Entertainment alle pijlers

Ik weet wie jij bent - Geen spoilers S.V.P.

27-08-2018 11:51 460 berichten
Volgt nog iemand deze serie? Ik vond deel 1 gisteravond erg goed! Ben heel benieuwd naar de rest van de serie.

NPO 3 op zondagavond om 21.10
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 05-09-2018 12:45
12.80% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
simbalabimba schreef:
10-09-2018 11:58
t Begint me te duizelen.
Die jonge man in de collegezaal heeft er wat mee te maken, dacht ik. Maar goed, die komt vlgs oo de castinglijst niet voor, dus zal dan toch niet. :-D "k vond m wel wat op de zoon van Daniel lijken/"vadermoord"/, is t iets in die richting?
Daaraan moest ik wel denken toen zoon van Daniel beschreef aan wie hij de ketamine had verkocht.
Dat is Vanja Rukavina, staat dus wel op de castingslijst en zal er zeker ook iets mee te maken hebben, denk ik.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
watdachtjehiervan schreef:
10-09-2018 09:19
Het is zijn vader niet. Er werd gezegd dat Marc en Anne stiefbroer en zus zijn. Ik vermoed dat Marc verliefd was op Anne en jaloers was op Daniel. Misschien is Bart ook wel verliefd op Anne. Want dat zijn dus ook geen neef en nicht van elkaar.

Ik vermoed dat die stiefvader weet dat Marc ketamine gebruikt en daarom daaro had dat hij dat bij Daniel in zijn drankje had gedaan.
Ik denk inderdaad dat Bart of Marc iets met die verdwijning te maken heeft.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ongeloofwaardig vond, was dat Daniël tegen die blonde vrouw in de hotelkamer zei. waarom hij tegen haar had gelogen dat hij niet bij haar was geweest.

Als advocaat weet je toch dat je zoiets nooit moet toegeven> Dat iemand altijd een gesprek zou kunnen opnemen.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk ook dat Bart verliefd is op Anna.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
10-09-2018 10:11
de officier van justitie


Dankje.
Alle reacties Link kopieren
Bart? Wie is Bart?
Alle reacties Link kopieren
Oakes schreef:
10-09-2018 14:58
Bart? Wie is Bart?
Ja wie is Bart?
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk DAT Anna haar verdwijning in scène heeft gezet voor scriptie/ onderzoek. Wat in college zaak werd besproken etc. Dat ze haar oom iets betaald wil zetten en hem als levend was gebruikt???
Alle reacties Link kopieren
mabelle schreef:
10-09-2018 23:08
Ik denk DAT Anna haar verdwijning in scène heeft gezet voor scriptie/ onderzoek. Wat in college zaak werd besproken etc. Dat ze haar oom iets betaald wil zetten en hem als levend was gebruikt???
Ja dit was waar ik ook al aan dacht.
Heel goed mogelijk lijkt me.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook geen idee wie Bart zou moeten zijn??
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
mabelle schreef:
10-09-2018 23:08
Ik denk DAT Anna haar verdwijning in scène heeft gezet voor scriptie/ onderzoek. Wat in college zaak werd besproken etc. Dat ze haar oom iets betaald wil zetten en hem als levend was gebruikt???
Dat zou zo maar 'ns heel goed kunnen!
Bart is toch de zoon van Daniel? Of heet die geen Bart?
Alle reacties Link kopieren
Nee, die heet Paul.

https://www.imdb.com/title/tt8242562/
Is dat niet die tweelingzoon die in die kliniek ligt?
Alle reacties Link kopieren
redbulletje schreef:
11-09-2018 09:32
Is dat niet die tweelingzoon die in die kliniek ligt?
Nee die heet Bruno.
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Oakes schreef:
11-09-2018 09:27
Nee, die heet Paul.

https://www.imdb.com/title/tt8242562/
Oh sorry voor de verwarring die ik heb veroorzaakt :-$ . Ik dacht dat hij Bart heten. Ik bedoel dus Paul. De zoon van Daniel.
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
11-09-2018 17:09
Oh sorry voor de verwarring die ik heb veroorzaakt :-$ . Ik dacht dat hij Bart heten. Ik bedoel dus Paul. De zoon van Daniel.

Gelukkig, ik tastte ook al in het duiser over Bart.

De politie kwam er toch achter dat Marc iets met die ketamine te maken had? Zo wist z'n vader het dan toch?
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
pilatespas schreef:
10-09-2018 07:35
Ik kijk ook. Super serie!
Voorstukje van volgende week zie je dat ie een tas pakt in het bos!! Geen geheugenverlies dus..

Of iemand heeft hem daarheen gewezen...
Such fun!1
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
11-09-2018 17:09
Oh sorry voor de verwarring die ik heb veroorzaakt :-$ . Ik dacht dat hij Bart heten. Ik bedoel dus Paul. De zoon van Daniel.
Alsof het al niet ingewikkeld genoeg is verzin jij er nog maar iemand bij... :rofl:
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde hem ook zeggen in de vooruitblik
#kleinespoiler uit t voorstukje.
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Wat ik ongeloofwaardig vind aan deze serie, is dat erop wordt aangestuurd dat de advocaten de zaak oplossen. En dat zij speurwerk verrichten. Daar is de politie toch voor? Daniël en Eva zo tegenover elkaar in de rechtzaal vond ik er ook niet heel waarheidsgetrouw uitzien.

Toen ik in de tweede aflevering hoorde dat Marc de stiefbroer was van Anna, dacht ik meteen dat ze wat met elkaar hadden (gehad). Ook terugdenkend aan die enorm heftige reactie t.o.v. Daniël. Dat ingooien van het raam enzo. En die Anna flirtte volgens mij met iedereen. Ook met Paul inderdaad.

Van aflevering 3 heb ik vrij veel gemist, moet ik nog terugkijken. Wel heb ik gezien dat de vader van Anna tegen Marc zei:'geen woord over Anna', of iets van die strekking. Wat mijn vermoeden dat die twee iets met elkaar hadden, heeft bevestigd.

Heeft iemand die Spaanse serie gezien waarop dit is gebaseerd?
Ik was op vakantie dus heb gisteren pas de aflevering van afgelopen zondag kunnen terugkijken.

Vond deze derde aflevering overigens toch wat minder dan de eerdere twee met al dat ketamine gedoe,

Het werd ff wel erg ingewikkeld allemaal, Ik begin te denken dat misschien Daniel en Anne wel samen een of ander complot hebben gesmeed en dat zij dus gewoon nog leeft.

Of dat Marc Anne heeft laten verdwijnen en Daniel er in wil luizen omdat hij hem als concurrent ziet. Wie zal het zeggen..... Spannend is en blijft het wel. Maar wel n serie waar je echt constant je kop bij moet houden merk ik.
Alle reacties Link kopieren
Oefff wat een begin
Been there, done that, got the T-shirt.
Wow wow...wat een aflevering!
Zou de vrouw van Daniël uit wraak hem achter de tralies willen krijgen?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben af en toe wel de weg kwijt van wie wie op welke manier kent.
Die studente? op t laatst hoe zit die nou verder aan wie gelinkt.
Voor deze scene wist je toch nog niet dat zij met haar contact heeft toch?

:| :@@:

Geen serie voor als je al moe ben :facepalm:
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven