Entertainment alle pijlers

Het Grote Temptation Island Spoiler Topic

31-01-2018 07:19 1148 berichten
Voor de mensen die vooruit kijken, bijvoorbeeld via Videoland of RTL XL.
Sue-Heck schreef:
03-05-2018 22:25
Ik vind haar leuker nu dat tijdens TI. Niet zoveel spanning meer
Die spanning heeft ze denk ik weggedronken.
Ze had beter nuchter kunnen verschijnen.
fientje1982 schreef:
03-05-2018 23:41
Die spanning heeft ze denk ik weggedronken.
Ze had beter nuchter kunnen verschijnen.
Ik vond haar serieus wel leuk; wat minder zenuwachtig, wat vlotter. Best een leuke meid eigenlijk. En ook echt niet stomdronken ofzo.
Alle reacties Link kopieren
Dat drankje kon ze echt wel hebben hoor. Lekker schaamteloos lachen om Tim zijn volgende verovering...en verlies :facepalm: ik vond haar leuk zo.
Gisteren paniek gezaaid, vandaag staat het al een meter hoog
Ja dat lachen was wel goed
Hiermee liet ze zien dat ze hem niet zo serieus nam.


Ik zat net te denken misschien deden Chloe en Kevin wel mee aan Temptation Vips.
Dat is toch al voorbij?
Zo lelijke verleidsters dit keer :-(
Alle reacties Link kopieren
Ik ben gisteren begonnen aan Temptation Island USA, ook best vermakelijk
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
01-02-2019 07:54
Ik ben gisteren begonnen aan Temptation Island USA, ook best vermakelijk
Wel heel anders dan in NL vind ik. De gemiddelde leeftijd is wat hoger.
En de insteek is dat de singles daar zijn voor een relatie, niet perse om een kerel over de schreef te laten gaan en dan weer te dumpen.

Maar ik vind het recht-door-zee gedrag van Nederlanders toch prettiger.
Meteen al drama om niks bij die mannenvilla. 1 gast ging met een meisje in de confession room, dat was meteen disrespectful en er werd direct gekrijst dat die griet wat wilde doen daar. Hoe dan met die camera erbij?
En dat donkere meisje wat in een relatie zit, manman wat een kreng en dramaqueen. Die heeft haar vriend bij de ballen vast hallelujah.
Voor hem gun ik wel dat hij een liever meisje treft.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Naomir schreef:
01-02-2019 07:54
Ik ben gisteren begonnen aan Temptation Island USA, ook best vermakelijk
Waar is dat te zien?
Alle reacties Link kopieren
minnimouse schreef:
01-02-2019 08:45
Waar is dat te zien?
Videoland

Ik vond het maar stom, ze zien elkaar ook de hele tijd weer terug tussendoor.
Alle reacties Link kopieren
Leuk dat hier nog een paar mensen de USA-versie kijken. Ik heb gisteren de eerste twee afleveringen gezien, inderdaad heel anders dan in Nederland. De koppels gaan maar liefst een maand bij elkaar weg en het draait volgens mij om daten met anderen en dan kijken of je met de juiste persoon samen bent of toch niet. De singles/'verleiders' schijnen inderdaad echt op zoek te zijn naar een relatie. Dat blijkt ook wel als er direct drama ontstaat: bezette knul Evan heeft iemand gekozen voor de eerste date en gaat dan met een andere single een praatje maken. Al die singles gek, dat kon hij toch niet maken richting die meid die hij mee op date zou nemen, blablabla. Niemand onthoudt dan even dat de beste man al in een RELATIE zit. Alsof hij een van de singles kan bedriegen. :facepalm:

Die Katheryne ofzo van de singles geeft me de kriebels. Dat is nou echt zo'n typisch wijf dat iedere man probeert en ondertussen roddelt en gedoe veroorzaakt. Bah. Sheri, dat donkere meisje van de koppels, vond ik ook een vervelend mens. Later bij het kampvuur vond ik het ook wel weer sneu, ze huilde direct. Volgens mij zit het arme mens vol vol vol stress en onzekerheid en heeft ze de misstappen van haar man nooit kunnen vergeven. Het is maar beter voor haar als ze ermee kappen. Ook voor hem trouwens, ik zou haar gedrag totaal niet trekken.

Vond het trouwens wel een grappig detail dat die presentator voor het kampvuur nadrukkelijk zei dat je de beelden niet te letterlijk moet nemen, omdat je nooit weet wat ervoor en erna gebeurd en gezegd wordt. Dat is wat ze in Nederland juist niet noemen, daar wordt alles bewust verdraaid. ;-D
Alle reacties Link kopieren
Ja de NLse versie is er puur op gericht om zoveel mogelijk kapot te maken, de USA versie is meer echt om de relatie te testen. Er wordt ook duidelijk veel minder gedronken en gefeest. Ze hadden zelfs een chill-avond in pyama.

Ik hou meer van drama :proud:
AnAppleADay schreef:
01-02-2019 11:05
Ja de NLse versie is er puur op gericht om zoveel mogelijk kapot te maken, de USA versie is meer echt om de relatie te testen. Er wordt ook duidelijk veel minder gedronken en gefeest. Ze hadden zelfs een chill-avond in pyama.

Ik hou meer van drama :proud:
Aan de voorstukjes te zien komt die drama echt nog wel.
Ik vind dit juist ''leuker'' kijken ofzo. Niet zulke dommen bimbo's die dan zwoel proberen te zeggen: ''ik maak je relatie kapot'' urg vreselijk haha.
Maar ben heel benieuwd hoe het verder gaat, aan de voorstukjes te zien lijkt het alsof geen enkele relatie het gaat redden.
Weet iemand wanneer afl 3 komt?
Alle reacties Link kopieren
Leafs schreef:
01-02-2019 13:20
Aan de voorstukjes te zien komt die drama echt nog wel.
Ik vind dit juist ''leuker'' kijken ofzo. Niet zulke dommen bimbo's die dan zwoel proberen te zeggen: ''ik maak je relatie kapot'' urg vreselijk haha.
Maar ben heel benieuwd hoe het verder gaat, aan de voorstukjes te zien lijkt het alsof geen enkele relatie het gaat redden.
Weet iemand wanneer afl 3 komt?
Elke woensdag een nieuwe aflevering dacht ik!
Vikhui schreef:
01-02-2019 14:52
Elke woensdag een nieuwe aflevering dacht ik!
Dankjewel!
Alle reacties Link kopieren
Maleficent schreef:
01-02-2019 08:36
Wel heel anders dan in NL vind ik. De gemiddelde leeftijd is wat hoger.
En de insteek is dat de singles daar zijn voor een relatie, niet perse om een kerel over de schreef te laten gaan en dan weer te dumpen.

Maar ik vind het recht-door-zee gedrag van Nederlanders toch prettiger.
Meteen al drama om niks bij die mannenvilla. 1 gast ging met een meisje in de confession room, dat was meteen disrespectful en er werd direct gekrijst dat die griet wat wilde doen daar. Hoe dan met die camera erbij?
En dat donkere meisje wat in een relatie zit, manman wat een kreng en dramaqueen. Die heeft haar vriend bij de ballen vast hallelujah.
Voor hem gun ik wel dat hij een liever meisje treft.
Dat viel mij ook op, de singles waren allemaal op zoek naar echte liefde. In NL is het meer een spel om die koppels uit elkaar te drijven. En ik denk dat het ook wat sneller gaat in de US versie, in aflevering 2 was er al een kampvuur te zien.

Wellicht een idee om een apart topic voor de USA versie te doen? Voor de gekte van NL versie erbij komt?
Naomir schreef:
03-02-2019 08:31
Dat viel mij ook op, de singles waren allemaal op zoek naar echte liefde. In NL is het meer een spel om die koppels uit elkaar te drijven. En ik denk dat het ook wat sneller gaat in de US versie, in aflevering 2 was er al een kampvuur te zien.

Wellicht een idee om een apart topic voor de USA versie te doen? Voor de gekte van NL versie erbij komt?
Goed idee, heb hem meteen even aangemaakt!
entertainment/temptation-island-usa/lis ... ges/436708
Aflevering 1 gezien. Moet altijd even wennen aan de koppels.
Normaal zijn de vrouwen meestal echt zoveel braver dan hun partners maar dat idee heb ik dit seizoen niet.
Alleen Laura (de blonde)vind ik maar een saai muisje. En op de beelden kwam ze zelfs wat onbeschoft over door niet te praten met die verleider.
De vriend van Laura vond ik wel eerlijk; hij zei gewoon dat hij de verleidsters knap vindt. Morgan lijkt me dan weer de nieuwe Mezdi; in het begin overdreven afstandelijk maar later hard voor de bijl gaan.

Bijzonder hoe ze ook dit seizoen weer oude bekenden van de koppels hebben opgespoord. Die Heiki gaat denk ik wel de mist in met dat meisje dat hij al kent.
Alle reacties Link kopieren
OMG wat een lelijke mensen zitten er dit jaar in. Die verleidsters lijken net omgebouwde mannen, en die 4 vrouwen vind ik ook niks qua uiterlijk.
Maar goed de mannen zijn niet veel beter.
En serieus? 7 maanden samen en dan hier aan mee doen? Hoe serieus neem je je relatie dan?
Alle reacties Link kopieren
appelientjex schreef:
14-02-2019 22:13
...
En serieus? 7 maanden samen en dan hier aan mee doen? Hoe serieus neem je je relatie dan?
Die 2 gaan echt voor de (tijdelijke) fame en willen influencer worden. Gaan ook vast allebei de fout in. Ik denk Milou nog eerder zelfs.
appelientjex schreef:
14-02-2019 22:13
OMG wat een lelijke mensen zitten er dit jaar in. Die verleidsters lijken net omgebouwde mannen, en die 4 vrouwen vind ik ook niks qua uiterlijk.
Maar goed de mannen zijn niet veel beter.
En serieus? 7 maanden samen en dan hier aan mee doen? Hoe serieus neem je je relatie dan?
Knap vind ik de 4 vrouwen niet, maar ook weer niet lelijk. Het zegt wel genoeg dat die Rodanya als knapste wordt gezien. Mooi haar en ogen maar verder aparte gezichtsvorm..
Alleen Laura vind ik echt niks maar dat komt vooral door haar (gebrek) aan uitstraling en gedrag.

Bizar dat die verleidster Ayleen pas 18 is. Ze ziet er uit alsof ze veel heeft laten doen en juist daardoor lijkt ze ouder.
Aflevering 2 en 3 gezien.
Die Milou is echt niet zo snugger dat ze die vrijgezel in haar kamer laat. Na tig seizoenen kun je toch wel weten hoe TI werkt. Sowieso veel dingen gezien die redelijk onschuldig waren maar die met wat montage voor drama kunnen zorgen.
Bijvoorbeeld Sydney in de booth die zegt dat hij zijn vriendin eruit gaat trappen als ze vreemdgaat. Bij het kampvuur gaan ze vast dat "als ze vreemdgaat" eruit halen.
nevermind
anoniem_367263 wijzigde dit bericht op 16-02-2019 10:03
89.74% gewijzigd
kopjechino schreef:
15-02-2019 21:26
We hebben nieuw topic voor TI 2019! entertainment/temptation-2019/list_messages/436733
Dit is het topic voor mensen die vooruit kijken.
vivautrecht85 schreef:
16-02-2019 06:02
Dit is het topic voor mensen die vooruit kijken.
Oh oops my bad!
Wie heeft nog meer al afl 4 gezien? Ik vind de beelden niet schokkend. Ook merk ik dat ik temptation island steeds minder interessant vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven