Entertainment alle pijlers

Het Viva-boekentopic - deel 5

10-06-2012 15:24 3103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een vers boekentopic!





Deel 4 is vol dus ik ben zo vrij om een nieuw topic te openen.



Voor iedereen die mee wil schrijven over boeken en alles wat er mee te maken heeft: lezen, schrijvers, genres, boekenkasten, leeslijstjes, klassiekers, strandboeken, boekenbeurzen, literatuur, non-fictie, nieuwe hypes en vergeten pareltjes... hier kunnen ze besproken, getipt, afgeraden en gerecenseerd worden.
What a nuanced anxiety
Ik heb een nieuw topic aangemaakt!
Deel 6 alweer!
Alle reacties Link kopieren
GeorgieBrown schreef:
29-12-2017 10:25
Beste units allemaal. Ik had weleens gehoord van Ik ben Pelgrim, maar ik had eigenlijk geen idee wat voor boek 't was. Klinkt goed. Ik ga die andere ook even opzoeken.

Ik las iets dat qua formaat helemaal aan het andere eind van het spectrum ligt. 84, Charing Cross Road. Ik had ooit, jaren geleden de film gezien en die vond ik heel mooi. Ik had geen idee dat het een boekverfilming was. Maar dat heb ik gisteren gelezen. Het is een klein dun boekje, maar daarom niet minder prachtig. Ik ben niet zo huilerig, maar de tranen liepen over mijn wangen vanochtend en als ik er aan denk kan ik wel weer huilen. Prachtig. Komt direct op mijn favorieten-aller-tijden-lijst.
Ik heb het boekje vandaag eindelijk gevonden en meteen gelezen, maar ik vond het niet heel bijzonder huilopwekkend. @(
Ik had er enorm veel van verwacht en ik vond het een lief boekje, maar verder? Wat heb ik gemist?
Het Viva forum is papaja.
NymphadoraTonks schreef:
31-08-2018 20:34
Ik heb het boekje vandaag eindelijk gevonden en meteen gelezen, maar ik vond het niet heel bijzonder huilopwekkend. @(
Ik had er enorm veel van verwacht en ik vond het een lief boekje, maar verder? Wat heb ik gemist?
Zo zie je maar. Wat de een ontroerend vindt, vindt de ander niks.... We zijn btw verhuisd naar een nieuw topic.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven