Entertainment alle pijlers

Het Spaanse Dorp: Polopos - Geen Spoilers s.v.p.

20-06-2019 07:15 3073 berichten
Ik dacht, ik maak maar vast een topic aan voor het vervolg van 'Het Italiaanse Dorp Ollolai'

Het Italiaanse dorp: Ollolai krijgt een opvolger in Het Spaanse dorp: Polopos. Ook dit keer emigreren weer vijf Nederlandse koppels om het uitgestorven plaatsje nieuw leven in te blazen.

Net als eerder bij Ollolai trokken ook uit Polopos (inwonersaantal: 60) in de provincie Granada veel bewoners weg voor een spannender leven in de stad. Aan de Nederlanders de schone taak om weer wat leven in de brouwerij te brengen en hopelijk een toeristenstroom op gang te brengen. Net als in het eerste, succesvolle seizoen, mogen 10 stellen die geïnteresseerd zijn in een Spaans avontuur hun idee voor Polopos voorleggen aan een Dorpsraad. Zij beslissen welke vijf koppels mogen verhuizen.

Veel te doen is er niet voor de nieuwe bewoners. Winkels zijn er niet meer, er is alleen nog een SRV-wagen en twee kleine cafés. Op het eind kiezen de bewoners van Polopos welke Nederlanders het best geïntegreerd zijn en wie het meest heeft gedaan om het dorp op de kaart te zetten. Zij winnen 20.000 euro. Destijds trok Het Italiaanse dorp: Ollolai best wat Nederlandse toeristen naar het pittoreske plaatsje.


Wie gaat er ook kijken?

De deelnemers:

Familie Rutten: camperplaats, wakeboardbaan, koffiehuis, studioverhuur, winkel en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 07-08-2019 08:55
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Elisa heeft 3 andere mensen om zich heen om zich op te richten.
Dat scheelt een slok op de borrel bij conflicten met de andere Nederlanders in Polopos.
Maar het is tegelijk een voor en een nadeel, zo blijven ze ook cirkelen om hun eigen ideeën en krijgen geen of weinig input van buitenaf.
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
19-08-2019 23:31
Elisa heeft 3 andere mensen om zich heen om zich op te richten.
Dat scheelt een slok op de borrel bij conflicten met de andere Nederlanders in Polopos.
Maar het is tegelijk een voor en een nadeel, zo blijven ze ook cirkelen om hun eigen ideeën en krijgen geen of weinig input van buitenaf.
Ja precies! Alsof ze zichzelf in stand houden.
Alle reacties Link kopieren
Bergje65 schreef:
19-08-2019 23:48
Ja precies! Alsof ze zichzelf in stand houden.
Dat zou al minder zijn als ze op kennissenbasis met de andere deelnemers om zouden gaan.
Dat lijkt me goed mogelijk, je hebt immers veel gemeen naast een stukje concurrentie om de winst en het gaat de andere 8 mensen wel goed af ondanks grote onderlinge verschillen.
whateverever schreef:
19-08-2019 23:31
Eerlijk gezegd kun je je ook aan Juani lopen ergeren als je dat wil.
Maar zij wordt sympathieker in beeld gebracht nu.
Ik vond dat 'oepsie, misschien Harrie zwanger' wel weer typisch J&J asogedrag. Steriliseer dat beest. Het stikt daar al van de honden, die in erbarmelijke toestanden leven...
Alle reacties Link kopieren
Dat was idd dom, maar ze nemen wel hun verantwoordelijkheid. Ik vind hen absoluut geen aso's maar lieve mensen.

Familie Rutten had ik al niks mee, maar vond het vandaag helemaal irritant met die Roy + geplastificeerd aanhangsel. Zo'n feest is ook echt totaal niet mijn ding. Er is een mega kloof tussen hen en de rest. Ik vind dit juist een beetje een aso gezin, niet j & j. Ik denk dat Roy een trekpleister voor het programma moet zijn, maar ik denk juist 'doe nou niet!'. Ik geniet juist van een programma zonder die altijd eeuwige bn'ers (denk ook met weemoed terug aan expeditie robinson zonder bn'ers).

Ik vind de kunstroute leuk en moest stiekem wel lachen om de uitspraak van Wijnand na het stuk bij de burgemeester. :hihi:
anoniem_387894 wijzigde dit bericht op 20-08-2019 08:41
0.27% gewijzigd
Yildizlar schreef:
19-08-2019 21:51
😬

Wat zijn die mannen opgepompt niet mijn ding brrr
Nou echt, afschuwelijk.
En die kinderachtige stoeipartij in zee hoefde van mij ook echt niet zo uitgebreid op tv.
Bergje65 schreef:
19-08-2019 22:27
Christiaans Spaans is nog steeds ruk
Inderdaad.

Al vond ik 'Vacanza' ook wel echt heel erg, bij de burgemeester.
Bergje65 schreef:
19-08-2019 22:52
Mevr Rutten was ook weer behoorlijk pusherig naar Demi op het strand; ga dan, ga dan, ga zwemmen dan! Mijn God wat een moloch.
Inderdaad, en dan Jurgen weer constant van zijn werk houden....... Echt wat een vermoeiend mens
Lila_Lilly_ schreef:
20-08-2019 07:13
Ik geniet juist van een programma zonder die altijd eeuwige bn'ers (denk ook met weemoed terug aan expeditie robinson zonder bn'ers).
Nou ik ook, om die reden kijk ik ook al jaren geen Expeditie Robinson meer. Geen zak meer aan Altijd die derderangs K BN-ers overal bij..... En dan hier nu ook die twee gedrochten. Zo 'spontaan' ook.
Alle reacties Link kopieren
Nou Roy Donders gaat niet optreden in Polopos, hij is dan alweer thuis, dat zei hij vorige week al.
Vast wel andere enge c artiesten uit de koker van zijn vriendin, beter wordt het niet, alleen anders.😂
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt met plaatsvervangende schaamte zitten kijken. Vreselijk. Wat moesten we in hemelsnaam met Roy Donders?
En die arme Spaanse vrouw die dat stel te eten krijgt...,

Denk dat het een verplicht itempje is van rtl omdat hij mee gaat doen aan Expeditie Robinson.
Alle reacties Link kopieren
Emma95 schreef:
20-08-2019 08:25
Ik heb echt met plaatsvervangende schaamte zitten kijken. Vreselijk. Wat moesten we in hemelsnaam met Roy Donders?
En die arme Spaanse vrouw die dat stel te eten krijgt...,

Denk dat het een verplicht itempje is van rtl omdat hij mee gaat doen aan Expeditie Robinson.
Die vrouw is bff met Elisa, las ik.
Ze zal dat wel prima vinden dan.🤔
Alle reacties Link kopieren
Ik schrok allereerst van de plastic dame die tot bij zich had. Oei oei.
En wat ik niet begreep was waarom de fam Rutten Roy uitgenodigd had, maar vervolgens bij de buurvrouw gingen zitten eten.
Als je gasten krijgt zorg je toch zelf voor de catering?
Alle reacties Link kopieren
Het hele programma krijgt opeens een vreemde wending. In plaats de koppels volgen in hun pogingen om een casa op te knappen en iets moois te beginnen in Polopos, krijgen we de Ruttens te zien die zich vergapen aan een volgend impulsief initiatief van Elisa. Maakten we eerst kennis met het tokkie type voom voom eigenaar, nu is daar opeens Roy met zijn vriendin van 60 die wanhopig de rimpels uit haar opgeblazen poppengezicht heeft proberen te laten verwijderen. Wat een nivo. Dat is het Torremolinos nivo wat in Polopos geintroduceerd wordt? Die oudjes gaan vast denken dat alle Hollanders zo zijn als de tokkies het plein van Polopos overnemen al lallend en schreeuwend in de polonaise.
Heeft niks met integratie van de stellen te maken.
En Jurgen maar paintbrush spuiten op de muur. Ga toch je casa afmaken en begin met waar je voor gekomen bent. Zorg dat die winkel af komt. Of de koffiebar.
De burgemeester weet inmiddels ook wel wat hij aan de Ruttens heeft. Wijnand en Thysa hebben hem fijntjes verteld dat de andere stellen meedoen met de kunstroute, behalve de Ruttens die gaan hun eigen weg.

En de markt in Polopos wordt afgezegd en gaat naar september.
Reden:het is te heet daarboven. Onzin. De echte reden noemt ze er ook bij: alles bij elkaar is veel te druk en de markt kan er nu niet bij. In plaats van met Roy en die babyface rond te rijden en de middag en hen te besteden had je de markt kunnen houden.
Alle reacties Link kopieren
binkie schreef:
20-08-2019 08:31
Ik schrok allereerst van de plastic dame die tot bij zich had. Oei oei.
En wat ik niet begreep was waarom de fam Rutten Roy uitgenodigd had, maar vervolgens bij de buurvrouw gingen zitten eten.
Als je gasten krijgt zorg je toch zelf voor de catering?
Dat zou je wel denken, ja.
Ik zou me schamen om dan met zovelen bij de buurvrouw aan te schuiven.
Maar zij niet, schijnbaar.
Lila_Lilly_ schreef:
20-08-2019 07:13
Dat was idd dom, maar ze nemen wel hun verantwoordelijkheid. Ik vind hen absoluut geen aso's maar lieve mensen.
Ze nemen dus niet hun verantwoordelijkheid. Als ze die hadden genomen, dan hadden ze haar al laten steriliseren en sowieso niet urenlang onbewaakt rond laten lopen.
Alle reacties Link kopieren
Jur58 schreef:
20-08-2019 08:52
Het hele programma krijgt opeens een vreemde wending. In plaats de koppels volgen in hun pogingen om een casa op te knappen en iets moois te beginnen in Polopos, krijgen we de Ruttens te zien die zich vergapen aan een volgend impulsief initiatief van Elisa. Maakten we eerst kennis met het tokkie type voom voom eigenaar, nu is daar opeens Roy met zijn vriendin van 60 die wanhopig de rimpels uit haar opgeblazen poppengezicht heeft proberen te laten verwijderen. Wat een nivo. Dat is het Torremolinos nivo wat in Polopos geintroduceerd wordt? Die oudjes gaan vast denken dat alle Hollanders zo zijn als de tokkies het plein van Polopos overnemen al lallend en schreeuwend in de polonaise.
Heeft niks met integratie van de stellen te maken.
En Jurgen maar paintbrush spuiten op de muur. Ga toch je casa afmaken en begin met waar je voor gekomen bent. Zorg dat die winkel af komt. Of de koffiebar.
De burgemeester weet inmiddels ook wel wat hij aan de Ruttens heeft. Wijnand en Thysa hebben hem fijntjes verteld dat de andere stellen meedoen met de kunstroute, behalve de Ruttens die gaan hun eigen weg.

En de markt in Polopos wordt afgezegd en gaat naar september.
Reden:het is te heet daarboven. Onzin. De echte reden noemt ze er ook bij: alles bij elkaar is veel te druk en de markt kan er nu niet bij. In plaats van met Roy en die babyface rond te rijden en de middag en hen te besteden had je de markt kunnen houden.
Ook dat.
Te warm is geen reden om geen markt te houden, nooit geweest ook.
Benieuwd wat de beoogde standhouders daar echt van vinden.
whateverever schreef:
20-08-2019 07:42
Nou Roy Donders gaat niet optreden in Polopos, hij is dan alweer thuis, dat zei hij vorige week al.
Dat zegt niks. Elisa had het erover dat de markt van 20 juli niet doorging. Dus we lopen nog een flink aantal weken achter.
Alle reacties Link kopieren
Alsof het in Mamola niet warm is.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
20-08-2019 08:58
Dat zegt niks. Elisa had het erover dat de markt van 20 juli niet doorging. Dus we lopen nog een flink aantal weken achter.
Dat ging volgens mij toch echt over 14 september maar we zullen zien.
Misschien deed hoop bij mij leven, ik wil Polopos graag R D besparen.😂
Nouschi schreef:
20-08-2019 08:59
Alsof het in Mamola niet warm is.
Zal wel minder zijn aan de kust, maar het is natuurlijk een shitexcuus.
whateverever schreef:
20-08-2019 09:00
Dat ging volgens mij toch echt over 14 september maar we zullen zien.
Misschien deed hoop bij mij leven, ik wil Polopos graag R D besparen.😂
Ik ook! Maar wat ging er over 14 september? Dat polonaisefeest? Zou dat dan pas plaats moeten vinden? Dan zijn de camera's weg en heeft Elisa er toch geen belang meer bij? Die kunstroute was volgens mij 2 of 3 augustus of zo en daar botste dat feest volgens de burgemeester mee.
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
20-08-2019 09:01
Zal wel minder zijn aan de kust, maar het is natuurlijk een shitexcuus.
Ja klopt aan zee staat altijd nog wat wind, in Polopos niet.
Maar idd dat is een makkelijk excuus om minder te hoeven regelen.
Het werk zal ze wel boven het hoofd groeien ondanks de niet al te grondige aanpak.
Alle reacties Link kopieren
Fossa schreef:
20-08-2019 09:02
Ik ook! Maar wat ging er over 14 september? Dat polonaisefeest? Zou dat dan pas plaats moeten vinden? Dan zijn de camera's weg en heeft Elisa er toch geen belang meer bij? Die kunstroute was volgens mij 2 of 3 augustus of zo en daar botste dat feest volgens de burgemeester mee.
We zullen zien.
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
20-08-2019 08:30
Die vrouw is bff met Elisa, las ik.
Ze zal dat wel prima vinden dan.🤔
of ze doet maar net als de rest van de fam Rutten: laat Elisa haar gang maar gaan, dat is veel makkelijker dan er tegen in gaan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven