
Huh, die aflevering is toch maandagavond al geweest. Dat is dus eergisteren en daarmee spoiler je toch niet?

Dat lijkt mij ook dus.
Oh, sorry, dat is mijn fout. Ik was in de veronderstelling dat het gisteravond was.
the_Wicked_Witch schreef:
06-11-2019 10:39
Oh, sorry, dat is mijn fout. Ik was in de veronderstelling dat het gisteravond was.

Maar je hebt wel gestaft dus? Tjongejonge...
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit een van de mooiste series van de afgelopen tijd. Vorig seizoen met veel plezier gevolgd. Wel confronterend, maar zo mooi en grappig ook wel.

De rollen worden ook prachtig vertolkt.
the_Wicked_Witch schreef:
06-11-2019 10:39
Oh, sorry, dat is mijn fout. Ik was in de veronderstelling dat het gisteravond was.
Jammer dat je dan een stafje hebt uitgedeeld.
Alle reacties Link kopieren
the_Wicked_Witch schreef:
06-11-2019 10:39
Oh, sorry, dat is mijn fout. Ik was in de veronderstelling dat het gisteravond was.
Dan is het toch als nog geen spoiler?
Het is toch al uitgezonden op tv?

On topic, ik vind het ook een mooie serie.
Ik dacht dat Andre van Duin niet meer mee wilde doen na het eerste seizoen.
Maar blijkbaar toch wel. Gelukkig.
Ik vind dat iedereen inderdaad prachtige rollen speelt, o.a Greetje en Mevr Stelwagen echt heel goed, mooie serie.
lurkert schreef:
06-11-2019 11:05
Jammer dat je dan een stafje hebt uitgedeeld.

Een stafje is niet een aanvraag voor een ban hè? Het wordt ook gebruikt om de mods makkelijker iets terug te laten vinden.
the_Wicked_Witch schreef:
06-11-2019 11:57
Een stafje is niet een aanvraag voor een ban hè? Het wordt ook gebruikt om de mods makkelijker iets terug te laten vinden.
Nee, dat weet ik, maar vond het stafje wat vroegtijdig zeg maar. Ik begrijp dat er blijkbaar afspraken zijn over spoileren en ik was in de veronderstelling dat het mocht als het al was uitgezonden maar dat blijkt niet zo te zijn. iets om rekening mee te houden dus.
verkeerde topic
Mag je ook niet "napraten" over een programma dat bijvoorbeeld 2 weken geleden op een zaterdagavond is uitgezonden? Hoe kan dat nou spoileren zijn? Lijkt me dat dit zo een zinloos topic gaat worden dan!
Lacuba schreef:
06-11-2019 13:13
Mag je ook niet "napraten" over een programma dat bijvoorbeeld 2 weken geleden op een zaterdagavond is uitgezonden? Hoe kan dat nou spoileren zijn? Lijkt me dat dit zo een zinloos topic gaat worden dan!

Tuurlijk wel. Dan zet je in de titel, mét spoilers, simpel.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je nu over een programma praten wat al uitgezonden is, zonder spoilers?

De programma's van de "gewone" omroepen kun je toch niet van te voren bekijken zoals programma's van de commerciële zenders?

Als een programma op tv is geweest, dan kun je er 5 minuten later toch over praten?

Expeditie Robinson wordt ook besproken, daar staat echt niet in de titel "spoiler".
Ik kijk dat altijd later, dus ik kijk niet in het topic voor ik het gezien heb.

Wat verwacht jij waar dit topic over gaat als er niet over de laatste aflevering gepraat mag worden?
Je kunt hier toch niet algemeen over praten?
bartjes schreef:
06-11-2019 13:32
Hoe kun je nu over een programma praten wat al uitgezonden is, zonder spoilers?

De programma's van de "gewone" omroepen kun je toch niet van te voren bekijken zoals programma's van de commerciële zenders?

Als een programma op tv is geweest, dan kun je er 5 minuten later toch over praten?

Expeditie Robinson wordt ook besproken, daar staat echt niet in de titel "spoiler".
Ik kijk dat altijd later, dus ik kijk niet in het topic voor ik het gezien heb.

Wat verwacht jij waar dit topic over gaat als er niet over de laatste aflevering gepraat mag worden?
Je kunt hier toch niet algemeen over praten?
Tuurlijk kan dat wel, dan zet je in de titel dat er spoilers in staan. Zo moeilijk is dat toch niet?
Volgens de huisregels zou dat ook in ER topic moeten staan.
the_Wicked_Witch schreef:
06-11-2019 13:19
Tuurlijk wel. Dan zet je in de titel, mét spoilers, simpel.
Welnee, dat zijn geen spoilers.
Lacuba schreef:
06-11-2019 13:53
Welnee, dat zijn geen spoilers.

Kunnen we nog uren over doorgaan, volgens de huisregels zijn het wél spoilers. En nu?
Alle reacties Link kopieren
Maar weer even ot dan? Wij kijken ook en worden er ook altijd vrij droevig van. Het is soms hilarisch maar ondertussen... En dan te bedenken dat er mensen meespelen van 'onze' leeftijd...
Er is gewoon iets heel erg mis gegaan op het gebied van ouderenzorg, de laatste 10-20 jaar.
Deze serie brengt dat helder aan het licht. Gelukkig wél met uitstekend acteerwerk, goede dialogen en met respect voor de oudere mens.
Oke Wicked je blijkt gelijk te hebben, maar geef toe: je twijfelde zelf ook blijkens je post eerder over gisteravond/eergisteravond.
Ik kijk ook, maar vind het steeds deprimerender worden.
redbulletje schreef:
06-11-2019 13:59
Ik kijk ook, maar vind het steeds deprimerender worden.

Ja dat vind ik ook wel jammer. Helaas is dat wel de praktijk op die leeftijd..
herfstappeltaart schreef:
06-11-2019 13:59
Oke Wicked je blijkt gelijk te hebben, maar geef toe: je twijfelde zelf ook blijkens je post eerder over gisteravond/eergisteravond.

Nee, ik dacht alleen dat het gisteren uitgezonden was, in mijn hoofd was het dinsdag vandaag.
the_Wicked_Witch schreef:
06-11-2019 13:56
Kunnen we nog uren over doorgaan, volgens de huisregels zijn het wél spoilers. En nu?
Ik vind dat "en nu" zo mogelijk nog dommer dan praten over een uitzending die allang geweest is spoileren noemen.
Lacuba schreef:
06-11-2019 14:01
Ik vind dat "en nu" zo mogelijk nog dommer dan praten over een uitzending die allang geweest is spoileren noemen.

Ik ben het met je eens maar de huisregels blijkbaar niet dus ik schik me braaf.
herfstappeltaart schreef:
06-11-2019 14:03
Ik ben het met je eens maar de huisregels blijkbaar niet dus ik schik me braaf.
Daar staat alleen dat spoileren niet is toegestaan. Dat is dit natuurlijk niet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven