Entertainment alle pijlers

Jaimie & Lil'Kleine

03-06-2021 16:47 2648 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Er is in andere topics al wat over gezegd, maar volgens mij heeft dit onderwerp een eigen topic nodig.


De feiten die we weten:
-Een tijdje geleden kwam Jaimie bebloed en met gescheurde kleding een hotel lobby op Ibiza binnen gelopen. Meerdere getuigen hebben dit gezien.
-De politie werd gebeld en deze hebben Lil'Kleine opgepakt. Hij zat verstopt elders in het hotel. Hij heeft twee nachten vast gezeten.

-Er gingen veel verhalen de ronde waar van alles werd beweerd. Onduidelijk bleef of Jaimie aangifte heeft gedaan of niet. Het management van beiden hield alles zo vaag mogelijk. De platenmaatschappij van Lil'Kleine kwam met een nog veel vagere verklaring.

-Gisteren kwamen de twee met een verklaring op Instagram. Een heel spooky filmpje. Er werd ontkend dat er sprake is geweest van geweld.
https://www.ad.nl/show/jaimie-vaes-geen ... ~a761cae7/

Wat vinden wij er van?
Is dit nou een typische reactie van een vrouw die klem zit? En heeft Jaimie hulp nodig?
Of is dit nou echte liefde?
[...]



Afbeelding
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Op aangepast
2.87% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Die foto zegt alles.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vond het filmpje heel eng en hoop dat Jamie mensen in haar directe omgeving hebben die haar kunnen steunen. Ik weet niks van huiselijk geweld, maar dit lijkt me alles behalve een gezonde situatie.

Die Andre Hazes pakt zijn chickie ook altijd zo eng vast. Zo'n enge greep bij de kaak.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
Ik vond het een heel naar filmpje. Je ziet letterlijk haar angst. En vooral hoe hij heel nonchalant doet, brr. En dan zegt hij ook nog iets in de trant van: “als ik je ooit pijn heb gedaan dan heb ik dat nooit bewust/expres gedaan.” O_O
Alle reacties Link kopieren Quote
Fijn dat Jamie in de topictitel eerst genoemd wordt ik hoop dat ze zichzelf en hun kind ook op de eerste plaats gaat zetten .
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp
...
Alle reacties Link kopieren Quote
Rare mensen, beide de hulp voorbij. Tegen sommige dingen kun je niet op therapieen.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren Quote
Wat een verschrikkelijke foto. Ik denk dat Jaimie echt vast zit.... ik hoop dat ze de kracht vindt hieruit te breken :(
Alle reacties Link kopieren Quote
God wat is het toch een walgelijk mannetje. Een afschuwelijke veelzeggende foto. Triest.
Alle reacties Link kopieren Quote
Dopperfles schreef:
03-06-2021 16:53
Ik vond het een heel naar filmpje. Je ziet letterlijk haar angst. En vooral hoe hij heel nonchalant doet, brr. En dan zegt hij ook nog iets in de trant van: “als ik je ooit pijn heb gedaan dan heb ik dat nooit bewust/expres gedaan.” O_O
Ja, wat een ontzettend rare redenering is dat. In de trant van: ik heb het niet gedaan, en als ik het wel heb gedaan was het niet expres.
Ehhh...heb je het nou wel of niet gedaan?
Maar hij lijkt macht over haar te hebben. Brrr
Alle reacties Link kopieren Quote
tvp
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik geloofde niks van dat filmpje. Echt een creep die Jorik.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 04-06-2021 06:53
Reden: Victim blaming
98.65% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik vind dat wel zo’n vies, fout ventje. Hopelijk heeft zij goede mensen in haar omgeving.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik ken het verhaal niet, maar wat duidelijk aan de non-verbale communicatie is, is dat zij niet de waarheid spreekt (zie, steeds naar boven kijken)
en hij ingrijpt (gaat ineens in haar gezichtsveld) zodra hij denkt, dat ze iets gaat zeggen, wat hij niet wil
etcetc
Hoop niet dat ze een mediastrateeg betaald hebben. voor dit filmpje
Ik kan niet zo cynisch zijn dat ik denk dat iemand een onveilige relatie blijft houden vanwege een bepaalde financiële situatie. Liever in een hutje op de hei dan mishandeld worden in een villa.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik krijg er een heel naar gevoel bij
Alle reacties Link kopieren Quote
Nog een paar foto's uit het filmpje kijk hem lachen dan!:

Afbeelding

Afbeelding
Brrr eng mannetje. 1.20 groot en zo groot ego.
Alle reacties Link kopieren Quote
Oh wat erg die foto's! Ze kijkt zo ongelukkig.
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik heb het gevoel dat ze misschien wel ernstig gevaar loopt als ze bij hem weg gaat. Groter gevaar dan wanneer ze blijft. Hij gaat met zulke penoze om en is het zelf ook.

Ik vermoed dat Lil Kleine zich niet laat dumpen en ik denk dat hij haar nooit zal laten gaan. Dat straalt die hele video uit voor mij. Ik krijg er de rillingen van in ieder geval.
Alle reacties Link kopieren Quote
Tvp, al wat dingen gezegd in het andere topic.
‘t Zal wel net zo zijn als met je kinderen, die van je eigen vind je meestal ook best mooi.
Alle reacties Link kopieren Quote
Raar filmpje, ik vraag me af hoe ze kunnen denken dat hiermee de geruchten de kop worden ingedrukt.
meisje22 schreef:
03-06-2021 17:11
Ik heb het gevoel dat ze misschien wel ernstig gevaar loopt als ze bij hem weg gaat. Groter gevaar dan wanneer ze blijft. Hij gaat met zulke penoze om en is het zelf ook.

Ik vermoed dat Lil Kleine zich niet laat dumpen en ik denk dat hij haar nooit zal laten gaan. Dat straalt die hele video uit voor mij. Ik krijg er de rillingen van in ieder geval.


Echt? dat wist ik niet.

Nou wie weet wat er dan nog meer speelt.

Jezus het is zo een dwerg en dat je daar dan bang voor moet zijn.

Gebruikersavatar
Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven