Entertainment alle pijlers

Instagram-families

06-10-2023 21:34 3031 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier praten we over de verschillende families op instagram, sommigen zijn bekend van tv-programma’s.

Bashen is niet toegestaan, kritische kanttekeningen wel.

Voor de mommyvloggers is er een apart topic, op de pijler kinderen.

Enkele accounts om te volgen:
- come.on.lets.do.this (hier: COLDT)
- Janneke.dbm
- demammavan en depappavan
- pleeggezin_van_jan_steen
- de kliek van Lies
- ballerinafarm
- de Kraantjes
- Eline.vanderwoude
himalaya wijzigde dit bericht op 16-03-2024 21:03
38.79% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
HNT :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
:high5:
Alle reacties Link kopieren
HNT 🥳
Alle reacties Link kopieren
In vond de bureaus bij AM voor de meiden erg leuk. Goede match dat het precies past. Ze hebben een fijn huis voor zoveel mensen. Van de voorkant lijkt het helemaal niet zo groot.
Alle reacties Link kopieren
Ja, het paste op de centimeter. Ik vind het dan wel jammer dat ze niet zelf mee mogen naar de Ikea om wat spulletjes uit te zoeken. Lijkt me juist heel leuk.

En maandag wordt er waarschijnlijk ook wel wat meegenomen bij de sponsorwinkel.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
iemand aanvullingen?

Misschien hier even een lijstje maken met wat namen om te volgen, makkelijk als dat op bladzijde 1 te bundelen. Wilde het niet in de OP zetten voor maat die dan zo lang wordt.

Families:
Janneke.dbm
Demammavan

Pleegzorg families:
Pleeggezin_van_Jan_steen
Dekliekvanlies
Come.on.lets.do.this
himalaya wijzigde dit bericht op 07-10-2023 05:31
4.73% gewijzigd
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Tvp
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat AM de kinderen de kamer nog wat laat aankleden, ipv dit zelf te doen.
Dit witte muren ben ik echt allergisch voor.
Alle reacties Link kopieren
Waar ik dan bij een huisvol wel benieuwd naar ben, haar oudste is 16 jaar, die daarna is 7 jaar.
Hoe kom je er dan ineens bij om steeds maar weer zwanger te raken terwijl het schijnbaar ook 9 jaar lang lukte om niet zwanger te worden?
Alle reacties Link kopieren
Tvp.
Ga ik over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
Craziestcatlady schreef:
06-10-2023 22:45
Waar ik dan bij een huisvol wel benieuwd naar ben, haar oudste is 16 jaar, die daarna is 7 jaar.
Hoe kom je er dan ineens bij om steeds maar weer zwanger te raken terwijl het schijnbaar ook 9 jaar lang lukte om niet zwanger te worden?
Ik zit ook met verbazing naar dit gezin te kijken. Die onrust en chaos, kinderen springen op de bank, maar zien er wel vaak uit alsof ze een fotoshoot hebben qua kleding…? Het is natuurlijk ontzettend vervelend dat ze zo’n last heeft van haar hand. Maar al die medicatie als je zwanger bent, lijkt me ook niet goed. Maar dat gaat in overleg met de arts, neem ik aan…
Alle reacties Link kopieren
Craziestcatlady schreef:
06-10-2023 22:45
Waar ik dan bij een huisvol wel benieuwd naar ben, haar oudste is 16 jaar, die daarna is 7 jaar.
Hoe kom je er dan ineens bij om steeds maar weer zwanger te raken terwijl het schijnbaar ook 9 jaar lang lukte om niet zwanger te worden?
Nou idd.
En wanneer dan. Ze heeft de kinderen altijd. Gaat ze dan afspreken als ze slapen?
Vind haar altijd zo negatief en dan hop weer een erbij. Hoe moet dat als haar wat overkomt, 6 kinderen bij familie onderbrengen lijkt me niet haalbaar. Heb zoveel vragen haha
Alle reacties Link kopieren
Huisvolkids wordt ook besproken in het mommyvloggers topic
Craziestcatlady schreef:
06-10-2023 22:44
Ik hoop dat AM de kinderen de kamer nog wat laat aankleden, ipv dit zelf te doen.
Dit witte muren ben ik echt allergisch voor.
Van welke familie is AM?
Alle reacties Link kopieren
BlaBla schreef:
07-10-2023 06:26
Van welke familie is AM?
AM is demammavan
Alle reacties Link kopieren
Rocky schreef:
07-10-2023 00:43
Huisvolkids wordt ook besproken in het mommyvloggers topic
Ok en dan mag het hier niet?
Alle reacties Link kopieren
Die bureautje zijn erg leuk! Maar kamer is wel erg steriel vind ik.
Ik zit die kamer te zoeken, maar vind niks. Ik kijk verkeerd denk ik.
Alle reacties Link kopieren
BlaBla schreef:
07-10-2023 08:32
Ik zit die kamer te zoeken, maar vind niks. Ik kijk verkeerd denk ik.
Te zien in haar stories
Alle reacties Link kopieren
Craziestcatlady schreef:
07-10-2023 06:52
Ok en dan mag het hier niet?
Het gewoon een tip hoor
Van mij mag ze in 10 topics besproken worden. Lijkt me alleen verwarrend
Alle reacties Link kopieren
Craziestcatlady schreef:
06-10-2023 22:44
Ik hoop dat AM de kinderen de kamer nog wat laat aankleden, ipv dit zelf te doen.
Dit witte muren ben ik echt allergisch voor.
Het is net een kantoorruimte, alles is altijd zo kleurloos daar, laat ze zelf uitzoeken inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Zonnebloem08 schreef:
06-10-2023 23:39
Nou idd.
En wanneer dan. Ze heeft de kinderen altijd. Gaat ze dan afspreken als ze slapen?
Vind haar altijd zo negatief en dan hop weer een erbij. Hoe moet dat als haar wat overkomt, 6 kinderen bij familie onderbrengen lijkt me niet haalbaar. Heb zoveel vragen haha
Zo sneu, geen enkele vader in beeld …..
Alle reacties Link kopieren
Gemiste kans om die meiden zelf wat accessoires uit te laten zoeken. Misschien vinden ze zelfs wel allebei iets anders leuk (!). Nu is alles altijd perfect hetzelfde gestyld.

Verder wel leuk om die kamertjes te zien. Het is wel een stukje ruimer met een kind minder in huis en het lijkt me voor die meiden (dus ook Jet) wel heel fijn zo.
Alle reacties Link kopieren
Socie schreef:
07-10-2023 11:04
Gemiste kans om die meiden zelf wat accessoires uit te laten zoeken. Misschien vinden ze zelfs wel allebei iets anders leuk (!). Nu is alles altijd perfect hetzelfde gestyld.

Verder wel leuk om die kamertjes te zien. Het is wel een stukje ruimer met een kind minder in huis en het lijkt me voor die meiden (dus ook Jet) wel heel fijn zo.
Dat vind ik ook. Dat is toch juist leuk voor de meiden, hun eigen spulletjes uitzoeken. Wat kleur en posters aan de muur.
Gelukkig is die lelijke lamp wel van hun kamer af.

Vind Am momenteel wel weer leuk om te volgen. Even geen gezeur over het boek of overdreven veel reclame. Maar gewoon het gezinsleven. Grotendeels dan haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven