Entertainment alle pijlers

Holland's next top model 2017

25-08-2017 21:49 1057 berichten
Het is weer bijna zover, een nieuw seizoen Holland's next top model!
Dit keer ook met mannen en een nieuwe presentatrice, Anna Nooshin. Moet zelf zeggen dat ik blij ben dat Anouk weg is, ben benieuwd hoe Anna het gaat doen. Vond d'r vorig jaar als social media expert maar vervelend, haha.
Vanaf maandag 4 september om 20.30 op RTL 5, vanaf volgende week elke avond om 22.30 de castings.

Wie kijkt er weer mee?! :)

Afbeelding
Ik kijk vooruit en kan alleen maar zeggen: ik neem veel van wat ik eerder zei terug!
Wow!
Yggdrasil- schreef:
25-09-2017 12:04
Ik kijk vooruit en kan alleen maar zeggen: ik neem veel van wat ik eerder zei terug!
Wow!
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo leuk dat je (stiekem) spoilers geeft. Want nu weet iedereen dat de kandidaten ook slim kunnen zijn.
FiIee schreef:
25-09-2017 12:33
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo leuk dat je (stiekem) spoilers geeft. Want nu weet iedereen dat de kandidaten ook slim kunnen zijn.
:rofl: :puh:
Mammii30 schreef:
21-09-2017 19:28
Veel beter DAN die Anouk en Daphne bedoelde ik.
En ook veeeeel beter dan Yfke. Die vond ik zo irritant!!!!!
En dan dat: Yfke briefke :facepalm:.
FiIee schreef:
25-09-2017 12:33
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo leuk dat je (stiekem) spoilers geeft. Want nu weet iedereen dat de kandidaten ook slim kunnen zijn.
Of dat ze bepaalde mensen toch of juist niet meer leuk vind. Het zegt toch niks wat ze schrijft?
Troeteltje schreef:
25-09-2017 12:45
Of dat ze bepaalde mensen toch of juist niet meer leuk vind. Het zegt toch niks wat ze schrijft?
Ik denk dat het een grapje was.......
Ik denk dat ze de boel een beetje wil stangen. En dat bepaalde mensen daar maar al te snel intrappen.
Troeteltje schreef:
25-09-2017 12:45
Of dat ze bepaalde mensen toch of juist niet meer leuk vind. Het zegt toch niks wat ze schrijft?
Nee maar een beetje flauw is het wel.
Oh jullie zijn serieus? 😳
Troeteltje schreef:
25-09-2017 12:47
Ik denk dat ze de boel een beetje wil stangen. En dat bepaalde mensen daar maar al te snel intrappen.
Wie wil stangen Filee of Ygg?
Alle reacties Link kopieren
Yggdrasil- schreef:
25-09-2017 13:51
Oh jullie zijn serieus? 😳
Naja, wat vind je zelf van je reactie? Probeer je dan even in te leven. Denk er aan hoe jij het zou vinden om zo'n reactie te lezen van een programma dat jij niet verder kan kijken maar een ander wel. Zou jij dat heel fijn vinden?

Daarnaast is het maandag. Had gewoon gewacht met je reactie tot vanavond
Falathiel schreef:
25-09-2017 15:32
Naja, wat vind je zelf van je reactie? Probeer je dan even in te leven. Denk er aan hoe jij het zou vinden om zo'n reactie te lezen van een programma dat jij niet verder kan kijken maar een ander wel. Zou jij dat heel fijn vinden?

Daarnaast is het maandag. Had gewoon gewacht met je reactie tot vanavond
De wát?!

Ik zeg helemaal níks!!
Waar heb je het over?
Maak gewoon even een punt van iets dat geen punt is ook 🙄

En fyi: zo'n reactie zou me echt nul boeien.
Yggdrasil- schreef:
25-09-2017 16:24
De wát?!

Ik zeg helemaal níks!!
Waar heb je het over?
Maak gewoon even een punt van iets dat geen punt is ook 🙄

En fyi: zo'n reactie zou me echt nul boeien.
Inderdaad zeg.
Whahhaha hilarisch dit😂😂😂.
Aangezien we niets weten daar het berich 0,0 info geeft.......is het toch echt geen spoiler.

Ze maakt ons lekker zodat we heeeeeeeel graag verder willen kijken en ons verheugen op de volgende aflevering. Dat is een manier van verkoop, promotion, PR. ;)
Troeteltje schreef:
25-09-2017 16:53
Aangezien we niets weten daar het berich 0,0 info geeft.......is het toch echt geen spoiler.

Ze maakt ons lekker zodat we heeeeeeeel graag verder willen kijken en ons verheugen op de volgende aflevering. Dat is een manier van verkoop, promotion, PR. ;)
Misschien heeft ze aandelen.
Het is wel zo fijn om bij de uitzendingen te blijven die op dit moment uitgezonden wordt. Niet iedereen kan vooruit kijken en dan is het wel jammer als er al dingen worden gedeeld van de volgende keer.

In dit geval zei het commentaar over de nieuwe uitzending van Ygg niet zoveel schokkends en maakt het ook niet zoveel uit, maar gewoon in het algemeen is het wel zo prettig als er niet gespoilerd wordt (schrijf je dat zo? Hahahaha)
Echte spoilers zouden niet leuk zijn, klopt. Echter dit was geen spoiler.
Ze heeft zich netjes binnen de kaders begeven.
Danku!

Oh het was weer eens een storm in een glas water.
Dankje Filee! 💋👍🏻
Alle reacties Link kopieren
Ik zit weer klaar! Je 'spoiler' maakt iig erg nieuwsgierig Ygg.. Zal d'r iemand gaan verbazen :photo: ?
Lach hard, duik diep, kom terug..
Alle reacties Link kopieren
Zo begint het eindelijk eens
Alle reacties Link kopieren
Wat een verschrikkelijk mens
Alle reacties Link kopieren
Vooral die bril :')
Alle reacties Link kopieren
Kijk! Ze krijgen daadwerkelijk catwalk les! Zo hoort het. Niet ze als kleine vogeltjes de catwalk opgooien en dan afkraken.
Alle reacties Link kopieren
Oh nee, die pony van Anna. o_o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven