Entertainment alle pijlers

Holland's next top model 2017

25-08-2017 21:49 1057 berichten
Het is weer bijna zover, een nieuw seizoen Holland's next top model!
Dit keer ook met mannen en een nieuwe presentatrice, Anna Nooshin. Moet zelf zeggen dat ik blij ben dat Anouk weg is, ben benieuwd hoe Anna het gaat doen. Vond d'r vorig jaar als social media expert maar vervelend, haha.
Vanaf maandag 4 september om 20.30 op RTL 5, vanaf volgende week elke avond om 22.30 de castings.

Wie kijkt er weer mee?! :)

Afbeelding
Ze kon zich niet vinden in een aantal voorwaarden die gesteld werden, geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga kijken! En castings op televisie?

En hoe zou het zijn met de winnares van vorig jaar? Even haar naam vergeten! Heb haar nooit ergens gezien.. Dat was zo'n veelbelovende toch? Doutzen nummer 2?
Alle reacties Link kopieren
Jaaa ik heb er zin in! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Akke marije :)
Alle reacties Link kopieren
Oh leuk!! Ik was laatst al benieuwd of het weer terug zou komen
LiefsuitLonden schreef:
26-08-2017 00:27
Ik ga kijken! En castings op televisie?

En hoe zou het zijn met de winnares van vorig jaar? Even haar naam vergeten! Heb haar nooit ergens gezien.. Dat was zo'n veelbelovende toch? Doutzen nummer 2?
Ik volg haar toevallig op Instagram. Ze schijnt wel geregeld fotoshoots te doen. Ook komt ze dit jaar met een eigen parfum dacht ik.
Ja ook weer van de partij, al hoop ik dat zeker bijvoorbeeld het stemmen niet weer net zo belachelijk en fake gaat als vorig jaar.
Ja ik ga ook weer kijken!
Alle reacties Link kopieren
Present!
Vanaf 2 september begint het nieuwe tv seizoen,en daarmee ook discussie-over-de-afstandbediening seizoen.
Ik heb er zin in.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Caledoniaxx schreef:
25-08-2017 23:14
Dat is Anna Nooshin. Vorig jaar zat zij in de jury en beoordeelde zij vooral het 'social media' gedeelte
Ik vind haar totaal niet geschikt om te presenteren. Ik vind haar zo nep en niet aardig overkomen... toch wel belangrijk dat je als presentatrice echt en vriendelijk overkomt en vertrouwen weet te wekken.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 13-09-2017 07:27
1.31% gewijzigd
bartjes schreef:
25-08-2017 23:48
Ik ga ook kijken, Nigel Barker zit in de jury.
En ik vind dat een leuke man. Hij is fotograaf en hij was jurylid bij Americas Next Topmodel.

Ik weet niet of ik tegelijk met jullie meekijk maar meelezen altijd.
Inderdaad... alleen daarom zou ik ook al kijken. Daarnaast heeft hij een mooie lach en ogen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat er dit jaar minder nadruk ligt op social media, maar ik ga wel weer kijken :)
Dat social media gedoe zal ook vast en zeker voorbij komen.
Ben ook erg benieuwd naar Anna, als presentatrice. Misschien hadden ze beter Kim kunnen laten presenteren.
Kwebbeltje91 schreef:
27-08-2017 15:15
Dat social media gedoe zal ook vast en zeker voorbij komen.
Ben ook erg benieuwd naar Anna, als presentatrice. Misschien hadden ze beter Kim kunnen laten presenteren.
Kim heeft best een lastige stem, om het zachtjes uit te drukken, om een heel programma te presenteren. Joh wie weet verbaast Nooshin ons allemaal straks.
Vanavond de eerste castingsuitzending op tv. Vanaf 22:29uur en duurt maar een paar minuten.

Dit las ik overigens op de site van Rtl5:
Realityserie waarin de kijker in korte onlinefilmpjes te zien krijgt hoe de castingdagen voor 'Holland's Next Top Model' eraan toegaan. Welke jongens en meisjes gaan door en welke vallen af?

Jongens èn meisjes! Dat klinkt als een hele nieuwe programma-opzet. Ik ben benieuwd!
Ik ben ook benieuwd! Jongens en meisjes vind ik leuk, Nigel vind ik (meer dan) leuk, maar Anna Nooshin? Ik weet het niet. Tot nu toe vind ik haar een irritant wicht, maar wellicht verbaast ze me en blijkt ze een retegoede presentatrice te zijn.

Doutzen had me een goede geleken! In ieder geval is ze mooi en komt ze sympathiek over. Kim ook en ik denk dat haar stem best went als je er lang genoeg naar luistert.
Jonna schreef:
28-08-2017 16:57

Jongens èn meisjes! Dat klinkt als een hele nieuwe programma-opzet. Ik ben benieuwd!
Geen reizigers?
Haha, ik had ff niet door dat het maar een paar minuten duurde, dus aan het eind zat ik echt zo van: tot morgen? Dit was het?

Wel leuk btw, met jongens ook.
Ik hoop alleen wel op een beetje stoere kerels, en geen jongetjes
Oh dan heb ik niet veel gemist dus!
Ik wist al een tijdje dat er nu ook jongens mee mogen doen. Had Anna al een keer gezegd bij Boulevard.
Goh, ik zat me net af te vragen wanneer ze weer zouden beginnen. Maar ik ga hier dus ook meelezen. Kijken - hopelijk live maar anders kijk ik het wel terug.
Net de laatste casting aflevering gezien (al kun je het niet echt afleveringen noemen, haha).
Zitten wel aardig wat mensen tussen waarvan ik wel denk dat die het ver schoppen. Ben erg benieuwd naar het nieuwe seizoen!
Alle reacties Link kopieren
Is jullie het stopwoordje van de casting-mevrouw ook opgevallen? "Je ziet er heerlijk uit / hebt heerlijk haar / bent heerlijk, maar je bent helaas niet door".
Inktlijn schreef:
01-09-2017 23:15
Is jullie het stopwoordje van de casting-mevrouw ook opgevallen? "Je ziet er heerlijk uit / hebt heerlijk haar / bent heerlijk, maar je bent helaas niet door".
Ik vond die vrouw sowieso niet zo leuk overkomen
De modellen zijn bekend:

https://www.rtl.nl/rtlhome/nieuws/4a161 ... -hntm-2017

Zin in morgen ben benieuwd. Stiekem hoop ik dat er dit jaar een jongen wint.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de casting bekeken en er zitten zeker een aantal hele knappe jongens en meiden tussen. En ik heb net de rondleiding van Anna Nooshin door het huis gezien, dat deed ze echt wel leuk. In de koelkast zaten allemaal verse producten, dus ik ben benieuwd of ze elke dag zelf gaan koken! In ieder geval wel leuk dat ze dit jaar weer met z'n allen in een huis zitten. Er is trouwens 1 slaapkamer voor de jongens en 1 voor de meiden, ben benieuwd hoe dat gaat.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven