Entertainment alle pijlers

Humberto Tan en Dionne Stax

06-04-2017 13:38 236 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zo net las ik een stukje van Winston Gerschtanowitz. Hij is verbaast dat RTL Boulevard nauwelijks aandacht besteedt aan de vermeende affaire van Humberto Tan. Ik las dat Tan en Stax het twitteraccount van een journalist 'op zwart' deden nadat hij een artikel over de vermoedelijke affaire op socialmedia deelde. Ik vind het zwaar hypocriet dat uitgerekend Humberto nou zijn mond houd terwijl hij voorheen wel steeds de vuile was van anderen buiten hing. Over Onno Hoes werd de zoen-met-toyboy uitgebreid in RTL-late-night besproken. Op het topic "Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz" staan al zoveel berichten over Humberto en Dionne dat ik vind dat ze een eigen topic verdienen. Daarom open ik een topic over Umberto én Dionne Stax.



Natuurlijk moet iedereen het zelf weten en gaat het ons niet echt iets aan. Maar de zoen van Yolanthe in de parkeergarage kregen we te zien bij Humberto. Het interview met toyboy over de zoen met Onno, en het klagen over het imago van Onno als burgemeester kregen we te zien bij Umberto. En moet hij dan nu boos zijn als een scheve letter over zich zelf naar buiten komt, collega verbieden er over te praten of om er vragen over te stellen. Ik vind het hypocriet. Als hij zo 'stoer' is om zijn gezin te verlaten, dan is hij vast niet zo laf om er omheen te draaien.



Ik had Dionne altijd hoog staan maar ik merkte dat ik me gisteravond flink ergerde aan haar nepheid in het EHBO-programma.



De Limburger



'Humberto Tan na 20 jaar weg bij Limburgse partner'



29-03-2017 om 14:00 door Redactie



[Mooie foto:Humberto Tan en Ineke Geenen samen met hun kinderen Isa en Julia Foto: AD/Daniel Kroll]





Humberto Tan is weg bij zijn partner Ineke Geenen uit Neer en hun drie kinderen. Dat meldt Privé woensdag. Volgens het blad slaapt de presentator al twee weken ergens anders in Amsterdam.



Tan(51) heeft in de buurt van zakenwijk de Zuidas intrek genomen in een luxe kleine studio. Uit onderzoek van Privé blijkt dat Tan daar dagelijks, na afloop van zijn talkshow RTL Late Night, zijn luxe Audi Q7 parkeert. Vervolgens probeert hij ongezien hetappartementencomplex binnen te treden.



Dionne Stax

De 'ideale schoonzoon' blijkt daar vaker bezoek te krijgen van niemand minder dan Dionne Stax. Privé weet dat Tans nieuwe buren in de lift van het complex oog in oog stonden met de 31-jarige nieuwslezeres. Volgens hen heeft zij geregeld de nacht met hem doorgebracht. Tan wil over zijn relatieperikelen helemaal niets kwijt. Aan AD laat hij weten: "Ik ga er helemaal niets over zeggen. Nu niet, nooit niet." Ook Ineke zwijgt over hun relatiedrama. "Ik ga geen vragen beantwoorden. En nee, ik ga niet zeggen hoe ik me voel. Ik zeg helemaal niets", aldus Ineke tegen Privé.



[foto Dionne}



'Pikante ontwikkelingen'

Eind februari meldde het blad dat er al maanden in de mediawereld werd gesproken over wel heel pikante ontwikkelingen rond Tan. Collega's van de tv-host fluisterden dat er een 'bijzondere band' was tussen Tan en de 20 jaar jongere La Stax. Zo zou hij onder het mom van werkoverleg haar middagen lang thuis bezoeken, meldde Privé destijds. Buren van Dionne zien de vader van drie geregeld in haar Amsterdamse appartementencomplex.



Hel

Tien jaar geleden ging Ineke al eens door een zelfde hel. Haar Humberto had destijds een affaire met een blonde tv-collega. Toen Tan dat contact wilde verbreken, bracht de vrouw Ineke op de hoogte van alles wat er tussen haar en Humberto was gebeurd, weet Privé. Ineke en Humberto maakten toen samen een nieuw start. Na enkele maanden werd het jongste kind Benjamin geboren. Het duo heeft samen drie kinderen (Benjamin (8), Julia (16) en Isa(19)).
LOEP ME MAAR aub.
Je maakt je er nogal druk om he, to?



Echt, laat die mensen.
Alle reacties Link kopieren
quote:7102 schreef op 06 april 2017 @ 13:53:

[...]



Waarom krijgt dionne ale shit over haar heen?

Stel dat als er twee neuken hebben er twee schuld.

Hij is echt geen heilige.

Trouwens ik snap alle ophef niet.Eens.
Alle reacties Link kopieren
Dat stuk van Grazia is over hem geschreven hé. Het zijn niet zijn eigen letterlijke woorden. En hij zal heus veel om zijn kinderen geven daarom kan hij nog wel een nieuwe relatie beginnen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 06 april 2017 @ 14:04:

[...]





Maar humberto is toch geen burgemeester? En hoezo moet hij er ZELF mee naar buiten komen, dat deed de man van die hoes toch ook niet?Humberto is geen burgemeeester, maar hij heeft evengoed een voorbeeldfunctie én het roddelprogramma om over anderen te praten. En het allerbelangrijkste, hij heeft drie kinderen en een vrouw.



Dionne heeft ook een voorbeeldfunctie als nieuwslezeres.



Onno was evengoed een goede burgemeester. Onno heeft het filmpje over toyboy niet zelf opgenomen of naar buiten gebracht. In het RTL-late-night werd het interview met de toyboy van Onno uitgezonden én uitgebreid besproken.



Toyboy was een valstrik. Dionnne niet.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Hou toch op met die onzin, het heet niet voor niets jaren lang het Gooische Matras in Hilversum.
Alle reacties Link kopieren
Maak je niet zo druk zeg. Het zijn gewoon mensen die toevallig in de belangstelling staan. Het gaat ons geen reet aan.

Had je je ook zo druk gemaakt als het de bakker was geweest met de vrouw van de hoek?
Alle reacties Link kopieren
Dus??? Is hij nu verplicht een filmpje met Dionne te tonen en zichzelf te interviewen over zijn privéleven?
Alle reacties Link kopieren
quote:missie_m schreef op 06 april 2017 @ 13:58:

[...]





Dan moet hij daar eerder aan denken voordat hij naar 'zijn nieuwe luxe studio' trekt.



Ik denk eerder dat hij even ongestoord zijn gangetje met Dionne wil gaan en als 'de lol' er af is gaat hij terug naar zijn gezin met de woorden dat hij even een time-out nodig had. Aan mij hoeft hij geen uitleg te geven, dan moet hij alleen bij zijn vrouw en kinderen. Maar uitgerekend hij zwijgt nu?



Luister even wat Tan zegt als Erik Mouthaan van het filmpje walgt en zegt "waarom moet die jongen op tv? waar hebben we het over?" Tan zegt dan: "misschien omdat het samenhangt met de functie als burgemeester"



https://youtu.be/UfAAYfZXARQ De jonge flirt van Onno Hoes - RTL LATE NIGHTEn al zou hij dat doen? al zou hij na zijn lolletje weer naar huis gaan? En ja hij zwijgt nu ja. Is zijn goed recht. Zijn relatie is geen publiek bezit. Je haalt het verhaal van Onno Hoes aan, maar toen zweeg RTL boulevard ook in alle toonaarden hoor, toen het albert aanging. Dat onderwerp werd daar ook niet besproken. Dus winston is dan net zo hypocriet. Echt, laat ze het allemaal lekker zelf uitzoeken.
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
't zijn net mensen he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Saz schreef op 06 april 2017 @ 14:17:

't zijn net mensen he?
Alle reacties Link kopieren
quote:Het-groepje schreef op 06 april 2017 @ 13:58:

Er hangen al jaren smeuiige verhalen rond die man. Ik vind het weinig te maken hebben met zijn vakmanschap. Is iets tussen hem en zijn vrouw en evt die dames.Precies.

Onno was een goede burgemeester. Die onschuldige kus met toyboy heeft hem zijn baan, zijn geloofwaardigheid én tenslotte zijn huwelijk gekost. Humberto vond de functie van burgemeester wel van belang in deze toyboy-affaire.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Liez12 schreef op 06 april 2017 @ 14:04:

Ik heb ooit in een interview met Dionne gelezen dat ze heel erg op haar imago let omdat ze een serieus programma presenteert en daarom niet uitgaat en geen blote kleding draagt etc etc. Dat is de reden dat ik hier wel even van opkeek. Het is ineens zo anders dan hoe zij zichzelf presenteert. Ze kwam op mij over als een independent carrière woman. Die echt keuzes heeeeel erg overdenkt enzo. Die, ook al zou ze smoor zijn, dit niet doet ivm haar carrière.



Van Humberto had ik dit wel verwacht. Ik heb vaker gehoord dat hij zijn vrouw niet trouw was. Je weet nooit wat waar is of wat mensen onderling afspreken om wel of niet te doen in hun relatie dus het is niet dat ik meteen denk: wat een eikel. Ik vind hem op TV ook niet leuk overkomen dus ik zag hem nooit als de perfecte man. (Wie is wel perfect?)



Conclusie: van mij mogen ze doen en laten wat ze willen maar het heeft mijn beeld van beide wel veranderd in negatieve zin. Niemand die daar wat omgeeft maar ik ben blij dat ik het even hier kwijt kan. Ik hoop wel dat zij gelukkig worden. Lijkt mij echt vervelend, bekend zijn en dat dit je 'overkomt'



Je bedoelt Humberto en Dionne, die gelukkig mogen worden?

Dat gun ik ze nu net helemaal niet..
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
Waar wil jij nu je gelijk over hebben? Mis ik iets? To?
quote:Eindeloos schreef op 06 april 2017 @ 14:21:

[...]





Je bedoelt Humberto en Dionne, die gelukkig mogen worden?

Dat gun ik ze nu net helemaal niet..Is het familie van je ofzo?
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 06 april 2017 @ 14:21:

[...]





Je bedoelt Humberto en Dionne, die gelukkig mogen worden?

Dat gun ik ze nu net helemaal niet..Mijn god...
quote:biol schreef op 06 april 2017 @ 14:17:

[...]





En al zou hij dat doen? al zou hij na zijn lolletje weer naar huis gaan? En ja hij zwijgt nu ja. Is zijn goed recht. Zijn relatie is geen publiek bezit. Je haalt het verhaal van Onno Hoes aan, maar toen zweeg RTL boulevard ook in alle toonaarden hoor, toen het albert aanging. Dat onderwerp werd daar ook niet besproken. Dus winston is dan net zo hypocriet. Echt, laat ze het allemaal lekker zelf uitzoeken.Dat werd dus wel in Boulevard besproken. Vandaar dat men het nu raar vint dat het van Humberto niet besproken wordt.
Dit hele topic
Alle reacties Link kopieren
quote:biol schreef op 06 april 2017 @ 14:17:

[...]





En al zou hij dat doen? al zou hij na zijn lolletje weer naar huis gaan? En ja hij zwijgt nu ja. Is zijn goed recht. Zijn relatie is geen publiek bezit. Je haalt het verhaal van Onno Hoes aan, maar toen zweeg RTL boulevard ook in alle toonaarden hoor, toen het albert aanging. Dat onderwerp werd daar ook niet besproken. Dus winston is dan net zo hypocriet. Echt, laat ze het allemaal lekker zelf uitzoeken.



Albert Verlinden heeft wel degelijk de affaire in Boulevard besproken.

Absoluut
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
Alle reacties Link kopieren
quote:Liez12 schreef op 06 april 2017 @ 14:04:

Ik heb ooit in een interview met Dionne gelezen dat ze heel erg op haar imago let omdat ze een serieus programma presenteert en daarom niet uitgaat en geen blote kleding draagt etc etc. Dat is de reden dat ik hier wel even van opkeek. Het is ineens zo anders dan hoe zij zichzelf presenteert. Ze kwam op mij over als een independent carrière woman. Die echt keuzes heeeeel erg overdenkt enzo. Die, ook al zou ze smoor zijn, dit niet doet ivm haar carrière.



Van Humberto had ik dit wel verwacht. Ik heb vaker gehoord dat hij zijn vrouw niet trouw was. Je weet nooit wat waar is of wat mensen onderling afspreken om wel of niet te doen in hun relatie dus het is niet dat ik meteen denk: wat een eikel. Ik vind hem op TV ook niet leuk overkomen dus ik zag hem nooit als de perfecte man. (Wie is wel perfect?)



Conclusie: van mij mogen ze doen en laten wat ze willen maar het heeft mijn beeld van beide wel veranderd in negatieve zin. Niemand die daar wat omgeeft maar ik ben blij dat ik het even hier kwijt kan. Ik hoop wel dat zij gelukkig worden. Lijkt mij echt vervelend, bekend zijn en dat dit je 'overkomt' Ik hoop dat Ineke en de kinderen straks weer gelukkig worden.



En dat Dionne straks nog meer tv.programma's 'in de schoot' geworpen krijgt.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
quote:Eindeloos schreef op 06 april 2017 @ 14:28:

[...]





Albert Verlinden heeft wel degelijk de affaire in Boulevard besproken.

AbsoluutKlopt, dat heeft hij.



https://youtu.be/-xEgGPc9Up4 Verklaring Onno Hoes en Albert Verlinde | Showbizz Nieuws
LOEP ME MAAR aub.
Het is hun privéleven dus dat mogen ze wat mij betreft privé laten. Het is wel bijzonder dat het onderwerp bij RTL door geen enkel roddelprogramma besproken wordt.

Overigens denk ik niet dat het lang stand houdt, die relatie. 20 jaar leeftijdsverschil ga je merken als ook bij Hunberto de jaren toeslaan (al ziet hij er nu erg goed uit voor een vijftiger).
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij wil to alleen even met modder gooien. Wat een onzin allemaal.

Alle reacties Link kopieren
https://youtu.be/_L8YlQwTLds 'Onno Hoes is in het pak genaaid' - RTL LATE NIGHT



Onno stapt op als burgemeester na pers-publicatie (media-aandacht) De "Lok-toyboy" zat een week daarvoor bij RTL-Late-Night aan tafel.
LOEP ME MAAR aub.
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het wel een interessant topic. Relaties, liefde en vreemdgaan is wel leuk om over te discussiëren omdat iedereen zo verschillend er tegen aan kijkt.



Ik gun ieder zijn geluk. Ook vreemdgangers. Wie weet vindt die vrouw van Humberto wel een veel leukere man.



Ik denk dat er eigenlijk ook niet zoveel te bespreken valt in die roddel programma's omdat ze beide niks zeggen. Die foto's hebben we al gezien dus tja.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven