Entertainment alle pijlers

House Rules Australia

26-06-2017 21:22 287 berichten
Zocht naar 'n topic, maar kan er geen vinden. Kijkt er verder niemand?
Veeeeeeel leuker dan de Nederlandse versie, zowel qua deelnemers als qua huizen/opdrachten en dagelijkse uitzendingen.
Seizoen één loopt deze week af, maar gelukkig komt er gelijk een tweede seizoen achteraan.
Alle reacties Link kopieren
Pleasee nog een seizoen. Ik vind het zo'n heerlijk programma. En ik.vond adam en Lisa tof. Heel anders dan ik in het begin dacht.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
wiezel schreef:
19-08-2017 00:19
Pleasee nog een seizoen. Ik vind het zo'n heerlijk programma. En ik.vond adam en Lisa tof. Heel anders dan ik in het begin dacht.
Haha, nou inderdaad. Het niet kunnen rijden in een schakelauto en de eerste shopsessie (deer in the headlights) waren geen goede indruk van met name Lisa. Maar ze waren uiteindelijk wel het leukste stel.
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Ik ben trouwens iemand die graag nog wat extra googled enzo en ik las ergens op een australische roddelsite een tijdje geleden dat Carole en Russel ooit uit elkaar zijn geweest, omdat Carole verliefd was op een man genaamd David. Uiteindelijk kon ze niet kiezen en aangezien Russel natuurlijk wel als trouwe hond bleef wachten en die David niet, kwamen ze weer bij elkaar.
Dat wetende vond ik het best pijnlijk dat ze bij het bekijken van hun verbouwde tuin een paar afleveringen geleden riep: oh, David, look at that..... tegen Russel :$
manamana...tutuutududu
Alle reacties Link kopieren
Ah arme Russel. Denk dat het gedrag van Carole hun geen goed heeft gedaan bij de puntentelling van het publiek. Ik was ook voor Adam en Lisa. Wat een heerlijk programma is het toch, ik word echt gelukkig als ik dit kijk. Volgende week elke dag 2 uur achter elkaar jippie.
Alle reacties Link kopieren
Ik moet nog ff wennen aan de nieuwe deelnemers maar denk dat het wel een leuk seizoen word. Ik snap het nooit zo dat ze altijd naar dat huis toe rennen. Daar schiet je toch niets mee op, zo knullig vind ik het :couple:
Alle reacties Link kopieren
Ik spaar de afleveringen op, denk ook dat ik weer moet wennen, vind het ook leuk om een favoriet te hebben. Ja dat rennen verbaasde mij ook steeds. Ook de tijden; in 7 minuten nog een wasmachine installeren enzo. Maar geniet met volle teugen.
In Australie zijn ze veel beter in dit soort programma's. Ik heb de Nederlandse variant ook gezien, maar veel minder afleveringen en ook helemaal geen geschikte woningen (appartementjes/rijtjeshuizen) en in de 2e serie werden er niet eens tuinen gedaan. In Australie worden er tenminste complete luxe woningen van gemaakt. Zelfs degene die 2e wordt heeft 'n prachtwoning met luxe extra's overgehouden aan 't spel.
Alle reacties Link kopieren
Ja echt genieten zo gaaf als die resultaten zijn, ook de laatste opdracht wauw die jacuzzi met bar. Je zal het hebben. Was trouwens op al die woningen best jaloers.
Utopia2016 schreef:
19-08-2017 19:22
Ah arme Russel. Denk dat het gedrag van Carole hun geen goed heeft gedaan bij de puntentelling van het publiek. Ik was ook voor Adam en Lisa. Wat een heerlijk programma is het toch, ik word echt gelukkig als ik dit kijk. Volgende week elke dag 2 uur achter elkaar jippie.
Ik vond Carole echt vreselijk! Blij dat Adam en Lisa gewonnen hadden, wat een leuk stel.

Nu spaar ik weer afleveringen op, dan kan ik later weer binge tv kijken :proud:
De Nederlandse variant is niet om aan te zien inderdaad Redbulletje. De 'klussers' zijn uitgezocht op hun tokkiegehalte geloof ik en de huizen hier zijn niet geschikt voor zo'n programma. Dus house rules Holland kijk ik ook niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Ja vanavond lekker 4 afleveringen kijken, verheug me er nu al op.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb echt medelijden met steve. Hij heeft niets aan zijn dochter. Karina en Brian vind ik vreselijk. Hoop dat ze er snel uitvliegen!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook niet blij met Karin en Brian. Egoïsme ten top. Die mogen van mij als eerste eruit.
En die Steve ach gos die vent staat heel die kiet te bouwen in zijn eentje. Tiana staat erbij en kijkt ernaar.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Precies! Die Steve wordt maar in de rondte gecommandeerd door zn dochter en zelf doet ze geen flikker en gevoel voor inrichting heeft ze ook al niet.
En die egoisten met hun geheimpjes mogen er van mij t eerst uit.
Voor de hardwerkende Steve hoop ik dat zn dochter nog bijdraait, het gaat tenslotte om zijn huis en hypotheek en hij doet echt zn best en moet ook die dochter nog verdragen. Hij had beter n andere kluspartner gekozen...
Alle reacties Link kopieren
Karina en Brian zijn alleen maar bezig met de winst en verliezen daarbij uit het oog dat ze ook bezig zouden moeten zijn met de mensen waarvoor ze het huis verbouwen. Zoiets als dat terras was helemaal niet nodig geweest als ze gewoon hadden overlegd
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Nog een house rules verslaafde hier.
Wat een verwend kreng is die Tiana.
Ze zegt dat ze het doet om haar alleenstaande vader te bedanken voor alles wat hij voor haar gedaan heeft maar ondertussen doet ze niets en heeft ze constant commentaar op hem.
Ik neem het iedere avond op vanwege de ongelukkige uitzendtijd dus live commentaar geven gaat helaas niet.
Alle reacties Link kopieren
Na die misselijke spinnen actie van Brian, heeft hij het helemaal gedaan bij mij. Wat een vreselijke grap. Steve is echt een schatje. Zoals vorig seizoen heb ik nog niet een favoriet, mis Adam nog steeds een beetje. Maar overall wederom genieten.
Alle reacties Link kopieren
tot op heden zijn Ryan en Marlee mijn favoriete koppel, ik zou het hun heel erg gunnen.
Brian en Karina hebben het voor mij nu echt afgedaan
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Hier nog een trouwe volger!
Als ik zo thuis ben lekker de afleveringen van gisteren en vandaag kijken.
Vind wel die geheime regel vreemd, als huiseigenaren wil je toch dat iedereen je regels kent? Vond ik die anoniem chat vorig seizoen leuker!
Alle reacties Link kopieren
Stopt het nu ineens? Dat zal toch zeker niet >:-(
Zie maandag alleen my kitchen rules en masterchef in de gids staan.
Alle reacties Link kopieren
Hier staat maandag gewoon 1 aflevering in de gids gelukkig :)
Alle reacties Link kopieren
Hoe laat? Dan hou ik het in de gaten. Heb de vraag ook al gesteld op de net5 Facebook pagina
Alle reacties Link kopieren
volgens mij om half 6, om half 7 MKR en om half 8 MCA
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Dat idee had ik ook al maar op mijn gids (ziggo) staat masterchef om half 6.
Nu hebben ze(ziggo) het wel vaker fout in hun gids.
Neem alles wel op voor de zekerheid.
Alle reacties Link kopieren
Pfff ik vond Brian en Karina ook echt verschrikkelijk. Jammer dat ze steeds zo goed scoren ;)
Tiana vind ik ook erg onsympathiek, de rest vind ik leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven