Entertainment alle pijlers

Hoe is het nu met: vier handen op een buik

15-12-2016 20:49 3258 berichten
Binnenkort start de 2- delige serie hoe is nu met: vier handen op een buik.

Ik heb erg benieuwd! Wie gaat er mee kijken?



Hieronder wat informatie:



In Vier Handen op één Buik: Hoe is het nu met…? keren bekende moeders terug naar hún tienermoeder.



Hoe bevalt het moederschap? Wie hebben er nog meer kinderen? Welke relaties hebben stand gehouden in deze heftige tijd? En welke zijn gesneuveld? Hebben de meiden werk? Inmiddels een lekker huisje? En wie heeft een mega transformatie ondergaan..?





Aflevering 1: Silvana, Angela & Lisanne

Sofie van den Enk terug naar Silvana. Zij en haar vriendje Wesley kregen vorig jaar baby Traylano, maar hadden het alles behalve goed voor elkaar. Ze hadden geen werk, geen inkomen en geen huis. Inmiddels is Silvana zwanger van haar 2e kindje en de situatie lijkt identiek. Sofie grijpt ook dit keer in om de jonge ouders hopelijk iets in te laten zien.



Tooske Ragas gaat terug naar Angela. Na een heftige jeugd besloot zij zich te bekeren tot de islam, maar in de maanden dat Tooske haar tijdens haar zwangerschap volgde leek ze steeds minder op het meisje van hun eerste ontmoeting. Tooske had hier grote zorgen over en is heel benieuwd of Angela inmiddels zichzelf weer kan zijn.



En Tanja Jess gaat terug naar Lisanne, waar destijds grote zorgen over waren of zij niet te lui was om een kind op te voeden. Lisanne verrast Tanja niet alleen dáármee, maar voorál op een heel andere manier…



Hoe is het nu met Silvana, Angela en Lisanne? zie je dinsdag 20 december om 20:30 uur op 3!



Aflevering 2: Samantha, Sharona & Aline

Melisa van der Ende gaat terug naar Samantha. De laatste keer dat zij ze zag sloegen zij en haar vriendje Toni opnieuw op de vlucht voor de politie. Melisa is heel benieuwd hoe dát is afgelopen.



Renate Gerschtanowitz gaat terug naar Sharona. Destijds had ze grote zorgen over de hygiëne in huis. Sharona blijkt nu zwanger van haar 2e kindje en Renate is heel benieuwd of het stel het nu anders aanpakt.



En Leontien van Moorsel gaat terug naar Aline. Zij beviel op haar 19e van haar 3e kind. Inmiddels is het 3 jaar later en Leontien is razend benieuwd of Aline het allemaal redt met haar kinderen. Maar bij aankomst heeft Aline direct een grote verrassing voor Leontien….





Hoe is het nu met Samantha, Sharona en Aline? zie je dinsdag 27 december om 20:30 uur op 3!

(Bron BNN)
Zouden ze dat echt willen dat ze haar moeder weer ziet en die vraagt stelt of willen ze gewoon mooie tv maken.
Wat kwam dat er eenzaam uit :'(
Ze zong destijds in die documentaire vanavond ga ik ne*ken. Was ze maar maagd gebleven tot haar 25ste :)
Patty is hier toch wel,goed in hoor ik vergeef haar zelfs haar hysterisch gelach
Waar is de papa?
Ik vind Patty een schat.
Ach hoe verrassend Jaivey :heart: :cry:
Wat een stoer meid die Tief.
Simitçi schreef:
20-03-2018 20:54
Ach hoe verrassend Jaivey :heart: :cry:
Haha ja echt hè.
Huis heeft ze wel op orde ziet er netjes uit .
Alle reacties Link kopieren
aaah wat heeft die veel haar :flirting:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Wat een dotje.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit toch ook wel een heel zielig verhaal. Volgens mij is ze wel heel lief voor haar kinderen. En heb nog geen sigaretten of redbull gezien :biggrin:
Wat je als puber doet, ik heb last van lekkende tieten ja echt een probleem van elke puber O_O
En ze heeft geen elftal aan huisdieren :)
Rouge__ schreef:
20-03-2018 20:56
aaah wat heeft die veel haar :flirting:
Kind heeft bijna geen haar.
Waarom hebben die meiden de hele tijd hetzelfde aan ? Beetje raar op die leeftijd.
Die make-up. :@@:
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
20-03-2018 21:00
Kind heeft bijna geen haar.
nou... het is geen hele bos nee, maar toch aardig wat
Relax we're all crazy, it's not a competition
Rouge__ schreef:
20-03-2018 21:01
nou... het is geen hele bos nee, maar toch aardig wat
Nou... het is een lief bescheiden donsje.
Waarom heeft Patty altijd haar vesten halverwege haar lijf hangen ?
Simitçi schreef:
20-03-2018 21:04
Waarom heeft Patty altijd haar vesten halverwege haar lijf hangen ?
Camouflage.
Wat vinden jullie van dit soort opstellingen ?
Mooi idee van Patty die opstellingen. Heeft ze goed uitgekozen voor deze dame.
Alle reacties Link kopieren
Simitçi schreef:
20-03-2018 21:06
Wat vinden jullie van dit soort opstellingen ?
Ik heb dat in therapie ook wel moeten doen en mij heeft het erg geholpen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven