Entertainment alle pijlers

Het Spaanse Dorp: Polopos - Geen Spoilers s.v.p.

20-06-2019 07:15 3073 berichten
Ik dacht, ik maak maar vast een topic aan voor het vervolg van 'Het Italiaanse Dorp Ollolai'

Het Italiaanse dorp: Ollolai krijgt een opvolger in Het Spaanse dorp: Polopos. Ook dit keer emigreren weer vijf Nederlandse koppels om het uitgestorven plaatsje nieuw leven in te blazen.

Net als eerder bij Ollolai trokken ook uit Polopos (inwonersaantal: 60) in de provincie Granada veel bewoners weg voor een spannender leven in de stad. Aan de Nederlanders de schone taak om weer wat leven in de brouwerij te brengen en hopelijk een toeristenstroom op gang te brengen. Net als in het eerste, succesvolle seizoen, mogen 10 stellen die geïnteresseerd zijn in een Spaans avontuur hun idee voor Polopos voorleggen aan een Dorpsraad. Zij beslissen welke vijf koppels mogen verhuizen.

Veel te doen is er niet voor de nieuwe bewoners. Winkels zijn er niet meer, er is alleen nog een SRV-wagen en twee kleine cafés. Op het eind kiezen de bewoners van Polopos welke Nederlanders het best geïntegreerd zijn en wie het meest heeft gedaan om het dorp op de kaart te zetten. Zij winnen 20.000 euro. Destijds trok Het Italiaanse dorp: Ollolai best wat Nederlandse toeristen naar het pittoreske plaatsje.


Wie gaat er ook kijken?

De deelnemers:

Familie Rutten: camperplaats, wakeboardbaan, koffiehuis, studioverhuur, winkel en markt.
Mark en Donna: B&B en sportieve vakanties
Thysa en Wijnand : Kunstenaarsstudios en koffiehuis
John en Juani: B&B en motortochten
Kirsten en Christiaan met Lucas: Luxe verblijf met wellnessfaciliteiten
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 07-08-2019 08:55
12.57% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
20-08-2019 11:34
nee hoor haar fans zullen blijven zeggen dat ze een topper is, een sterke vrouw en wat er nog meer op fb gezegd wordt. Dat ze het echt verdiend had, en het niet eerlijk is
Ik bedoel haar kinderen niet de reacties van fb.
Alle reacties Link kopieren
absie schreef:
20-08-2019 12:17
Ik bedoel haar kinderen niet de reacties van fb.
Eens met Davo, gaat niet gebeuren.
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
20-08-2019 12:26
Eens met Davo, gaat niet gebeuren.
Bij die kinderen zit opgekropte woede maar we zullen het wel zien. Haar plannen zijn wet terwijl die zoon geen kans krijgt zijn eigen plannen te ontwikkelen ;)
Alle reacties Link kopieren
absie schreef:
20-08-2019 12:45
Bij die kinderen zit opgekropte woede maar we zullen het wel zien. Haar plannen zijn wet terwijl die zoon geen kans krijgt zijn eigen plannen te ontwikkelen ;)
Ik zei ook niet dat ze nooit in opstand komen, alleen nu ( nog ) niet.
davo1979 schreef:
20-08-2019 12:17
Deze 3 gaan niet in opstand komen, die jurgen had dat al 25 jaar geleden gedaan als hij dat had gewild. Zelfde voor die zoon.
Inderdaad ik geloof ook dat zehet als gezin heel fijn hebben .
Er zijn best wel mannen die het helemaal prima vinden als hun hele leven van voor tot achter geregeld wordt en ze zelf eigenlijk niks hoeven te doen, behalve het zich laten aanleunen...
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
20-08-2019 12:52
Inderdaad ik geloof ook dat zehet als gezin heel fijn hebben .
Ik hoop het dat ze het niet opgegeven hebben tegen Elisa in te gaan en het echt fijn hebben samen.
Dat gun ik ze.
Alle reacties Link kopieren
lilguinea schreef:
20-08-2019 12:54
Er zijn best wel mannen die het helemaal prima vinden als hun hele leven van voor tot achter geregeld wordt en ze zelf eigenlijk niks hoeven te doen, behalve het zich laten aanleunen...
Zo kunnen Daniël en Jürgen wel relaxed sporten idd.
Ik had zelf liever wat meer inspraak.
Alle reacties Link kopieren
nlies schreef:
20-08-2019 10:57
en intussen blijven dromen van wat hij had kunnen doen, want moeder blijft nieuwe dingen verzinnen die allemaal opgezet moeten worden en dan stranden
Ze moet met Christiaan gaan praten. Ze is vastgelopen in haar carrière 🤣
Ik zou op Brian vertrouwen wat betreft de voegen
Alle reacties Link kopieren
Slim idee die zonnepanelen.
Alle reacties Link kopieren
Dat bankje was weer eens net niet.
Dat moet toch beter kunnen.
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
20-08-2019 21:48
Dat bankje was weer eens net niet.
Dat moet toch beter kunnen.
Leuk idee, maar beetje heel scheef :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
20-08-2019 21:56
Leuk idee, maar beetje heel scheef :biggrin:
Ze hebben wel naar de bewoners geluisterd.😂
Alle reacties Link kopieren
whateverever schreef:
20-08-2019 21:59
Ze hebben wel naar de bewoners geluisterd.😂
Ja dat wel :biggrin:
Voor iedereen een groene tuin
En bloempot lijkt me geen handig souvenir om mee naar huis te nemen .
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
20-08-2019 22:03
En bloempot lijkt me geen handig souvenir om mee naar huis te nemen .
Nee dat niet.

Waarom geen bankje met tegels?
Dat is toch veel leuker ?
Zo dit eten ziet er beter uit dan die hompen kaas en ham gisteren bij Marie Angela of hoe ze ook heet . Gaaf die locatie ook .
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
20-08-2019 12:52
Inderdaad ik geloof ook dat zehet als gezin heel fijn hebben .
Daar ben ik ook van overtuigd...kom zeg...anders blijf je toch niet 25
jaar bij elkaar??? Ja of je moet van elkaar afhankelijk zijn...maar die Jurgen en de kids geven niet echt de indruk dat ze niet lekker in hun vel zitten hoor. Ze kennen elkaar het beste.....ik word eigenlijk wel een beetje moe van die mensen die menen te weten hoe de rest van het gezin op Elisa moet reageren. Als of ze sinds 1 juli Elisa deskundigen zijn. Ik denk dat Jurgen, Demi en Daniel oud genoeg zijn om hun eigen keuzes te maken.

En nee ik ben niet pro de familie Rutten...ik heb ook geen hekel aan ze...tot nu toe vond ik ze redelijk vermakelijk. Ik denk sowieso dat Jurgen met z'n graffiti dat Polopos en La Mamola leuk op kan pimpen.

Persoonlijk heb ik zelf dan wat minder met Juani maar goed John zal haar wel beter kennen dan ik...en ze zal dus ook wel haar leuke dingen hebben (dan alleen maar haar kleding).

En zelfs Christiaan zal zijn leuke dingen hebben....(hoewel wat zeg ik nou?)....Nee over Christiaan kan ik niks leuks verzinnen...ach hij is lief voor zijn zoon. (je moet toch wat noemen ;-)) Oh en Kristen is ook blij met hem...gelukkig.

Ik wil gewoon dat Thysa en Wijnand winnen....
Alle reacties Link kopieren
Die verpachtster is blij om van die camping af te zijn.😂
Alle reacties Link kopieren
Gaan ze nu meteen die camperplaats openen ?
En nog 1 op het oog.
Ze lijken wel rupsje nooitgenoeg.
Daniël is een stuk enthousiaster met die vriend dan met Demi...
Lijkt wel zo'n plek waar vliegtuigen kunnen taxiën en opstijgen, die camperplaats...
Dus zij denken dat als ze eenmaal een plek voor campers hebben, ze gegarandeerd geld gaan verdienen? Ik weet het nog zo net niet... Wie wil daar nou op die dorre vlakte staan? Een schroeiplateau is inderdaad een goed woord ervoor.
Alle reacties Link kopieren
T en W zijn maar druk met van alles en nog wat weghalen. Als het maar gratis is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven