Entertainment alle pijlers

Ja ik geef toe, ik ben verslaafd aan doctor Who

22-11-2013 10:30 762 berichten
Alle reacties Link kopieren
...en ben ik de enige?



Het zal wel....



Dus weet verder echt niemand wat voor speciale dag 23 november is en hoe ik baal als een stekker dat ik moet werken!!! En de eerste mogelijkheid om het terug te kijken is pas op woensdag en al die tijd moet ik dan internet vermijden ( spoilers! )





Aaarghh..





Niemand?





Echt niet?





The day of the doctor?

Doctor

Totaal aantal stemmen: 58

Who? (28%)
Jaaaaa, eindelijk!! (72%)
Alle reacties Link kopieren
Hier ook een grote fan Sinds een paar maanden hoor, maar alles vanaf 2005 in twee maanden tijd er doorheen gejaagd.



Morgenavond kan ik helaas niet kijken, maar zondag haal ik de schade in. Vanavond bij Graham Norton zit ik ook voor de buis.



Ook in mijn vriendenkring kijkt niemand het, ondanks aanmoedigingen van mijn kant...
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie trouwens ook gisteravond op BBC 2 de film An Adventure in Space and Time gezien? Gaat over het begin van de serie, geschreven door Doctor Who schrijver Mark Gatiss.



Werkelijk een prachtige goed gemaakte film, dus ga 'm vooral nog kijken
Alle reacties Link kopieren
Gister had ik geen tijd, maar als ie er weer op komt, ga ik zeker kijken.
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ja, hier ook een fan. Wij gaan met Engelse vrienden samen kijken. Whooo hoooohooo
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaa, eindelijk! :-D

Sprong zowat op uit mijn stoel toen ik gisterochtend de "Google doodle" zag. Meteen een mede-Whovian een berichtje gestuurd en die ging gelijk gamen. Ikzelf werd steeds omgelegd door die Weeping Angel, grrr.



Zit vanavond klaar met fish fingers & custard
Alle reacties Link kopieren
Fish finger en custard :-)))



Oh ik baal zo dat ik het niet kan zien rechtstreeks , overweeg al als ik thuis kom om 12 uur dan maar dan te kijken, maar is ook weet jammer om er niet de tijd voor te nemen.



Nouja,

Grootste probleem is nog internet helemaal te vermijden, i don't want any spoilers,p!



Heb er zin in!!!!!!
Alle reacties Link kopieren
Jaah Ik zit vanavond op de bank, telefoon op stil, en genieten! Ik heb vreemd genoeg in mijn omgeving ook niemand die kijkt, zelfs niet na mijn enthousiaste verhalen. Ik heb veel zin in de nieuwe doctor want Matt Smith, tja... Hij was niet slecht ofzo, maar ik vond hem altijd wat mwah. Behalve in de laatste paar afleveringen, daar begon ik langzaamaan onder de indruk te raken. Vind die nieuwe acteur wel een fijne keuze omdat 'ie weer wat ouder is.



Enne, eerlijk is eerlijk. Ik vind jenna coleman leuk Als in leuk leuk
Alle reacties Link kopieren
Ongelooflijk dat we dus wel nederlandse kijkers zijn, ik dacht ook echt dat man en ik de enige fans waren, zoooo fijn dat er meerderen zijn,



Oh ik hoop toch zo dat rose meer dan alleen bad wolf is....fingers crossed
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa today is the day!!



heb je de mini-episodes al gezien?
Alle reacties Link kopieren
Nee nog niet, expres, omdat ik dat ook pas precies ervoor wil doen





Oh ben gewoon oprecht nerveus. Stom zeg

Net als oprecht verdrietig bij doomsday





Nouja, ik ga straks naar mijn werk en kom niet meer in dit topic tot na ik tijd heb gevonden het terug te kijken. Helaas het moet zo zijn. Nu maar hopen dat de recorder het echt precies goed opneemt.
Alle reacties Link kopieren
Exterminate!!



Gisteren op BBC een stuk opgenomen over de schrijvers van de serie en voor vanavond kan ik niet wachten. Tom Baker was mijn favoriet, maar toen was ik natuurlijk nog jong en onschuldig
Everything you see I owe to spaghetti!
Alle reacties Link kopieren
Yeahhhh doktor Who! Hebben jullie dat retro OLd skool spelletje gezien op Google startpagina? Op het plaatje drukken en..... Exterminate
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa. Fan meld zich! Ben echt al weken aan het uitkijken naar vandaag, kan niet wachten!! :D Maar heb een plechtige belofte gedaan dat ik hem niet zonder mn vriend ga kijken en die is er morgen pas... Grr.
Alle reacties Link kopieren
Heb alles tijdelijk van FB verwijderd van Doctor Who.

Zoals River zou zeggen.. Spoilers!
Alle reacties Link kopieren
Nog maar heel even! Ik zit om tien voor 9 helemaal klaar, zoals ik gister al zei, áchter de bank, waiting to be scared shitless! Hooray!



Fishfingers and custard lijkt me écht héél goor, maar Jelly Baby's any time! En zo lang dat niet op mijn bank ligt, dan maar aan de sjips en cola...



Gelukkig zijn er meer mafketels als ik, en irl ken ik er maar weinig...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Gaan we er hier dan wel een trash-topic van maken? Typen en kijken tegelijk? Ah toe? ah toe?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
ik kom na dr who trashen.. moet al met mijn schoonzus appen tijdens het kijken. Zij zit in the UK en is net zo'n grote fan als ik!
Alle reacties Link kopieren
Dan een na-trash.. maar ik ga wel live commentaar geven (hoop ik, als ik niet al nagelbijtend neerval van schrik!)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Nog 5 minuten! Whihuuuuu!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Nog 2 minuten!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
jaah! Het begint!
Alle reacties Link kopieren
U.N.I.T. is back! Hooray En de sjaal van Tom Baker!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Billy scares the shits out of me!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ik doe een boel, huh? Aahaaah? Huh en meer van die zooi!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
The doctor will save you!
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven