Entertainment alle pijlers

Holland's next top model 2017

25-08-2017 21:49 1057 berichten
Het is weer bijna zover, een nieuw seizoen Holland's next top model!
Dit keer ook met mannen en een nieuwe presentatrice, Anna Nooshin. Moet zelf zeggen dat ik blij ben dat Anouk weg is, ben benieuwd hoe Anna het gaat doen. Vond d'r vorig jaar als social media expert maar vervelend, haha.
Vanaf maandag 4 september om 20.30 op RTL 5, vanaf volgende week elke avond om 22.30 de castings.

Wie kijkt er weer mee?! :)

Afbeelding
ME!
Hopen dat het wat beter in elkaar zit dan vorig jaar
Jaa!!
Up!
Alle reacties Link kopieren
Ik kijk mee!
:yes:
Alle reacties Link kopieren
Leuk!!!!
Was al bang dat het iedere week zo laat werd uitgezonden
En weer op de maandag dit jaar! Wat ik ook wel fijn vind. Vond het gevoelsmatig zo raar vorig jaar dat het op dinsdag was haha
Wie is de vrouw met de korte beentjes op de foto?
Een rood jurkje had haar niet misstaan.
Dat is Anna Nooshin. Vorig jaar zat zij in de jury en beoordeelde zij vooral het 'social media' gedeelte
Wat ik trouwens niet snap, is dat 2015, toen Loiza won, er werd gezegd dat dat de 10e editie was van Holland's next top model. Het seizoen stond toen zogezegd ook in het teken van het 10 jarig bestaan.
Echter wordt dit seizoen ook de 10e editie genoemd. Kan aan mij liggen, maar ik snap het niet..

Edit: Ik snap hem al. Er zijn natuurlijk ook 2 seizoenen Benelux next top model geweest. Het is dus de 12e next top model, maar de 10e Holland's next top model
anoniem_300341 wijzigde dit bericht op 25-08-2017 23:20
21.32% gewijzigd
Omdat Loiza zich misschien niet aan de regels hield?
Hoezo omdat Loiza zich misschien niet aan de regels hield? Het ging mij niet omdat Loiza won, maar dat ik de nummering van de seizoenen niet snapte. ;)
Caledoniaxx schreef:
25-08-2017 23:14
Dat is Anna Nooshin. Vorig jaar zat zij in de jury en beoordeelde zij vooral het 'social media' gedeelte
Dank je voor de uitleg, ik heb al vele seizoenen HNTM niet meer gekeken, de laatste aflevering die ik nog gezien heb was met Daphne Decker.
Bruise schreef:
25-08-2017 23:13
Een rood jurkje had haar niet misstaan.
Ja, dan was zij er echt uitgesprongen :hihi:
Caledoniaxx schreef:
25-08-2017 23:21
Hoezo omdat Loiza zich misschien niet aan de regels hield? Het ging mij niet omdat Loiza won, maar dat ik de nummering van de seizoenen niet snapte. ;)
Mij ging het evenmin om haar win, ik zocht naat een antwoord. En ik had het fout. Komt wel vaker voor hoor.
Ja nu valt alleen die indianentooi op. :clown:
Caledoniaxx schreef:
25-08-2017 23:21
Hoezo omdat Loiza zich misschien niet aan de regels hield? Het ging mij niet omdat Loiza won, maar dat ik de nummering van de seizoenen niet snapte. ;)
Ja, kan iemand mij ook even bijpraten over hoe Loiza zich niet aan de regels hield?
Bruise schreef:
25-08-2017 23:27
Ja nu valt alleen die indianentooi op. :clown:
En haar korte beentjes.
Korte beentjes en een indianentooi, het moest niet mogen.
Friese vrouwen met lange benen gaan vaak met de titel naar huis, dat is met modellenwedstrijden zo en de miss-verkiezingen.
blueeyes*3 schreef:
25-08-2017 23:32
Ja, kan iemand mij ook even bijpraten over hoe Loiza zich niet aan de regels hield?
Ze heeft het contract dat ze won niet getekend. Maar of dat "je niet aan de regels houden" is, weet ik eigenlijk niet.
Zebroliraf schreef:
25-08-2017 23:38
Ze heeft het contract dat ze won niet getekend. Maar of dat "je niet aan de regels houden" is, weet ik eigenlijk niet.
Is ook bekend waarom niet?
Alle reacties Link kopieren
Ik ga ook kijken, Nigel Barker zit in de jury.
En ik vind dat een leuke man. Hij is fotograaf en hij was jurylid bij Americas Next Topmodel.

Ik weet niet of ik tegelijk met jullie meekijk maar meelezen altijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven