Entertainment alle pijlers

Het Spaanse Dorp: Polopos - Geen Spoilers s.v.p.

20-06-2019 07:15 3073 berichten
Ik dacht, ik maak maar vast een topic aan voor het vervolg van 'Het Italiaanse Dorp Ollolai'

Het Italiaanse dorp: Ollolai krijgt een opvolger in Het Spaanse dorp: Polopos. Ook dit keer emigreren weer vijf Nederlandse koppels om het uitgestorven plaatsje nieuw leven in te blazen.

Net als eerder bij Ollolai trokken ook uit Polopos (inwonersaantal: 60) in de provincie Granada veel bewoners weg voor een spannender leven in de stad. Aan de Nederlanders de schone taak om weer wat leven in de brouwerij te brengen en hopelijk een toeristenstroom op gang te brengen. Net als in het eerste, succesvolle seizoen, mogen 10 stellen die geïnteresseerd zijn in een Spaans avontuur hun idee voor Polopos voorleggen aan een Dorpsraad. Zij beslissen welke vijf koppels mogen verhuizen.

Veel te doen is er niet voor de nieuwe bewoners. Winkels zijn er niet meer, er is alleen nog een SRV-wagen en twee kleine cafés. Op het eind kiezen de bewoners van Polopos welke Nederlanders het best geïntegreerd zijn en wie het meest heeft gedaan om het dorp op de kaart te zetten. Zij winnen 20.000 euro. Destijds trok Het Italiaanse dorp: Ollolai best wat Nederlandse toeristen naar het pittoreske plaatsje.


Wie gaat er ook kijken?

De deelnemers:

Familie Rutten: camperplaats, wakeboardbaan, koffiehuis, studioverhuur, winkel en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 07-08-2019 08:55
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
10-07-2019 13:42
Daar ligt het volgens mij nog wel wat vandaan. Tenminste, als je het achterland van Roquetas de Mar (Almeria) bedoelt. Schitterende omgeving daar, maar je moest eerst kilometers kassenbouw door, waar je de armoede van de illegale immigranten die onze paprika's plukken echt kon voelen. Heel erg confronterend.
Erg he. Ik vind dat je niet alleen die kassen bij Almería hebt, maar al n heel eind ervoor, vanaf Málaga gezien. Je ziet soms de kassen als ze het landschap ih programma filmen. Maar jullie hebben gelijk, niet te vergelijken met het gebied bij Almeria. Ben laatst nog id buurt van Málaga geweest en wilde een keer die route terugrijden. Één keer is genoeg zal ik maar zeggen.
Cum non tum age
Alle reacties Link kopieren
Ik ben weer bij.
Neem het op zodat ik die reclames kan spoelen, dat duurt me te lang.

Ben heel benieuwd naar de muurschildering van dat koppel snorremans (namen zitten er hier nog niet in) op tekening leek het me wel wat, ik vraag me alleen af hoe “leesbaar” het is als je langs komt rijden.

Ik hou mijn mond maar dicht over quality time. Jeetjemina. Wat een doffe ellende...
GroenTuintje schreef:
10-07-2019 14:37
Ik kijk ook via Videoland. Maar ik plaats hier niks, te bang om te spoileren :$
Vorige zomer was er voor Ollolai een spoilertopic. Is het een idee om dat te openen?!
Zelf kijk ik niet via Videoland maar lees met veel plezier spoilers. :proud:
Afbeelding

Op Google Maps kun je het ook zien trouwens.
noa schreef:
10-07-2019 13:04
Dat is bij mij in de buurt.
Leuke omgeving! Woon jij aan de kust of in de bergen? Jesus Pobre zat onze b&b.
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
10-07-2019 15:36
Vorige zomer was er voor Ollolai een spoilertopic. Is het een idee om dat te openen?!
Zelf kijk ik niet via Videoland maar lees met veel plezier spoilers. :proud:
Ja goed idee! Ik durf hier dus niets meer te posten omdat ik niet meer weet waar de rest is.
Seriously?
Alle reacties Link kopieren
ZaraZara100 schreef:
10-07-2019 15:36
Vorige zomer was er voor Ollolai een spoilertopic. Is het een idee om dat te openen?!
Zelf kijk ik niet via Videoland maar lees met veel plezier spoilers. :proud:
Ik ben ook voor :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
ik zit nu even terug te kijken, maar dat stel met hun sportieve vakanties vindt een wandeling van een uurtje al zeer sportief. En dan blijkt het doel al in een half uur bereikbaar. denk dat ze beter een ander plan kunnen maken
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
bejaardenvoetbal
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
10-07-2019 15:56
Ik ben ook voor :biggrin:
Bij deze: voor iedereen die Videoland kijkt of het niet uitmaakt: het spoilertopic!
entertainment/het-spaanse-dorp-polopos- ... ges/445770
Seriously?
Een voetbalteam met hoogbejaarde.
Alle reacties Link kopieren
[quote=kintsugi post_id=30142648 time=1562765964 user_id=355915]

Het lijkt Mar de plastico wel...serie op Netflix
account2 wijzigde dit bericht op 10-07-2019 18:53
27.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
10-07-2019 15:41
Leuke omgeving! Woon jij aan de kust of in de bergen? Jesus Pobre zat onze b&b.
Wat grappig, ik woonde eerst zo’n 2 km daar vandaan, bij de golfbaan. Nu meer id bergen, ik ga de naam niet noemen, maar denk dat je daar al geweest bent.
Cum non tum age
Account2, sterker nog... dat is daar.
Eigenlijk lijken die quality time mensen best wel op die belg en die vrouw met die hele foute broekjes, alles draait om die koter, en overal moet die koter mee naar toe.

Niet mijn mensen.

Ik vind de ruttens echt leuk, en vooral schoondochter :) Lekker no nonsense en volgens mij onwijs lief.
Utakar schreef:
10-07-2019 22:07
Eigenlijk lijken die quality time mensen best wel op die belg en die vrouw met die hele foute broekjes, alles draait om die koter, en overal moet die koter mee naar toe.

Niet mijn mensen.

Ik vind de ruttens echt leuk, en vooral schoondochter :) Lekker no nonsense en volgens mij onwijs lief.
Welke Belg met vrouw ?
Yildizlar schreef:
10-07-2019 22:27
Welke Belg met vrouw ?
die uit ololai
noa schreef:
10-07-2019 18:33
Wat grappig, ik woonde eerst zo’n 2 km daar vandaan, bij de golfbaan. Nu meer id bergen, ik ga de naam niet noemen, maar denk dat je daar al geweest bent.
Ha, wat grappig, de finca waar ik het over heb ligt ongeveer een km voor de golfbaan aan de overkant.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
10-07-2019 22:52
Ha, wat grappig, de finca waar ik het over heb ligt ongeveer een km voor de golfbaan aan de overkant.
Ik zit te peinzen, maar ik weet geen B&B’s daar.
Nou kans is best wel aanwezig dat we elkaar zijn tegengekomen, of anders in Javea. Tegenwoordig kom ik daar niet zo vaak meer, maar heb daar veel geborreld.
Cum non tum age
noa schreef:
10-07-2019 23:43
Ik zit te peinzen, maar ik weet geen B&B’s daar.
Nou kans is best wel aanwezig dat we elkaar zijn tegengekomen, of anders in Javea. Tegenwoordig kom ik daar niet zo vaak meer, maar heb daar veel geborreld.
Je hebt PB!
Alle reacties Link kopieren
Familie Quality time vind ik niet veel aan om naar te kijken.. de hele tijd dat gesleep met die jankende en jengelende dreumes.
Zo krijg je toch amper wat gedaan? en spannende tv maakt het ook niet.

Mark en Donna vind ik nog steeds schatjes al verbaas ik me wel steeds meer over hun kinderachtigheid. Ik denk ook wel dat het op den duur irritant gaat worden..

Om Juani en John moet ik vaak lachen, wat een leuke mensen vind ik hun.
En uiteraard eindigde het weer met quality time...... Echt :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
11-07-2019 08:01
En uiteraard eindigde het weer met quality time...... Echt :facepalm:
Ik trek ze steeds minder goed. Wat ontzettend kinderachtig om mensen uit te sluiten als je iets voor 'het dorp' organiseert.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
11-07-2019 00:04
Mark en Donna vind ik nog steeds schatjes al verbaas ik me wel steeds meer over hun kinderachtigheid. Ik denk ook wel dat het op den duur irritant gaat worden..

Om Juani en John moet ik vaak lachen, wat een leuke mensen vind ik hun.
Mark en Donna met die wasmachine :-)
"kijk, hier moet zeep in, leuk he?"
Alle reacties Link kopieren
yette schreef:
11-07-2019 08:47
Ik trek ze steeds minder goed. Wat ontzettend kinderachtig om mensen uit te sluiten als je iets voor 'het dorp' organiseert.

Ze wilde Quality time voor een select groepje... ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven