Entertainment alle pijlers

Het Grote Temptation Island Spoiler Topic

31-01-2018 07:19 1148 berichten
Voor de mensen die vooruit kijken, bijvoorbeeld via Videoland of RTL XL.
Ik heb de eerste twee afleveringen gezien.

Mijn verwachting is dat sowieso die Kevin vreemdgaat. Als je zelf al zegt dat de relatie zo slecht is....

Ik vind de jongens wat schijnheilig. De singles amper aankijken maar ze gaan al best ver de eerste afleveringen. Maar goed dat zegt niks want de vorige serie begon nogal tam en dat is uiteindelijk chaos geworden.

Itt anderen in het andere TI-topic vind ik er bij de single dames best knappe bij zitten.. Laetitia bijvoorbeeld <3
Alle reacties Link kopieren
Op videoland staat aflevering 3 al online! O_O
Ja sowieso die Kevin gaat vreemd.. hij is immers al 5 keer eerder vreemdgegaan:O En Mezdi vertrouw ik ook niet echt...Tim vind ik daarin tegen wel oprecht, en hoop dat zij het gaan halen.

Voorgaande seizoenen waren de dames altijd eerst best afstandelijk tegen de vrijgezellen heren. Als je kijkt hoe ze nu al zijn (vooral Danielle en Megan).

Dat beloofd wat :popcorn:

Ik mag alleen van mezelf pas vanavond (na mn tentamen) aflevering 3 kijken :cry: Dus moet nog even wachten.
CDS94 schreef:
01-02-2018 11:10
Ja sowieso die Kevin gaat vreemd.. hij is immers al 5 keer eerder vreemdgegaan:O En Mezdi vertrouw ik ook niet echt...Tim vind ik daarin tegen wel oprecht, en hoop dat zij het gaan halen.

Voorgaande seizoenen waren de dames altijd eerst best afstandelijk tegen de vrijgezellen heren. Als je kijkt hoe ze nu al zijn (vooral Danielle en Megan).

Dat beloofd wat :popcorn:

Ik mag alleen van mezelf pas vanavond (na mn tentamen) aflevering 3 kijken :cry: Dus moet nog even wachten.
Respect voor je zelfdiscipline en succes met je tentamen.

De dames zijn meestal heel afstandelijk inderdaad, enkele uitzonderingen daargelaten. Maar dit seizoen gaat voora Danielle er best hard in.

Mezdi zie ik ook wel de mist in gaan. Bij de kennismaking overdreven wegkijken maar al aan oren likken en weet ik veel.
Tim vind ik dus ook wel oke overkomen al wordt ie overal best wel afgemaakt. Alleen dat "male whore" vond ik wat debiel, ook tegen de jongen die volgens mij van alle vrijgezelle heren het minst glad en playerig is.

Die Italiaan (niet Fabrizio) is lachwekkend.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat kevin mezdi en Daniëlle vreemd gaan .
Ze duiken er idd meteeen vol in .
Tim denk niet alleen hij is wel een beetje een jankerd.
Niet goed nagedacht voor het opgeven denk 😂
Ik heb ook de eerste twee afl. al gezien en jeeeeeeetje ze gaan nu al best ver? HOE DAN? :facepalm:
Maar hey, wel leuk om te zien haha
@Vivautrecht85 Thanks:) Andrea bedoel je trouwens?? Ik vind dat oorbelletje toch wel heel sexy hoor..(kuch)
CDS94 schreef:
01-02-2018 13:07
@Vivautrecht85 Thanks:) Andrea bedoel je trouwens?? Ik vind dat oorbelletje toch wel heel sexy hoor..(kuch)
Ja die ja! Whaha o ja dat kruisje, vreselijk. En dat onzekere gedoe over wat-ie aan moest voor de confrontatie met de vriendjes was echt een beetje sneu en uiteindelijk zag-ie er niet uit.
Alle reacties Link kopieren
vloerkleed schreef:
01-02-2018 11:27
Ik denk dat kevin mezdi en Daniëlle vreemd gaan .
En ik denk dat je daar ook Megan aan toe kunt voegen.
Alle reacties Link kopieren
Mezdi is echt Marvin 2.0 :-D
Alle reacties Link kopieren
chentolove schreef:
01-02-2018 14:42
Mezdi is echt Marvin 2.0 :-D
Eerder de Haroon 2.0 (van datzelfde seizoen) . Die deed ook anders wanneer hij dacht dat er geen camera's waren. En kwam die niet ook uit Groningen?
Alle reacties Link kopieren
Yay ik schrijf ook mee! Heb nu de eerste 2 afleveringen gezien en ga vanavond aflevering 3 kijken. Ook ik denk dat Kevin en Mezdi sowieso vreemd gaan. En danielle ook wel trouwens.
Alle reacties Link kopieren
Aflevering 3 kun je nu ook al gratis online kijken, dat wordt dan al drama. Geweldig haha. Hoop dat Tim en Deborah er goed uitkomen zij zijn het enige stel dat het misschien gaat redden denk ik.
lanisa10 schreef:
01-02-2018 17:12
Aflevering 3 kun je nu ook al gratis online kijken, dat wordt dan al drama. Geweldig haha. Hoop dat Tim en Deborah er goed uitkomen zij zijn het enige stel dat het misschien gaat redden denk ik.
Ja en misschien Jeremy en zijn vriendin. Tim en Deborah onderscheiden zich echt doordat ze goed over elkaar praten.

Ik hoop niet dat Megan de Jolien van dit seizoen wordt en Kevin alles maar weer vergeeft.
lanisa10 schreef:
01-02-2018 17:12
Aflevering 3 kun je nu ook al gratis online kijken, dat wordt dan al drama. Geweldig haha. Hoop dat Tim en Deborah er goed uitkomen zij zijn het enige stel dat het misschien gaat redden denk ik.
Op Videoland of ergens anders? ik kijk op RTL XL en daar komt ie vanavond pas online. Bedankt iig dat je niet zover vooruit spoilert in het spoilertopic hehe.
Alle reacties Link kopieren
Aflevering 4 dus pas eerste kampvuur, daarna is het hek van de dam :hyper:
Benieuwd of er nieuwe koppels gaan ontstaan ook ;)
Ow bah wat een vieze vent is die mezdi. Met megane had ik best wel medelijden.
zo, aflevering 3 gezien. Heftig voorstukje van de komende afleveringen van Danielle die Mezdi een zwijn doet. Wat een stiekemerd is hij. Zou hij echt niet stil staan bij hoe het overkomt als he moedwillig zo ver en lang uit het zicht is?

Misschien ben ik naïef, maar zitten bij de vrijgezelle mannen een paar bij die echt oprecht lijken. En bij Fabrizio en Danielle zijn de rollen echt omgedraaid; zij speelt met hem. Grappig dat de vrijgezellen die de grootste mond hadden bij de ontmoeting met de vriendjes (die twee donkere) het minst in beeld zijn.

Megan snapt zonder ook maar 1 beeld te hebben gezien dat die Kevin een loser is. In vorige seizoenen gingen zelfs de vriendinnen van de grootste players (Marvinnnn) hun partner nog verdedigen maar Megan is dat stadium voorbij. Gelukkig geen tweede Jolien dus.

En wat is die Vanessa dodelijk saai zeg. Overdreven braaf en dat langzame gepraat..Gaap
Alle reacties Link kopieren
Heb nu ook aflevering 3 gezien. Fabrizio is dus pommeline 2.0 hahaha! Zal me niets verbazen dat als alle aflevering op tv geweest zijn, ineens op alle social media staat dat hij en danielle nu bij elkaar zijn. Als Danielle de beelden van mezdi ziet, gaat zij sowieso naar fabrizio toe.

Hoop inderdaad echt dat Megan niet de nieuwe Jolien wordt. Misschien gaat zij uiteindelijk wel met die verleider die afgelopen aflevering de hele tijd bij haar was.
28anoniem10 schreef:
02-02-2018 09:08
Heb nu ook aflevering 3 gezien. Fabrizio is dus pommeline 2.0 hahaha! Zal me niets verbazen dat als alle aflevering op tv geweest zijn, ineens op alle social media staat dat hij en danielle nu bij elkaar zijn. Als Danielle de beelden van mezdi ziet, gaat zij sowieso naar fabrizio toe.

Hoop inderdaad echt dat Megan niet de nieuwe Jolien wordt. Misschien gaat zij uiteindelijk wel met die verleider die afgelopen aflevering de hele tijd bij haar was.
Nee denk het niet want ze heeft veel meer reflectie dan Jolien terwijl ze nog niet eens beelden heeft gezien. Als je zelf je relatie al slecht noemt en zegt dat je het in tijden niet zo leuk hebt gehad als op TI...Man man.

En Andrea hahaha. "1 woord: very sensual".

Gokje: na het eerste kampvuur gaat Danielle met Fabrizio zoenen. Mezdi ziet dat, vindt dat hij zelf helemaal niet te ver is gegaan en gat vervolgens all the way met Laetitia.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij gaat Megan ook vreemd, al in de vierde aflevering zoals ik in het voorstukje dacht te zien? Wie weet redden Jeremy en Vanessa het ook wel. Tim en Deborah vind ik zo'n schattig stel hoop dat zij het gaan halen.

Wie weet ontstaan er dit seizoen ook weer één of twee nieuwe koppeltjes. Heerlijk fout programma. :popcorn: :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
vivautrecht85 schreef:
02-02-2018 09:32
Nee denk het niet want ze heeft veel meer reflectie dan Jolien terwijl ze nog niet eens beelden heeft gezien. Als je zelf je relatie al slecht noemt en zegt dat je het in tijden niet zo leuk hebt gehad als op TI...Man man.

Klopt, ik denk dat zij uiteindelijk ook wel vreemd gaat. Misschien zelfs een relatie krijgt met 1 van die verleiders. Waarbij ze afgelopen aflevering ook bij zat, ik weet even niet meer hoe hij heet.

En Andrea hahaha. "1 woord: very sensual".

ja hahahah daar moest ik ook om lachen!

Gokje: na het eerste kampvuur gaat Danielle met Fabrizio zoenen. Mezdi ziet dat, vindt dat hij zelf helemaal niet te ver is gegaan en gat vervolgens all the way met Laetitia.

Ja, zoiets denk ik dus ook!
Alle reacties Link kopieren
lanisa10 schreef:
02-02-2018 09:32
Volgens mij gaat Megan ook vreemd, al in de vierde aflevering zoals ik in het voorstukje dacht te zien? Wie weet redden Jeremy en Vanessa het ook wel. Tim en Deborah vind ik zo'n schattig stel hoop dat zij het gaan halen.

Wie weet ontstaan er dit seizoen ook weer één of twee nieuwe koppeltjes. Heerlijk fout programma. :popcorn: :popcorn:
Ja ik hoop dat Jeremy en Vanessa en Tim en Deborah het redden. In ieder geval 1 van de 2 stellen. En dan niet dat ze zoenen maar uiteindelijk elkaar vergeven, maar dat ze gewoon niets fout gedaan hebben.

En ik vind het ook altijd leuk als er nieuwe koppels ontstaan haha! Volgens mij zijn Ken en Lize nog bij elkaar. En Pommeline en Merijn ook.
Alle reacties Link kopieren
Kevin gaat ook nog wel all the way (zie ook de voorstukjes), maar ik denk dat van Megan en Kevin Megan toch als eerste vreemd gaat na het eerste kampvuur. Ik ben ook benieuwd hoe snel Daniëlle over de scheef gaat na het eerste kampvuur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven