Entertainment alle pijlers

Het gezellige Britse royalty foto- en kletstopic

15-07-2018 19:10 3005 berichten
Y'all know why :proud:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_353209 wijzigde dit bericht op 20-05-2019 09:56
27.45% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
22-02-2019 03:29
Je laatste zin komt erg denigrerend over, ik lees tussen de regels door hoe jij denkt over black lives. Maar afijn back to the topic.
Denigrerend is het helemaal niet bedoeld. En het is ook niet hoe ik er over denk. Met of zo bedoelde ik: 'in die trant'.

Ik weet dat Beyoncé zich veel met rassenscheiding, black lives matter etc bezighoudt en daar statements- al dan niet discreet - over maakt. Net zoals in haar video apeshit staat ze voor een foto. Dit keer niet de foto van Mona Lisa maar Meghan.
Het is dus een bewerking op haar eigen video apeshit. En in die video zitten heel veel subtiele boodschappen die met huidskleur te maken hebben. B en J staan voor allerlei bekende schilderijen die indirect iets met huidskleur of slavernij te maken hebben. (aldus kunstkenners) en willen daarmee subtiel een boodschap overbrengen.
Toen ik dus zag dat ze op dezelfde manier voor een schilderij van Meghan staan, die toevallig ook nog van gemengde afkomst is, legde ik gelijk de link met ras. En dat blijkt waar. Beyoncé zegt in een verklaring dat ze voor hun eigen gekleurde Mona Lisa staan. En steken haar een hart onder de riem.

Mooi gedaan!

Ik vind het portret van Meghan trouwenst ook heel mooi.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb veel bewoordingen voor B en J, maar 'discreet' is er daar niet 1 van.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Miskotto schreef:
22-02-2019 03:26
Ik vond het ook een vreemde reactie, en precies dat wat jij benoemd zal het wel zijn, vanwege al dat getreiter.
Ik vind het ook heel sympathiek van B&J.
Haar pa en halfzus treiteren niet vanwege haar kleur. Dat getreiter kan wel een gevolg zijn op de manier hoe Meghan hen negeert.
Star² schreef:
21-02-2019 09:12
Na de babyshower die door o.a. Amal (godsamme wat is die vrouw toch bloedmooi en prachtig enzo) is gegeven:

Afbeelding
Mooie vrouw. Dit is toch dezelfde vrouw van het gele jurkje en hoedje?
Star² schreef:
22-02-2019 11:10
Natuurlijk wel, want het getreiter gaat voornamelijk over haar huidskleur.

'Black lives matter, ofzo'
Kan het nog lomper met die ofzo erachter.
Dat denk ik niet.
Turtlerain schreef:
22-02-2019 11:19
Ik denk vooral dat Beyoncé en Jay maar al te graag vriendjes willen zijn met Meghan en Harry. Schijnt dat meerdere sterren waaronder the kardashians op allerlei manieren proberen om een voet tussen de deur te krijgen.
Het zou mij helemaal niet verbazen.
lilalinda schreef:
22-02-2019 11:43
Wat de discussie mbt de huidskleur van meghan bij mij ook triggert, is dat ik me nooit beseft had, dat ze 'black' zou zijn. Bijzonder, dat zodra je bi-racial bent, je maar meteen 'zwart' bent ook.

Maar goed, dat is oftopic
Dit.
anoniem_6529b5aece2d3 wijzigde dit bericht op 22-02-2019 13:39
Reden: Laatste woorden gewist, het ligt gevoelig als ik vind dat mensen in hokjes worden geplaatst.
19.95% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Alex_8 schreef:
22-02-2019 13:11
Dit.

Van wat ik hier lees krijg ik het gevoel dat het niet fijn is als je niet-black bent. Mensen worden in hokjes geplaatst. Zwart is goed en blank is fout.
en daar distantieer ik me verre van, dat bedoelde ik werkelijk absoluut niet, met mijn opmerking!
Betrek me alsjeblieft niet in je raaskallerij
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-02-2019 11:43
Wat de discussie mbt de huidskleur van meghan bij mij ook triggert, is dat ik me nooit beseft had, dat ze 'black' zou zijn. Bijzonder, dat zodra je bi-racial bent, je maar meteen 'zwart' bent ook.

Maar goed, dat is oftopic
Ik kijk ook niet naar huidskleur. En had er in eerste instantie bij Meghan ook niet eens over nagedacht. Maar toen de verloving bekend werd, was er ineens de nadruk op. Mensen die Meghan het eerste zwarte lid van het koningshuis noemen en zo.
En Beyoncé en Jay-z doen dat nu ook door haar hun zwarte Mona Lisa te noemen. En het feit dat ze dat doen is ter ere van Black history month. Aldus hun verklaring.

Ik hou ook niet van dat in hokjes plaatsen en er steeds de nadruk op leggen. Maar dat gebeurt helaas wel.
Alle reacties Link kopieren
Alex_8 schreef:
22-02-2019 12:57
Mooie vrouw. Dit is toch dezelfde vrouw van het gele jurkje en hoedje?
Niet alleen bloedmooi. Ook nog eens mensenrechtenadvocaat. Beauty and the brains dus.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
22-02-2019 13:44
Niet alleen bloedmooi. Ook nog eens mensenrechtenadvocaat. Beauty and the brains dus.

Mee eens.

Ik heb alleen nooit begrepen waarom ze zijn naam aannam.
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
22-02-2019 11:08
De manier van reageren vond ik ook heel raar. Inderdaad alsof ze Black Lives Matter maar iets onzinnigs vindt.
En natuurlijk speelt het getreiter wel een rol.

Voor velen is dat het ook he.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
DG2015 schreef:
22-02-2019 11:08
De manier van reageren vond ik ook heel raar. Inderdaad alsof ze Black Lives Matter maar iets onzinnigs vindt.
En natuurlijk speelt het getreiter wel een rol.
Uiteraard, alleen weet Beyonce ook wel dat ze dit niet zo kan benoemen, maar hun statement is duidelijk.
Ze zegt op een bepaald moment ook dat love everything is, komt op mij over dat het voor de liefde niet uitmaakt welke kleur je hebt.
Ik moet zeggen dat Meghan met haar moeilijke karakter wel verdacht veel mensen om zich heen heeftdie haar warm hebben onthaald, vreemd!


Het wachten is op Samantha die natuurlijk weer een negatieve reactie moet geven.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
22-02-2019 11:19
Ik denk vooral dat Beyoncé en Jay maar al te graag vriendjes willen zijn met Meghan en Harry. Schijnt dat meerdere sterren waaronder the kardashians op allerlei manieren proberen om een voet tussen de deur te krijgen.
Lees ik het nou goed? Durf jij Beoynce in een adem te noemen met de Kardashians????
Zo jij durft.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
22-02-2019 11:43
Wat de discussie mbt de huidskleur van meghan bij mij ook triggert, is dat ik me nooit beseft had, dat ze 'black' zou zijn. Bijzonder, dat zodra je bi-racial bent, je maar meteen 'zwart' bent ook.

Maar goed, dat is oftopic
Gezien de vele hatelijke berichten aan het adres van Meghan, word ze dus gezien als zwart, waren het niet een stel gekken die Harry hebben bedreigd met de dood omdat hij een verrader is door met een "zwarte" in zee te gaan.
Weet je nog tijdens haar huwelijk toen die zwarte dominee nogal levendig zijn verhaal deed, hoe reageerden de die witte Royals daarop? Juist ja lacherig en ongemakkelijk, puur omdat ze deze zwarte kant van het leven niet kennen.
Dus ja Meghan is bi-racial, maar ik zie haar vooral als een zwarte vrouw.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Alle reacties Link kopieren
Alex_8 schreef:
22-02-2019 12:56
Haar pa en halfzus treiteren niet vanwege haar kleur. Dat getreiter kan wel een gevolg zijn op de manier hoe Meghan hen negeert.

Neen dat is logisch, dat getreiter van vaderen zus is puur uit frustratie en onvrede, zelfs nu ze in Amerika is zoekt zij ze niet op, en dat is maar goed ook, terwijl ik zeker weet dat Doria wel bij de babyshower aanwezig was.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Miskotto schreef:
22-02-2019 14:45
Neen dat is logisch, dat getreiter van vaderen zus is puur uit frustratie en onvrede, zelfs nu ze in Amerika is zoekt zij ze niet op, en dat is maar goed ook, terwijl ik zeker weet dat Doria wel bij de babyshower aanwezig was.

Dat was ze niet.

https://www.dailymail.co.uk/news/articl ... hower.html
Fergie in Madrid

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Miskotto schreef:
22-02-2019 14:35
Lees ik het nou goed? Durf jij Beoynce in een adem te noemen met de Kardashians????
Zo jij durft.
En waarom zou dat niet kunnen?
Alle reacties Link kopieren
Turtlerain schreef:
22-02-2019 14:56
En waarom zou dat niet kunnen?
Het zal niet heel serieus bedoeld zijn die reactie. Maar wat ze probeert te zeggen; Beyoncé is beroemd vanwege haar ongekende talent. En de Kardashians hebben diezelfde beroemdheid vergaard zonder enig talent.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
22-02-2019 15:04
Het zal niet heel serieus bedoeld zijn die reactie. Maar wat ze probeert te zeggen; Beyoncé is beroemd vanwege haar ongekende talent. En de Kardashians hebben diezelfde beroemdheid vergaard zonder enig talent.
Ja dit hoor je wel vaker maar qua bekendheid zitten ze een beetje op hetzelfde niveau en beiden proberen ze kennelijk een wit voetje te halen bij the duchess.
Het is maar de vraag of Meghan er op in zal gaan.
Alle reacties Link kopieren
mick87 schreef:
22-02-2019 15:04
Het zal niet heel serieus bedoeld zijn die reactie. Maar wat ze probeert te zeggen; Beyoncé is beroemd vanwege haar ongekende talent. En de Kardashians hebben diezelfde beroemdheid vergaard zonder enig talent.
Noem dat maar geen talent. Talent om van hun hele leven een business te maken en in de belangstelling te komen en te blijven en daar flink geld mee te verdienen ook nog eens.
Maar goed ik heb een “hekel” aan Beyoncé en vooral aan de adoratie van Beyoncé. Wat ze doet doet ze goed maar ik vind het niet perse vernieuwend. Neem een Tina Turner bijvoorbeeld. Veel van wat Beyoncé doet is een regelrechte kopie.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
22-02-2019 16:02
Noem dat maar geen talent. Talent om van hun hele leven een business te maken en in de belangstelling te komen en te blijven en daar flink geld mee te verdienen ook nog eens.
Maar goed ik heb een “hekel” aan Beyoncé en vooral aan de adoratie van Beyoncé. Wat ze doet doet ze goed maar ik vind het niet perse vernieuwend. Neem een Tina Turner bijvoorbeeld. Veel van wat Beyoncé doet is een regelrechte kopie.
Ik was altijd fan van Beyoncé, maar nu niet meer. Ik vind haar steeds meer over the top worden. In iedere video zit wel weer een statement of boodschap. (vooral met betrekking tot huidskleur) En nu promoot ze ook vegan eten en wil fans die vegan gaan belonen met gratis concertkaartjes. En haar instagrampagina is één en al zelfverheerlijking. Het is allemaal too much. Ik vind haar muziek goed. Maar haar persoon spreekt me steeds minder aan.

Maar goed: offtopic.
dolfje schreef:
22-02-2019 16:02
Noem dat maar geen talent. Talent om van hun hele leven een business te maken en in de belangstelling te komen en te blijven en daar flink geld mee te verdienen ook nog eens.
Maar goed ik heb een “hekel” aan Beyoncé en vooral aan de adoratie van Beyoncé. Wat ze doet doet ze goed maar ik vind het niet perse vernieuwend. Neem een Tina Turner bijvoorbeeld. Veel van wat Beyoncé doet is een regelrechte kopie.

Helemaal mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Star² schreef:
22-02-2019 14:49
Fergie in Madrid

Afbeelding
Toen ik jong was vond ik haar zo leuk, zo niet typisch als iemand van de Royal family.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven