Entertainment alle pijlers

Hunted 2019 - Geen spoilers SVP

05-10-2019 08:19 577 berichten
Hunted is terug met een nieuw seizoen.

Vanaf maandag 7 oktober om 20:25 te zien op NPO 3.
Wie kijkt er (weer) mee?

Hier alvast de voortvluchtigen:
- Bart en Tim
- Tizita en Betty
- Anne en Juanitto
- Juul en Koen
- Geertjan en Lars
- Leo en Robin
- Vera
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 26-11-2019 07:15
7.29% gewijzigd
En die Friezen die bij de weerman in beeld kwamen. Bewust.
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
10-10-2019 10:49
En die Friezen die bij de weerman in beeld kwamen. Bewust.
Oh ja, dat kwam ze ook duur te staan, daardoor gingen ze camera's van havens in de buurt in de gaten houden en werden ze gespot (in theorie dan, natuurlijk, in de praktijk hebben de begeleiders dat natuurlijk gewoon doorgegeven).

Er waren ook eens 2 vrouwen die een filmpje opnamen om de hunters te pesten op de telefoon van een supermarktmedewerker. Maar daardoor wisten de hunters waar ze waren geweest, gingen camerabeelden van die supermarkt opvragen, zagen ze op de parkeerplaats bij iemand in een auto stappen, spoorden de eigenaar van de auto op en kwamen ze zo op het spoor.
Spreuken 18:2
Alle reacties Link kopieren
Pff die vrouw die de rugtas nog in de auto had.. why??

Wel erg grappig dat de jobgens zich zo veilig voelden terwijl het tegenovergestelde waar was
Zebra123 schreef:
14-10-2019 22:00
Pff die vrouw die de rugtas nog in de auto had.. why??

Wel erg grappig dat de jongens zich zo veilig voelden terwijl het tegenovergestelde waar was
Nou echt he, eerst een lift aanbieden en daarna gelijk die twee gasten melden. Echt belachelijk gedrag van haar.

En precies. Eerst die gozer helemaal paranoia om niks en toen ze dachten 'niks aan de hand, ga jij maar even koffie zetten' werden ze gepakt.
Alle reacties Link kopieren
Die jongens maakten echt veel klassieke fouten bij elkaar. Ik vraag.mij echt af of ze vorige seizoenen bekeken hebben.
Les 1: nooit overnachten binnen het netwerk van een van je liften.
1 camera en ze achterhalen waar je bent.

In eerste instantie klopte het gevoel van die een prima, dat hij verder wilde. Dat hadden ze ook gewoon moeten doen. Nieuwe lift regelen een stukje verderop en het spoor was doodgelopen.
Alle reacties Link kopieren
De titel - geen spoilers svp - kan er wel uit. Er worden hier toch echt dingen weggegeven. Helaas.

Ik ga hier voortaan pas lezen als ik het gekeken heb.
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Annapicobella schreef:
15-10-2019 13:49
De titel - geen spoilers svp - kan er wel uit. Er worden hier toch echt dingen weggegeven. Helaas.

Ik ga hier voortaan pas lezen als ik het gekeken heb.
Spoileren is toch iets heel anders dan napraten over wat er in de uitzending te zien is geweest ..?!
Annapicobella schreef:
15-10-2019 13:49
De titel - geen spoilers svp - kan er wel uit. Er worden hier toch echt dingen weggegeven. Helaas.

Ik ga hier voortaan pas lezen als ik het gekeken heb.
Dat is toch ook de bedoeling, dat je hier na komt praten nav de uitzending.

Ik heb net pas gekeken en open dus nu pas het topic.
Idioot van die vrouw dat ze die jongens zelf aangeeft vanwege die achtergelaten rugzak. De jongens waren verder ook niet slim bezig. Je zou denken dat ze helemaal niets geleerd hebben van voorgaande seizoenen.
girasole3 schreef:
15-10-2019 13:55
Spoileren is toch iets heel anders dan napraten over wat er in de uitzending te zien is geweest ..?!
Precies. dit heeft niks met spoileren te maken want de uitzending is gisteren gewoon al op tv geweest.

Spoileren is als ergens op bv abonnee tv als videoland al toekomstige uitzendingen te zien zijn geweest die nog niet op de gewone tv zijn uitgezonden en dat mensen daar dan dingen uit gaan verraden. Dat is heel wat anders. Dit hier betreft geen toekomstige uitzending, deze was gewoon gisteravond op tv en is dus ook gewoon napraten.

Als je zelf pas later wilt / kunt kijken dan dat iets op tv is geweest prima maar dan moet je gewoon niet hier alvast gaan lezen voor je zelf de uitzending kijkt. We kunnen moeilijk in een topic tot dagen na een uitzending gaan wachten met reageren omdat iemand zelf de keuze maakt om pas later te kijken.
redbulletje schreef:
15-10-2019 14:51
Dat is toch ook de bedoeling, dat je hier na komt praten nav de uitzending.
Nou inderdaad, dit.
Zo moeilijk is dat toch niet te begrijpen lijkt mij.
Zijn ze nou allebei gepakt? Die ene man lag toch nog verstopt?
Alle reacties Link kopieren
1 zit verstopt maar de hond ruikt zo waar hij zit natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
15-10-2019 14:54
Precies. dit heeft niks met spoileren te maken want de uitzending is gisteren gewoon al op tv geweest.

Spoileren is als ergens op bv abonnee tv als videoland al toekomstige uitzendingen te zien zijn geweest die nog niet op de gewone tv zijn uitgezonden en dat mensen daar dan dingen uit gaan verraden. Dat is heel wat anders. Dit hier betreft geen toekomstige uitzending, deze was gewoon gisteravond op tv en is dus ook gewoon napraten.

Als je zelf pas later wilt / kunt kijken dan dat iets op tv is geweest prima maar dan moet je gewoon niet hier alvast gaan lezen voor je zelf de uitzending kijkt. We kunnen moeilijk in een topic tot dagen na een uitzending gaan wachten met reageren omdat iemand zelf de keuze maakt om pas later te kijken.
Inderdaad; je hebt gelijk. Zal voortaan voorzichtiger zijn met dingen te lezen.
Nam wat van mijn spanning weg voor deze uitzending helaas.

Hadden ze vorige keren ook een drone eigenlijk? Kan me wel een helikopter herinneren. Drone is goedkoper neem ik aan
Everything you see I owe to spaghetti!
Annapicobella schreef:
15-10-2019 16:07
Hadden ze vorige keren ook een drone eigenlijk? Kan me wel een helikopter herinneren. Drone is goedkoper neem ik aan
Helicopter wel, die hadden ze volgens mij al in het eerste seizoen.

Een drone had ik ook nog niet eerder gezien nee, was volgens mij de eerste keer.
Vond de hunt op die 2 wel lekker spannend in beeld gebracht trouwens. Leuk.
BigLizzie schreef:
15-10-2019 07:15
Nou echt he, eerst een lift aanbieden en daarna gelijk die twee gasten melden. Echt belachelijk gedrag van
Hoe kwam die vrouw erbij omdat te doen?! Het leek wel of ze niet door had waar ze mee bezig was.
delicious35 schreef:
15-10-2019 10:44
Die jongens maakten echt veel klassieke fouten bij elkaar. Ik vraag.mij echt af of ze vorige seizoenen bekeken hebben.
Les 1: nooit overnachten binnen het netwerk van een van je liften.
1 camera en ze achterhalen waar je bent.

In eerste instantie klopte het gevoel van die een prima, dat hij verder wilde. Dat hadden ze ook gewoon moeten doen. Nieuwe lift regelen een stukje verderop en het spoor was doodgelopen.
Dit inderdaad. Was ze nu deden had geen enkele zin. Dan hadden ze net zo goed bii het meisje van de lift kunnen blijven slapen.
Wat ik me afvraag is als de hunters iemand ondervragen komen ze dan rustig het terrein op en stellen ze zich dan voor? Laten ze dan de camera draaien en gaan ze er dan zo hard in? Of gaan ze er meteen zo hard in? Zonder dat iemand weet dat ze van Hunted zijn? Bij het laatste schrik je je toch rot? Ze zijn echt intimiderend.
watdachtjehiervan schreef:
16-10-2019 07:53
Wat ik me afvraag is als de hunters iemand ondervragen komen ze dan rustig het terrein op en stellen ze zich dan voor? Laten ze dan de camera draaien en gaan ze er dan zo hard in? Of gaan ze er meteen zo hard in? Zonder dat iemand weet dat ze van Hunted zijn? Bij het laatste schrik je je toch rot? Ze zijn echt intimiderend.
Geen idee eigenlijk.....
Alle reacties Link kopieren
Ik denk zelf dat er wel iemand van de regie oid bij is en uitleggen wat de bedoeling is/was. Of dat dat achteraf / tussendoor gemeld wordt.

Valt me trouwens ook op dat iedereen die een lift probeert te regelen niet zegt dat ze meedoen aan Hunted. Of aan een televisieprogramma waarbij ze moeten vluchten. Denk dat je dan al 10x sneller een lift regelt ipv dat je met een 'vaag' verhaal aankomt dat je op de vlucht bent met een camera-man mee. Kan me goed voorstellen dat wanneer je niet bekend bent met Hunted dat je denkt dat het om een of ander sullig youtube account gaat waar je niet op beeld wil.

Denk dat de deelnemers ook niet mogen uitleggen dat ze meedoen aan Hunted aan de automobilisten.

Leuk dat er een topic van is trouwens! Ben een echte fan!
Ze zeggen dit jaar juist duidelijk dat ze op de vlucht zijn voor hunters ipv dat ze gewoon op de vlucht zijn. Lijkt mij dat na 3 seizoenen het concept voor de meeste Nederlanders wel duidelijk is. Zeker als er dan ook nog 'n cameraman in hun kielzog mee lift.
ToosTosti schreef:
16-10-2019 08:05
Denk dat je dan al 10x sneller een lift regelt ipv dat je met een 'vaag' verhaal aankomt dat je op de vlucht bent met een camera-man mee. Kan me goed voorstellen dat wanneer je niet bekend bent met Hunted dat je denkt dat het om een of ander sullig youtube account gaat waar je niet op beeld wil.

Leuk dat er een topic van is trouwens! Ben een echte fan!
Eens, iemand die alleen random tegen mij zou zeggen dat ie op de vlucht is zou ik ook niet meenemen. Straks is het een ontsnapte TBS-er ofzo.... Die ga ik dan echt niet helpen en wil ik ook niet in mijn auto. Maar heb wel ook al n paar x gehoord dat ze het wel zeiden.

En ja leuk he een topic!!! :)
Niemand gekeken?
Alle reacties Link kopieren
BigLizzie schreef:
22-10-2019 08:29
Niemand gekeken?
Jawel maar vond het nogal tegenvallen.

Na al die jaren verwacht ik iets slimmere voortvluchtigen. Dit was weer zo’n klassieke fout, ongelofelijk. Wie gaat nu contact opnemen binnen zijn eigen netwerk voor een slaapplek.
Ook die bos bloemen, waarom nu?

Je moet al meer dan een echte crimineel op bepaalde plaatsen zijn. En dan kiezen ze voor gemak of ze gaan express de hunters “pesten”.
Het bederft mijn plezier in ieder geval behoorlijk.
Alle reacties Link kopieren
Ik vond het wel mooi dat een kind de afluisterapparatuur vond.
geneet van 't laeve
Alle reacties Link kopieren
Baankje1 schreef:
22-10-2019 08:48
Ik vond het wel mooi dat een kind de afluisterapparatuur vond.
Vond ik ook, hopelijk na een gerichte zoekactie. Die mannen waren qua pinnen ook goed bezig geweest. Weet niet of ze nu nog zo slim bezig waren met die mail en dan in hetzelfde netwerk blijven qua slaapplek. Ze hadden dan netto goed bij die vrouw kunnen blijven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven