Entertainment alle pijlers

Ik weet wie jij bent - Geen spoilers S.V.P.

27-08-2018 11:51 460 berichten
Volgt nog iemand deze serie? Ik vond deel 1 gisteravond erg goed! Ben heel benieuwd naar de rest van de serie.

NPO 3 op zondagavond om 21.10
anoniem_164584 wijzigde dit bericht op 05-09-2018 12:45
12.80% gewijzigd
Up up up...ik vond het weer spannend.. Daniël liegt dus niet... hij gaat er uiteindelijk toch met Eva vandoor zie je vlgnde week...wat deed die donkere man in het huis van haar opa...!!?
Ja ik vond het gisteren wel een spannende aflevering, die nu ook eens een keer goed te volgen was.

En inderdaad, wie was dat in dat huis en waarom? Of zou die naar die 100.000 euro hebben gezocht?

Nou we komen er vast nog wel achter.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het al eerder is gezegd maar ik erger me er wel aan dat sommige dingen zo on-Nederlands zijn. Ik snap dat de serie uit een ander land komt maar het staat gewoon raar dat er een verkiezing is voor het rectorschap of dat er een schoolpsycholoog is. Dat hadden ze toch wel anders kunnen invullen, dat is het vak van de schrijvers.
AnAppleADay schreef:
01-10-2018 17:44
Ik weet niet of het al eerder is gezegd maar ik erger me er wel aan dat sommige dingen zo on-Nederlands zijn. Ik snap dat de serie uit een ander land komt maar het staat gewoon raar dat er een verkiezing is voor het rectorschap of dat er een schoolpsycholoog is. Dat hadden ze toch wel anders kunnen invullen, dat is het vak van de schrijvers.
een schoolpsycholoog is toch niet zo apart?
Alle reacties Link kopieren
AnAppleADay schreef:
26-09-2018 15:54
Alleen met Juliëtte (?) en met de vader van Anna.


Nou, die zet zijn vrouw uit huis. Omdat haar zoon het met zijn dochter deed.
Nou heb geen tijd om na te denken over een schoolpsycholoog etc daar zijn de andere personages te ingewikkeld voor..
Alle reacties Link kopieren
Hoe kan het dat Daniel bij foto's van mensen die hij NU wel kent (zoals Gabor en nog een paar) zich ook niets herinnert?
Verder denk ik nog steeds dat hij geen geheugenverlies heeft want hij wist die eerste ochtend wel zijn ontbijt te vinden en legde alles snel terug toen dochter eraan kwam.
Zebra123 schreef:
01-10-2018 20:25
Hoe kan het dat Daniel bij foto's van mensen die hij NU wel kent (zoals Gabor en nog een paar) zich ook niets herinnert?
Verder denk ik nog steeds dat hij geen geheugenverlies heeft want hij wist die eerste ochtend wel zijn ontbijt te vinden en legde alles snel terug toen dochter eraan kwam.
Dat viel mij toen ook al gelijk op ja.

En dat van die foto's is inderdaad raar, sowieso als hij echt geheugenverlies heeft, zou hij zich wat hij nu doet toch ook niet meer moeten kunnen herinneren in zeg 'de volgende aflevering....'

De on-Nederlandse dingen zijn mij niet echt opgevallen, ik ben veel te druk met het volgen van alle ingewikkelde verhaallijnen om dat op te merken. :)
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
01-10-2018 17:46
een schoolpsycholoog is toch niet zo apart?
Echt? Daar heb ik nog nooit van gehoord. Op een middelbare school?
Is het een middelbare school dan? Die collegezaal, en de leeftijd van de studentes ziet er meer uit als een universiteit? En op de universiteiten waar ik gestudeerd heb was een psycholoog in dienst waar je als student zo (gratis) een afspraak kon maken.

Maar die verkiezing voor rector waar studenten moeten stemmen is raar...
Alle reacties Link kopieren
Mik* schreef:
02-10-2018 08:46

Maar die verkiezing voor rector waar studenten moeten stemmen is raar...
Wat grappig, in Belgie worden rectoren ook gestemd en niet geselecteerd. Ik vind dat heel leuk, al die keine verschillen ontdekken.

Inderdaad wel raar dat ze daar niets op hebben gevonden als dat echt ongezien is in Nederland. Beetje lui ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik snap er eerlijk gezegd steeds minder van...
Ik ben verantwoordelijk voor wat ik schrijf, niet voor wat u leest.
Alle reacties Link kopieren
mevrouwiglesias schreef:
02-10-2018 21:22
Ik snap er eerlijk gezegd steeds minder van...
Ik ook, ik merk dat mijn interesse steeds meer afneemt..
Alle reacties Link kopieren
Vind het heerlijk om te volgen. Jammer dat ik ze niet achter elkaar kan kijken.
Ja, nee, misschien. Kan je de vraag herhalen?
Ik vond de laatste uitzending juist beter te volgen. Wat ik wel jammer vind is dat ik met niemand echt kan meeleven omdat ze allemaal nare trekjes hebben waardoor ik geen echte sympathie voel voor iemand. Ja Juliette misschien nog als enige.
Alle reacties Link kopieren
Mik* schreef:
02-10-2018 08:46
Is het een middelbare school dan? Die collegezaal, en de leeftijd van de studentes ziet er meer uit als een universiteit? En op de universiteiten waar ik gestudeerd heb was een psycholoog in dienst waar je als student zo (gratis) een afspraak kon maken.

Maar die verkiezing voor rector waar studenten moeten stemmen is raar...
Dit was de schoolpsycholoog van Juliette.
Die is 13. En haar moeder kende haar al van ouderavonden dus het is niet alsof ze er pas voor deze situatie bij is getrokken.
Denken jullie dat Daniël liegt dan? Ik geloof nu wel dat hij zich niets herinnert.
Alle reacties Link kopieren
pilatespas schreef:
03-10-2018 12:43
Denken jullie dat Daniël liegt dan? Ik geloof nu wel dat hij zich niets herinnert.
Vooralsnog houd ik alle opties open. ;-)
Ik weet het ook niet zeker, maar neig ernaar dat hij geen geheugenverlies heeft. Hij heeft een keer gezegd 'dat is een leugen' en ook vanwege dat ontbijt toen in de eerste aflevering. Maar ik ben ook al zo vaak op het verkeerde been gezet dat ik er niks om durf te verwedden :)
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
03-10-2018 15:29
Ik weet het ook niet zeker, maar neig ernaar dat hij geen geheugenverlies heeft. Hij heeft een keer gezegd 'dat is een leugen' en ook vanwege dat ontbijt toen in de eerste aflevering. Maar ik ben ook al zo vaak op het verkeerde been gezet dat ik er niks om durf te verwedden :)
Maar hoe zou hij dan de test kunnen manipuleren? Tenzij hij een arts oid heeft omgekocht.
Alle reacties Link kopieren
ik ben trouwens even aan het kijken naar de Spaanse versie en ik vind het wel grappig dat de namen van de personages bijna precies hetzelfde zijn.
Elias is ook de achternaam daar en verder heb je:
Alize - Alicia
Paul - Pol
Anna - Ana
Mark - Marc
Eva van Duren - Eva Duran
Ramon - Ramón
David - David
Suzanne Martijn - Susana Martin
Juliette - Julieta
Sylvia - Silvia
:proud:
Weet je dan ook al hoe het afloopt?
Alle reacties Link kopieren
Nee dat niet, ik was alleen benieuwd naar de acteurs.
Alle reacties Link kopieren
Als jullie trouwens benieuwd zijn:

https://m.youtube.com/watch?v=uyhfHVJhsD0

Is de trailer, verder geen spoilers tov nu.
Alle reacties Link kopieren
hamaika schreef:
03-10-2018 15:29
Ik weet het ook niet zeker, maar neig ernaar dat hij geen geheugenverlies heeft. Hij heeft een keer gezegd 'dat is een leugen' en ook vanwege dat ontbijt toen in de eerste aflevering. Maar ik ben ook al zo vaak op het verkeerde been gezet dat ik er niks om durf te verwedden :)
Dat van dat ontbijt kan een opgeslagen automatisme zijn, dat niet is aangetast. Zoals bijvoorbeeld het spraakvermogen en autorijden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven