Geen resultaten gevonden Probeer een andere zoekterm

Zoekfilters:

Entertainment
Welkom op de pijler Entertainment. Op deze overzichtspagina vind je alles op het gebied van film, theater, boeken, tv, muziek en spelletjes. Kijk gezellig samen een tv-programma, deel wat je favoriete boek, film of serie is, praat over je favoriete persoonlijkheid is of vertel iedereen welk concert je te gek vond. [break]

Bespreek alle ins en outs van de sterren. Kortom, hier kun je terecht voor alles dat met entertainment te maken heeft.

Houd er wel rekening mee dat niet iedereen de nieuwste film al heeft gezien, het laatst verschenen boek al heeft gelezen of de hitserie van het moment online heeft bijgekeken. Spoilen wordt niet gewaardeerd; als je dat toch wil doen, geef dat dan even aan in de topictitel.

Het Viva-boekentopic - deel 5

10-06-2012 15:24 2232 berichten
Link kopieren Quote
Een vers boekentopic!

http://2.bp.blogspot.com/-h0sc6avKUW4/TkHxFXj1q5I/AAAAAAAABTg/MTu_JPb9RNU/s1600/stack-of-books.jpg

Deel 4 is vol dus ik ben zo vrij om een nieuw topic te openen.

Voor iedereen die mee wil schrijven over boeken en alles wat er mee te maken heeft: lezen, schrijvers, genres, boekenkasten, leeslijstjes, klassiekers, strandboeken, boekenbeurzen, literatuur, non-fictie, nieuwe hypes en vergeten pareltjes... hier kunnen ze besproken, getipt, afgeraden en gerecenseerd worden.
Listen, strange women lyin' in ponds distributin' swords is no basis for a system of government.
Link kopieren Quote
Ooooooh ja.

Ah ja dan vond ik Brief voor de koning mooier, maar Torenver ook erg de moeite waard.

Dank, Tonkje Dragt !
Link kopieren Quote
Ik denk eigenlijk dat ik alleen de Zevensprong heb gelezen. Zal eens kijken naar die andere, want anders heb ik kennelijk iets gemist. :)
Yippee ki-yay, motherf*ckers!
Link kopieren Quote
Brief voor de koning en de zevensprong heb ik wel gelezen als kind maar de rest niet.
Ik heb mijn ereader eens tevoorschijn gehaald. Heb nog een stapeltje bieb boeken maar daar geen zin in.
Dus nu eens kijken wat ik digitaal nog heb.
Link kopieren Quote
Tonke Dragt vond ik altijd geweldig!

Als ik het nu lees vind ik het soms wat te geconstrueerd, beetje gekunsteld of stijfjes.
Link kopieren Quote
Ja, klopt, maar ja, die boeken zijn natuurlijk ook al oud, uit de jaren 60 en 70.
Yippee ki-yay, motherf*ckers!
Link kopieren Quote
Ik lees Loslippig van Marie Cecile Beniers. Heb deze en een vervolg al eeuwen op de ereader staan. Gaat over een journaliste die voor een roddelblad gaat werken.
Link kopieren Quote
Paar dagen geleden 'het parfum' gelezen. Super vaag verhaal maar prachtig geschreven.
De cirkel lees ik af en toe een stukje in als ik een boek uit heb. Ik vind Mae zo onsympathiek en kinderachtig wat het hele verhaal wat verziekt voor mij.

Het is wel lekker weer om te lezen!

Als hier mensen zijn die goodreads hebben en het leuk vinden om mij toe te voegen stuur dan even een PB met je naam of een link naar je profiel. Lijkt mij wel leuk in ieder geval :)

Anonymous

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven