Entertainment alle pijlers

Hunted 2019 - Geen spoilers SVP

05-10-2019 08:19 577 berichten
Hunted is terug met een nieuw seizoen.

Vanaf maandag 7 oktober om 20:25 te zien op NPO 3.
Wie kijkt er (weer) mee?

Hier alvast de voortvluchtigen:
- Bart en Tim
- Tizita en Betty
- Anne en Juanitto
- Juul en Koen
- Geertjan en Lars
- Leo en Robin
- Vera
anoniem_648d7f72e2b6c wijzigde dit bericht op 26-11-2019 07:15
7.29% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zouden ze ook opdracht hebben om de hunters iets te sturen/aandacht van ze te trekken?
Want vind dat veel vluchters dat doen dit jaar.

En wat leuk dat er een gevangenis directeur meedoet! Ben heel benieuwd tot hoever hij gaat komen.
Alle reacties Link kopieren
_Aphia_ schreef:
28-10-2019 20:56
Zouden ze ook opdracht hebben om de hunters iets te sturen/aandacht van ze te trekken?
Want vind dat veel vluchters dat doen dit jaar.

En wat leuk dat er een gevangenis directeur meedoet! Ben heel benieuwd tot hoever hij gaat komen.
Geen idee, ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom ze dat doen want net zei een van de hunters nog dat dat eigenlijk altijd slecht afloopt.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
mevrouwiglesias schreef:
28-10-2019 20:46
Vera veel in beeld, dus zij zal vandaag wel gepakt worden.
Nou inderdaad, het klopte weer ! :-D

Maar wat een ongelofelijke doos zeg, met dat uitdagen, dan vraag je er ook zelf echt om dat je gepakt wordt.
Volledig haar eigen schuld dit.

Ik heb trouwens dit seizoen niet dat ik echt voor een vluchter of een stel vluchters ben. Geen favorieten voor mij deze editie. Ik denk trouwens dat Juul en Koen weleens de volgende kunnen zijn. Zeker na die wederom domme actie met dat bellen in die auto van die vriend van hem.
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij echt af of ze de kandidaten uitgekozen hebben op domheid.
Hoe makkelijk kun je het ze steeds maken. Ik merk dat ik af ga haken...
Ook die mannen laten nu iemand pinnen die veel te dichtbij staat en waarvan ze de gegevens hebben.
Alle reacties Link kopieren
Vond het weer een leuke aflevering. Alleen moet je inderdaad niet denken dat je slimmer bent dan de Hunters. Het format laat dat niet toe.

Wel 'grappig' dat wij door Facebook en dat soort media onze eigen kringen open en bloot bekend hebben her en der.
Everything you see I owe to spaghetti!
Iemand gekeken vandaag?
ikBedoelHetGoed schreef:
04-11-2019 22:57
Iemand gekeken vandaag?
Ja ik. Ik moet zeggen dat ik deze uitzending wat minder spannend vond, omdat er niemand gepakt werd :)

Wel mooi hoe ze die Juul en Koen op een haartje na misten en die andere twee zullen wel snel de pineut zijn denk ik nu ze die gangen van die Joyce zo uitpluizen.

Maar nee deze uitzending vond ik niet memorabel.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook gekeken. Vond het eigenlijk wel een leuke aflevering juist omdat er niemand werd gepakt en het dus minder voorspelbaar bleek.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Die mannen hebben opzich een goede tactiek. Alleen maken ze een grote fout en dat is dat ze niet zo nu en dan het lijntje verbreken. Ze gaan steeds verder met bekende waar ze geslapen hebben. Dan ben je dus te volgen als ze 1 van de slaapadressen op het spoor zijn. Je moet na 2 slaapplaatsen de lijn doorbreken door te gaan lopen en een willekeurige lift te regelen. Domme fout. Als je de andere seizoenen hebt bekeken dan weet je dit.
Alle reacties Link kopieren
Vond het juist ook wel spannend dat Juul en Koen net gemist werden!
Ik snap niet dat die mannen na het overhandigen van het pakket niet gewoon daar ter plekke een lift geregeld hebben of een slaapplek.. waarom die hele rit terug riskeren?
Alle reacties Link kopieren
Ja, dat snap ik ook niet, maar misschien zitten ze niet meer in de auto van Bert.

Ik ben wel benieuwd naar hoe het zit met die codes en dat eerste coordinaat.
Alle reacties Link kopieren
Net gekeken. Inderdaad, geen patroon aanhouden of een onvoorspelbaar patroon lijkt beter.

Maar ja...wie weet is dit ook wel gescript. Beetje saaie aflevering dit keer.
Everything you see I owe to spaghetti!
Hoe kwamen ze nou Juul en Koen op het spoor, of eigenlijk die Michou?

Leuk trouwens dat die vriendin van Juul glashard volhield niet te weten waar de Hunters het over hadden.
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
05-11-2019 21:00
Hoe kwamen ze nou Juul en Koen op het spoor, of eigenlijk die Michou?

Leuk trouwens dat die vriendin van Juul glashard volhield niet te weten waar de Hunters het over hadden.
Volgens mij omdat Juul met die vriendin belde en zij onder de tap zat dus hunters konden meeluisteren.
Alle reacties Link kopieren
Die vriendin kan echt fantastisch liegen! Echt prachtig hoe ze dat deed.

Ik vond het wel een leuke aflevering, mooi die achtervolging van die Michou gefilmd en dat ze er dan toch niet meer in bleken te zitten.

Die twee mannen zijn er volgende week natuurlijk bij, die terugrit begrijp ik ook niet.
Ik snap trouwens niet waarom we de tweeling zo weinig zien. Tot deze aflevering wist ik niet eens dat ze meededen. Mensen die het spel slim spelen verdienen juist aandacht, wat mij betreft.
Alle reacties Link kopieren
ikBedoelHetGoed schreef:
05-11-2019 23:30
Ik snap trouwens niet waarom we de tweeling zo weinig zien. Tot deze aflevering wist ik niet eens dat ze meededen. Mensen die het spel slim spelen verdienen juist aandacht, wat mij betreft.
Ze focussen eerst op de mensen die snel gepakt worden, de mensen die het spel verder halen krijgen dan 'later' tijd om veel in beeld te zijn.
ikBedoelHetGoed schreef:
05-11-2019 23:30
Ik snap trouwens niet waarom we de tweeling zo weinig zien. Tot deze aflevering wist ik niet eens dat ze meededen.
Nou dat had ik dus ook, ik dacht echt even 'wie zijn dat?'
Alle reacties Link kopieren
Ha ha dat had ik dus ook, wie zijn dat? Maar het geeft inderdaad wel aan dat ze voorlopig nog even niet uit het spel zijn.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
De hunters hebben ook geen aanwijzingen mbt de tweeling.
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand waarom de hunters zich ook alweer focussen op dat van Gogh huis (als ik het goed heb onthouden)? Daar hebben ze ook die onbemande auto met camera staan. Weet wel dat in de eerste aflevering die twee jongens daar langs zijn geweest, maar waarom ook alweer?
UnicornLover2 schreef:
06-11-2019 14:02
Weet iemand waarom de hunters zich ook alweer focussen op dat van Gogh huis (als ik het goed heb onthouden)? Daar hebben ze ook die onbemande auto met camera staan. Weet wel dat in de eerste aflevering die twee jongens daar langs zijn geweest, maar waarom ook alweer?
De kandidaten moeten daarheen, maar met welk doel is mij ook nog onduidelijk. Dat er een vaste plaats worden bedacht waar iedereen "iets" moet doen, is trouwens nogal flauw. De Hunters zouden er ook die 500 uur kunnen blijven staan wachten en iedereen er één voor één arresteren.
Alle reacties Link kopieren
UnicornLover2 schreef:
06-11-2019 14:02
Weet iemand waarom de hunters zich ook alweer focussen op dat van Gogh huis (als ik het goed heb onthouden)? Daar hebben ze ook die onbemande auto met camera staan. Weet wel dat in de eerste aflevering die twee jongens daar langs zijn geweest, maar waarom ook alweer?
In de allereerste aflevering bij het vertrekpunt kregen ze daar de coördinaten van. Er is niet gezegd wat ze ermee moeten.
Alle reacties Link kopieren
Iemand gekeken vanavond?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Jaaaa! Ik vond het spannend. Ik vond Leo en Robin niet erg handig. Zo'n afgesproken plek in een mail laten staan. Maar die Anne en Juanitto....om dat op 't werk van je broer te gaan slapen?! Ik vrees dat ze die toch pakken. Maarja de beste stuurlui staan aan wal natuurlijk. Ik doe het ze niet na. Veels te spannend. Leuk dat Tizita, Betty, Juul en Koen zo onder de radar blijven. Ben alweer benieuwd naar volgende aflevering! Hoe vond jij het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven