Entertainment
alle pijlers
Instagram-families, deel 2
zondag 24 maart 2024 om 15:50
Hier praten we over de verschillende families op instagram, sommigen zijn bekend van tv-programma’s.
Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.
Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
- thezhoufamily
- deviervankim
Mocht je om een of andere (vage) reden geblokt zijn, dan kun je de families hier evengoed bekijken : storynavigation.com
Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.
Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.
Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
- thezhoufamily
- deviervankim
Mocht je om een of andere (vage) reden geblokt zijn, dan kun je de families hier evengoed bekijken : storynavigation.com
himalaya wijzigde dit bericht op 17-11-2024 10:52
14.84% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
woensdag 9 oktober 2024 om 08:05
Ik ook. De moeder is zo'n positief mens en leuke kinderen.himalaya schreef: ↑08-10-2024 23:05Ik vind de familie Zhou leuk om te volgen, en de jongste dochter zo’n grappig kind.
Bewondering hoe ze het doet/doen met 4 kinderen waaronder een baby en een ondeugende peuter, een eigen zaak en slaapgebrek. Maar niet piepen, gewoon nog lekker kilometers fietsen en wandelen.
woensdag 9 oktober 2024 om 08:05
Ik vind Rens heel irritant. Hoe hij doet, hoe hij kijkt. Ik zou hem echt heel kort houden als het de vriend van mijn dochter was. En hopen dat de relatie snel weer over gaat. Ik vraag me af of hij zich richting Julia ook zo dominant gedraagt. Afgaande op de giebelende Annemarie is zij ook idolaat van hem.
woensdag 9 oktober 2024 om 08:40
Craziestcatlady schreef: ↑09-10-2024 07:23Wat is hun insta naam? Ik kan ze niet vinden onder familiezhou
Staat ook in de OP: thezhoufamily
woensdag 9 oktober 2024 om 11:38
Ik luister haar story’s niet met geluid dus heb dit gemist, maar ik vind dit echt walgelijk.Toedeledoki schreef: ↑08-10-2024 10:05Inderdaad. En wat een nare vrouw is AM.
'Niet delen met je volgers', zegt Jet, die een geheim papiertje heeft.
'Zal ik niet doen' zegt deze zogenaamde moeder. En vervolgens pleurt ze het op internet.
Triest.
Edit; ik had nog niet alles gelezen hier. Het besef van Jet dat alles wat ze doen door tienduizenden volgers gezien wordt vind ik heftig. En dan ook nog ‘nee hoor’, maar die story staat tóch online. Ik vind dat niet oké.
woensdag 9 oktober 2024 om 13:49
Hier ook geen positieve kriebels van hem. Als mijn kind hem als leiding zou hebben op de scouting zou dat voor mij een reden zijn om over te stappen naar een andere scouting, naast vele andere zaken die ik op deze scouting niet oke vind.Lente19251003- schreef: ↑09-10-2024 08:16Ik vind het een engerd, krijg er de kriebels van en zou zeker niet blij zijn als mijn dochter met zo’n jongen thuiskomt. Ik vind Julia ook nog heel erg jong (en beïnvloedbaar?) overkomen.
woensdag 9 oktober 2024 om 14:06
Ik krijg ook de kriebels van hem. Ik weet niet wat het is, maar hij geeft een vreemde vibe af.Lente19251003- schreef: ↑09-10-2024 08:16Ik vind het een engerd, krijg er de kriebels van en zou zeker niet blij zijn als mijn dochter met zo’n jongen thuiskomt. Ik vind Julia ook nog heel erg jong (en beïnvloedbaar?) overkomen.
woensdag 9 oktober 2024 om 14:11
Ik zie ook niks van vandaag.
Tijd dat AM eens wat minder gaat posten, heb sowieso het idee dat sociale media een beetje op zn retour is. Op fb zijn er al helemaal weinig mensen die nog iets persoonlijks posten. Op insta vaak dezelfde personen.
Elke dag je kinderen online gooien voor wildvreemden is echt niet oke.
De feestdagenboxen zijn nog lang niet verkocht , eergisteren waren er nog meer dan 600 , ook dat is over het hoogtepunt heen denk ik.
woensdag 9 oktober 2024 om 14:36
Ik zie gewoon stories voorbij komen.
woensdag 9 oktober 2024 om 14:53
woensdag 9 oktober 2024 om 15:44
woensdag 9 oktober 2024 om 18:47
Op FB is het stil vandaag! Komen er wel stories op Insta?
woensdag 9 oktober 2024 om 18:55
Ja, al kan ik het alleen zien via Instanavigation.
woensdag 9 oktober 2024 om 18:57
Hij vindt vooral zichzelf heel grappig en geweldig. Neemt ook heel stoer en 'mannelijk' Maartens taken over. En zo'n mouwloos shirt: prima, maar vind het er elke keer net uitzien of hij net uit bed is gerold.Snaky schreef: ↑09-10-2024 08:05Ik vind Rens heel irritant. Hoe hij doet, hoe hij kijkt. Ik zou hem echt heel kort houden als het de vriend van mijn dochter was. En hopen dat de relatie snel weer over gaat. Ik vraag me af of hij zich richting Julia ook zo dominant gedraagt. Afgaande op de giebelende Annemarie is zij ook idolaat van hem.
woensdag 9 oktober 2024 om 22:48
Jahoor. MG en Sam hebben iemand gered die met zijn wiel in de sloot reed. Sam heeft de auto opgetild en MG heeft hem er uit gereden.
(Sorry, snap het ook niet echt)
donderdag 10 oktober 2024 om 22:10
Nou inderdaad! Daar zou ik als juf echt niet blij mee zijn, heb je de rest van de dag die stank in je klas…
donderdag 10 oktober 2024 om 22:15
Ik hoorde laatst ergens waar ze noodles dag hadden. Dus 1 dag waar iedereen dan noodles mee neemt.Monchoutaartje1 schreef: ↑10-10-2024 22:10Nou inderdaad! Daar zou ik als juf echt niet blij mee zijn, heb je de rest van de dag die stank in je klas…
Was ook een groep 7/8.
Zou van mij ook niet hoeven, maar hier had de juf het bedacht...
donderdag 10 oktober 2024 om 22:37
Uilskuiken schreef: ↑10-10-2024 20:21Noodles en warm water mee naar school voor de lunch, wat weer overdreven zeg! En ze komen toch thuis om te lunchen of vrijdags niet?
Zeg, het is een betaald partnerschap dus dan moéten ze wel een keer overblijven hè?
donderdag 10 oktober 2024 om 22:39
Ook ik krijg echt de kriebels van die Rens..
Is heel bewust van de camera altijd en AM vind dat denk ik juist alleen maar leuk aangezien vele andere (schoon)kinderen vaak minder leuk op de camera reageren. Logisch..
Ik vind Julia ook echt nog een kind.. vraag mij af zal ze al opzoek zijn naar een woning/kamer?? Nu lijkt het wel alsof Am er minder haast bij heeft dan toen met de oudste… want toen bleef ze er maar over doorgaan dat ze met een bepaalde leeftijd uit huis moeten zijn..
Is heel bewust van de camera altijd en AM vind dat denk ik juist alleen maar leuk aangezien vele andere (schoon)kinderen vaak minder leuk op de camera reageren. Logisch..
Ik vind Julia ook echt nog een kind.. vraag mij af zal ze al opzoek zijn naar een woning/kamer?? Nu lijkt het wel alsof Am er minder haast bij heeft dan toen met de oudste… want toen bleef ze er maar over doorgaan dat ze met een bepaalde leeftijd uit huis moeten zijn..
He ho Lets go!
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
Al een account? Log dan hier in