Entertainment alle pijlers

Het Perfecte Plaatje (najaar ‘23)

20-09-2023 12:50 272 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Op 4 oktober begint bij RTL4 Het Perfecte Plaatje.

Opnieuw met 10 BN’ers:

Sylvia Geersen
Waldemar Torenstra
Henry Schut
Annemarie van Gaal
Loes Haverkort, winnaar
Anna Drijver
Sergio Vyent
Frans Duijts
Niek Roozen
Quinty Misiedjan

Wie gaat er ook (weer) kijken?
himalaya wijzigde dit bericht op 15-12-2023 06:31
48.05% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Dat is al wel bekend hoor.

Sylvia Geersen
Waldemar Torenstra
Henry Schut
Annemarie van Gaal
Loes Haverkort
Anna Drijver
Sergio Vyent
Frans Duijts
Niek Roozen
Quinty Misiedjan.
We're just two lost souls
Ah, leuk! Dat kijk ik ook graag. :D

Er zijn er weer vijf bij die ik niet ken. Ben benieuwd!
Leuk programma. Is bekend hoeveel afleveringen er zijn?
Alle reacties Link kopieren Quote
Leuk. Ik ga zeker kijken.
óu sont les neiges d'antan

Alle reacties Link kopieren Quote
Ik kijk er naar uit, vind het seizoen dat in de winter uitgezonden wordt altijd leuker om te kijken. De opdrachten worden uitgebreider uitgelegd zodat je er nog iets van kan leren.
In de zomer zie je dat het programma in korte tijd opgenomen is en de dynamiek in de groep in combinatie met Tijl vind ik niet altijd positief…… een beetje kijk ons het eens gezellig en leuk hebben met elkaar!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ga zeker kijken. Leuk..
Muntthee schreef:
20-09-2023 15:03
Ik kijk er naar uit, vind het seizoen dat in de winter uitgezonden wordt altijd leuker om te kijken. De opdrachten worden uitgebreider uitgelegd zodat je er nog iets van kan leren.
In de zomer zie je dat het programma in korte tijd opgenomen is en de dynamiek in de groep in combinatie met Tijl vind ik niet altijd positief…… een beetje kijk ons het eens gezellig en leuk hebben met elkaar!


Oh echt? Is me nooit opgevallen. Zal er eens op letten.
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond begint het, leuk!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
:cheer:
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh fijn....
Alle reacties Link kopieren Quote
Ben er ook weer bij. Leuke groep, op Frans Duits en Sergio na.
It is
what it is.
Accept it
and move on!
Alle reacties Link kopieren Quote
Vanavond geen tijd gehad om te kijken, ga ik morgen zeker doen!
Alle reacties Link kopieren Quote
Ze moeten er bijna allemaal nog een beetje inkomen, zeg maar :P

En je zal maar na de fotoshoot daar dat huisje gaan huren.. sommigen moeten goed worden gereinigd en/of opnieuw geschilderd. En er moet een nieuwe trampoline komen.. :rofl:

Wel een leuke plek voor een vakantiepark daar in Uitdam (de poort van Amsterdam van Europarcs zie ik. Al ligt het best nog wel een stuk van Amsterdam af.. maarja, IJmuiden wordt soms ook aangeprezen als ‘Amsterdam Beach’.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren Quote
Muntthee schreef:
20-09-2023 15:03
Ik kijk er naar uit, vind het seizoen dat in de winter uitgezonden wordt altijd leuker om te kijken. De opdrachten worden uitgebreider uitgelegd zodat je er nog iets van kan leren.
In de zomer zie je dat het programma in korte tijd opgenomen is en de dynamiek in de groep in combinatie met Tijl vind ik niet altijd positief…… een beetje kijk ons het eens gezellig en leuk hebben met elkaar!
Ik vind het juist ook erg leuk als ze ergens in een ver buitenland opnemen.

Bij deze aflevering sprong Niek er bovenuit. Van Annemarie denk ik dat ze er als een van de eersten uit gaat liggen. Haar talenten liggen elders, of ze moet een snelle leerling blijken.
Heb pas later in kunnen schakelen en ben nog niet helemaal klaar met kijken. Maar moet alvast even kwijt dat ik nog nooit zoveel ergernis tegelijk heb gehad in één aflevering.

Eerst Tijl: "Dit programma is gescript!"

En dan al dat respectloze gedrag; dat mag voor mij meteen afvallen. Heggen beschadigen met de trampoline, het ding ook nog kapotsnijden, dat boompje 'snoeien' (Annemarie wil in ieder geval het boompje vergoeden), dat brandje binnen en rook bij het bakken. En dan die Sylvia met haar onverstaanbare gespoten-lippen-klank 'dat heb ik weer', ach gossie.

En Frans leeft nog in de jaren '50. Wat een wereldbeeld heeft die man zeg. En dan nog: "Blank van de rook"... het is ook geen licht zeg.

En dan nog het soort foto's. Ik zie liever kunstzinnige foto's. Dit zijn naar mijn smaak te veel gewone kiekjes, van beide shoots. Ben benieuwd naar de uitslag zometeen. Nog één reclameblok.
Zat me de hele tijd al af te vragen waarom die Henry Schut mij zo bekend voorkomt, terwijl ik helemaal niet weet wie dat is. .aar nu weet ik het: hij lijkt op Charlie Luske!


En wat bedoelen ze nou steeds met 'prijsschieten' bij Frans en zijn terras? Was het nou een compliment?

Edit: ik hoor het nu. Hij had alle ingrediënten en bakte er alsnog niks van.
Ik ben op dit moment voor de jongen met dat snorretje. Meest artistiek en creatief.
Alle reacties Link kopieren Quote
Met prijsschieten wordt doorgaans bedoeld dat het onderwerp (die markante koppen in dit geval) zich er toe leent meerdere topplaten te kunnen schieten. Maar dan moet je het wel zien.
Dubois schreef:
05-10-2023 00:05
Met prijsschieten wordt doorgaans bedoeld dat het onderwerp (die markante koppen in dit geval) zich er toe leent meerdere topplaten te kunnen schieten. Maar dan moet je het wel zien.

Ik begreep het later inderdaad. Dank je voor de uitleg toch. :)

Door het lachen van Frans toen hij becommentarieerd werd, was ik op het verkeerde been gezet. Net als hij zelf. Het klonk voor mij in eerste instantie ook als iets positiefs. Je zag ook zijn veranderende blik toen de jury eindigde met iets als 'jammer dat de fotograaf dit dus niet gedaan heeft'.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rabarber schreef:
05-10-2023 08:43
Ik begreep het later inderdaad. Dank je voor de uitleg toch. :)

Door het lachen van Frans toen hij becommentarieerd werd, was ik op het verkeerde been gezet. Net als hij zelf. Het klonk voor mij in eerste instantie ook als iets positiefs. Je zag ook zijn veranderende blik toen de jury eindigde met iets als 'jammer dat de fotograaf dit dus niet gedaan heeft'.
Die Frans, wat een dom element!
Alle reacties Link kopieren Quote
Net de eerste aflevering pas terug gekeken aangezien er op woensdagavond teveel komt wat ik wil zien (Oogappels, Hunted en Het perfecte plaatje. Waarom dat allemaal op dezelfde dag?
Leuke kandidaten trouwens behalve dat Frans Duijts gewoon een beetje simpel lijkt. Ik vond de eerste opdracht best raar trouwens. Het kon toch niet anders dan dat er een en ander kapot zou gaan? De opdracht was niet leuk en de foto's waren niet leuk. Hoop dat de betreffende huisjes toch al op de nominatie stonden om gerenoveerd te worden.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik neem het op en kijk later. Dan kunnen alle hinderlijke reclames ook doorgespoeld worden. Maar met je eens dat veel leuke programma's door de week uitgezonden worden. Op zaterdagavond komt er vrijwel niks.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond de eerste aflevering niet heel "spannend ".

En ik merk opnieuw dat ik me erger aan de wijze waarop Tijl het presenteert.

Ik hoop dat de volgende aflevering wat meer brengt, dat weegt op tegen het presenteren door Tijl.
Alle reacties Link kopieren Quote
Rabarber schreef:
04-10-2023 23:46
Heggen beschadigen met de trampoline, het ding ook nog kapotsnijden, dat boompje 'snoeien' (Annemarie wil in ieder geval het boompje vergoeden), dat brandje binnen en rook bij het bakken.
Jij hebt geen seconde bedacht dat die attributen meegenomen zijn door de programma makers?
En dat er zaken besproken zijn over eventuele schade?

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven