Entertainment alle pijlers

Het gezellige Britse royalty foto- en kletstopic

15-07-2018 19:10 3005 berichten
Y'all know why :proud:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 09:56
27.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Rouge__ schreef:
17-07-2018 17:12
Afbeelding
:rofl:
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
17-07-2018 16:36
Charlotte lijkt op haar oma vind ik


Ik weet dat iedereen vindt dat ze op de Queen lijkt (hieronder), maar ik zie meer gelijkenis met Diana.

Bij deze foto's vind ik dat jij gelijk hebt. En ik las net ook al dat William op Diana lijkt, en ik vind Charlotte ook heel erg op haar vader lijken dus dat klopt dan wel.

Zowel bij William als Charlotte zie ik afhankelijk van de foto gelijkenissen met beide kanten van de familie. Maar op deze foto's ben ik absoluut met je eens dat Charlotte the spitting image van haar oma is.
Am Yisrael Chai!
mick87 schreef:
17-07-2018 15:17
Vorig jaar verrasten William en Kate een radio dj van BBC 1 live in de uitzending. De dj Adele Roberts zou de marathon van Londen gaan rennen en geld ophalen en aandacht vragen voor: mental health. Een topic waar ook William, Kate en Harry zich voor inzetten. Onverwachts komen William en Kate de studio in en schuiven ze aan in de ochtendshow.

Hiervan de beelden:
https://youtu.be/nDKGAPppxwU

Ik vind dit echt heel leuk om te zien. Er wordt informeel gepraat met de royals en grappen over en weer gemaakt. Je ziet een kant van William en Kate die je zelden ziet. Ook presenteren ze een deel van de britse hitparade.
William komt over als een joviale man met typische Britse humor. Kate is wat rustiger en meer behouder.

Aanrader om te kijken dit. Het duurt wel 15 minuten of zo. Dus je moet er even voor gaan zitten. Maar als royal fan is dit echt heel leuk om te zien.
Leuk
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
17-07-2018 14:35
Ik vind William, in tegenstelling tot velen, overigens echt op zijn moeder lijken. En dan met name de ogen.
Toen hij nog een bos haar had, vond ik dat ook heel duidelijk. Nu zie je het wat minder goed.
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
Alle reacties Link kopieren
Misschien niet supergezellig, maar wel heel erg grappig, The Queen die haar mening over Trump kenbaar maakt door middel van broches:

http://www.guacamoley.com/the-scoop/201 ... olls-trump
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
DG2015 schreef:
17-07-2018 19:33
Toen hij nog een bos haar had, vond ik dat ook heel duidelijk. Nu zie je het wat minder goed.
Als tiener leek hij echt super veel op Diana ja. Zelfde bos haar ook.
Prince George is vijf geworden vandaag.

Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Aaaah wat een mannetje :-D
Star² schreef:
22-07-2018 08:25
Prince George is vijf geworden vandaag.

Afbeelding
:flirting:
Alle reacties Link kopieren
Een geinig stuk hoe the Queen heeft laten weten wat ze van Trump vindt, via haar broches. (oke, oke, het is speculatie, maar dat koningshuis zit zo goed in elkaar en er kijken zoveel mensen mee qua kleedsters etc, dat ik me niet kan voorstellen dat dit een "oops, sorry" is)


https://www.boredpanda.com/england-quee ... ald-trump/
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
22-07-2018 08:26
Afbeelding
Echt precies zijn vader als kind.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Kwam deze leuke uit de oude doos tegen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
tvp; leuk topic!
Everything you see I owe to spaghetti!
fashionvictim schreef:
23-07-2018 11:06
Afbeelding

Kwam deze leuke uit de oude doos tegen.

Wie is de dame naast Charles, in de blauwe jurk op de gouden stoel.
Alle reacties Link kopieren
Is dat misschien de moeder of stiefmoeder van Diana?
Alle reacties Link kopieren
:heart:

Tvp

:love:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Opgetut en wel:

Afbeelding

Prince Philip is naar Balmoral afgereisd.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
20-08-2018 15:13
Opgetut en wel:

Afbeelding

Prince Philip is naar Balmoral afgereisd.
Waar gaan ze naartoe?
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Naar de kerk.
Such fun!1
DG2015 schreef:
15-07-2018 20:52
Zullen we die lekker in het andere topic houden?

Kate weer op Wimbledon

Afbeelding

Druk in The Royal Box: https://www.thesun.co.uk/tvandshowbiz/6 ... -anderson/

Mooie jurk. Die kleur staat haar goed.
oorbel schreef:
18-08-2018 17:38
Is dat misschien de moeder of stiefmoeder van Diana?

Nee dat denk ik niet, deze dame zit ook op de derde foto in de OP. Rechts achter koningin Elizabeth. In de donkere mantel. Jammer dat die foto er niet helemaal op staat.
Zit de moeder van Diana niet helemaal links op de gouden stoel?
Alle reacties Link kopieren
Ik kan dit terugvinden over de gasten (maar ben te lui om nu helemaal uit te pluizen wie wie is): Members of the Royal Family and the Spencer Family attend Prince Harry’s Christening at St George’s Chapel and subsequent reception at Windsor Castle on this day in 1984. Among those in attendance included the Queen (wearing Maria Frederovna’s Sapphire Brooch) and Duke of Edinburgh, the Prince and Princess of Wales (in her Spencer Choker and Collingwood Pearl Earrings), Earl Spencer and Mrs Shand Kydd (in her Diamond Earrings), the Queen Mother, Ruth, Baroness Fermoy, Peter and Zara Phillips, and Prince Harry’s godparents: Prince Andrew, Lady Sarah Chatto, Carolyn Bartholomew, Bryan Organ, Gerald Ward, and Celia, Lady Vestey.

Van:
https://royalwatcherblog.com/2017/12/21 ... ning-1984/
"I'm gonna see if you know the words to this song. If you don't you better ask somebody!"
DG2015 schreef:
20-08-2018 18:34
Ik kan dit terugvinden over de gasten (maar ben te lui om nu helemaal uit te pluizen wie wie is): Members of the Royal Family and the Spencer Family attend Prince Harry’s Christening at St George’s Chapel and subsequent reception at Windsor Castle on this day in 1984. Among those in attendance included the Queen (wearing Maria Frederovna’s Sapphire Brooch) and Duke of Edinburgh, the Prince and Princess of Wales (in her Spencer Choker and Collingwood Pearl Earrings), Earl Spencer and Mrs Shand Kydd (in her Diamond Earrings), the Queen Mother, Ruth, Baroness Fermoy, Peter and Zara Phillips, and Prince Harry’s godparents: Prince Andrew, Lady Sarah Chatto, Carolyn Bartholomew, Bryan Organ, Gerald Ward, and Celia, Lady Vestey.

Van:
https://royalwatcherblog.com/2017/12/21 ... ning-1984/

Dank je.
Ruth, Baroness Fermoy en Mrs Frances Shand Kydd (de moeder van Diana) lijken wel zussen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven